Лостът, който движи вихровите клапи на колектора ми е откачен и от нагар има малък ход. Не може да се закачи, без да се свали и почисти. Как е най-правино да се постъпи, да се свали и почистят с препарат и водуструйка или да се заменят с метални парчета при стругар?
Вихрови клапи на колектораПеперудки
Започната от krasimo, 09 юли 2014 - 14:15:37
4 мнения по тази тема
#1
Публикувано 09 юли 2014 - 14:15
Оригинални масла и дюзи на Мерцедес http://olx.bg/ads/user/107p/, Диагностика.
#2
Публикувано 10 юли 2014 - 00:06
Моето мнение е че ако може да се почисти и да остане в оригинален вид е най-добре.Някои махат клапите и оставят механизма да си работи без тях.Акъли много,всеки си има глава на раменете и решава.
Виж тая тема,може да ти е полезна.
http://forums.mbclub...аращите-цди-та/
#3
Публикувано 10 юли 2014 - 09:29
Понеже наскоро изключих ЕГР софтуерно, да очаквам ли този нагар да се самоочисти от колекторите. После лека полека да раздвижвам клапите, докато успея да закача лоста на клапана. Или си трябва механично почистване?! Нашите клапи проблемни ли са като на БМВ-тата и има ли опасност да се счупят. Резултата е доста плачебен за собственика.
Този пост е редактиран от krasimo: 10 юли 2014 - 09:30
Оригинални масла и дюзи на Мерцедес http://olx.bg/ads/user/107p/, Диагностика.
#4
Публикувано 11 юли 2014 - 07:40
Не вярвам да се самоизчисти.Сваляйте всичко и го чистете механично за да се види какво е състоянието на живо.
#5
Публикувано 14 юли 2014 - 14:40
Само 23 и 59 номер (в прикачения файл) гарнитури ли трябва да поръчам преди да свалям колектора? След като почистя, ще преценявам какво да ги правя клапите.
Прикачени файлове
Оригинални масла и дюзи на Мерцедес http://olx.bg/ads/user/107p/, Диагностика.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни













