Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Вихрови клапи на колектораПеперудки


  • Please log in to reply
4 мнения по тази тема

#1 krasimo

krasimo

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 251 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Bansko
  • Автомобил:
    W211 280 CDI
    W245 200 CDI

Публикувано 09 юли 2014 - 14:15

Лостът, който движи вихровите клапи на колектора ми е откачен и от нагар има малък ход. Не може да се закачи, без да се свали и почисти. Как е най-правино да се постъпи, да се свали и почистят с препарат и водуструйка или да се заменят с метални парчета при стругар?


  • 0

Оригинални масла и дюзи на Мерцедес http://olx.bg/ads/user/107p/, Диагностика.


#2 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5184 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 10 юли 2014 - 00:06

Моето мнение е че ако може да се почисти и да остане в оригинален вид е най-добре.Някои махат клапите и оставят механизма да си работи без тях.Акъли много,всеки си има глава на раменете и решава.

Виж тая тема,може да ти е полезна.

http://forums.mbclub...аращите-цди-та/


  • 0

#3 krasimo

krasimo

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 251 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Bansko
  • Автомобил:
    W211 280 CDI
    W245 200 CDI

Публикувано 10 юли 2014 - 09:29

Понеже наскоро изключих ЕГР софтуерно, да очаквам ли този нагар да се самоочисти от колекторите. После лека полека да раздвижвам клапите, докато успея да закача лоста на клапана. Или си трябва механично почистване?! Нашите клапи проблемни ли са като на БМВ-тата и има ли опасност да се счупят. Резултата  е доста плачебен за собственика.


Този пост е редактиран от krasimo: 10 юли 2014 - 09:30

  • 0

Оригинални масла и дюзи на Мерцедес http://olx.bg/ads/user/107p/, Диагностика.


#4 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5184 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 11 юли 2014 - 07:40

Не вярвам да се самоизчисти.Сваляйте всичко и го чистете механично за да се види какво е състоянието на живо.


  • 1

#5 krasimo

krasimo

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 251 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Bansko
  • Автомобил:
    W211 280 CDI
    W245 200 CDI

Публикувано 14 юли 2014 - 14:40

Само 23 и 59 номер (в прикачения файл) гарнитури ли трябва да поръчам преди да свалям колектора? След като почистя, ще преценявам какво да ги правя клапите.

Прикачени файлове

  • Прикачен файл  scan0002.pdf   903,46K   119 Брой сваляния

  • 0

Оригинални масла и дюзи на Мерцедес http://olx.bg/ads/user/107p/, Диагностика.





1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни