Лостът, който движи вихровите клапи на колектора ми е откачен и от нагар има малък ход. Не може да се закачи, без да се свали и почисти. Как е най-правино да се постъпи, да се свали и почистят с препарат и водуструйка или да се заменят с метални парчета при стругар?
Вихрови клапи на колектораПеперудки
Started by krasimo, 09 Jul 2014 - 14:15:37
4 replies to this topic
#1
Posted 09 July 2014 - 14:15
Оригинални масла и дюзи на Мерцедес http://olx.bg/ads/user/107p/, Диагностика.
#2
Posted 10 July 2014 - 00:06
Моето мнение е че ако може да се почисти и да остане в оригинален вид е най-добре.Някои махат клапите и оставят механизма да си работи без тях.Акъли много,всеки си има глава на раменете и решава.
Виж тая тема,може да ти е полезна.
http://forums.mbclub...аращите-цди-та/
#3
Posted 10 July 2014 - 09:29
Понеже наскоро изключих ЕГР софтуерно, да очаквам ли този нагар да се самоочисти от колекторите. После лека полека да раздвижвам клапите, докато успея да закача лоста на клапана. Или си трябва механично почистване?! Нашите клапи проблемни ли са като на БМВ-тата и има ли опасност да се счупят. Резултата е доста плачебен за собственика.
Edited by krasimo, 10 July 2014 - 09:30 .
Оригинални масла и дюзи на Мерцедес http://olx.bg/ads/user/107p/, Диагностика.
#4
Posted 11 July 2014 - 07:40
Не вярвам да се самоизчисти.Сваляйте всичко и го чистете механично за да се види какво е състоянието на живо.
#5
Posted 14 July 2014 - 14:40
Само 23 и 59 номер (в прикачения файл) гарнитури ли трябва да поръчам преди да свалям колектора? След като почистя, ще преценявам какво да ги правя клапите.
Attached Files
Оригинални масла и дюзи на Мерцедес http://olx.bg/ads/user/107p/, Диагностика.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users













