Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблеми със S210 '00 Е320 Cdi


  • Please log in to reply
1 отговор на тази тема

#1 xeforce3

xeforce3

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 1 Мнения:
  • Град:Plovdiv
  • Автомобил:
    S210 E320 CDI

Публикувано 06 юли 2014 - 17:13

Здравейте,
Преди 2 седмици се сдобих със S210 Е320 CDI, на пръв поглед колата имаше малки забележки (имам предвид при покупката) но в последствие установих следните проблеми:
1-ви проблем:
Автомобила има трудно палене когато в резервоара останат 15 литра, когато количеството на гориво намалее под 15 литра не достига гориво до филтъра (получават се въздушни балончета в горивната система).
Когато се налее гориво - проблема изчезва - автомобила пали и върви без проблеми - има ли вероятност проблема да е от резервоара?
2-ри проблем:
Вчера закарах автомобила на сервиз имах потропване - направиха ми оглед на на окачването - смениха ми биалетките, до тук всичко е наред, след което когато отвориха капака на автомобила майсторите видяха че охладителната течност е червена и ми казаха - трябва задължително да е смениш със синя иначе ще протече от всякъде охладителната течност, казах им добре нека да е сменим щом може да има проблеми в бъдеще, при което от сервиза направиха промивка на системата наляха син антифриз и от тук започват проблемите ми.... взимам си аз колата тръгнах и какво да видя стрелката отчитаща температура на охладителната система започна да се повишава от нормалното и положение (по средата на 80/100*С), карам си и си мисля може би не е объзвъздушена системата и затова колата повишава температурата си. Днеска сутринта погледнах количеството на охладителната течност е в нормите, запалих автомобила на 60*С проверих дали термостата е отворил - водата в тръбата беше леко топла, след това проверих на 80*С - водата беше се позагряла, продължих да карам температурата стана 90*С и си стоеше така докато не започнах да карам по бавно (градско) при което се повиши на 97-98*С, тази температура е държи докато не пусна парното или не се задържи по продължително време скоростта да е 60-70км/ч.
- Моля помогнете, преди смяна на антифриза температурата непрекъснато си беше 90*С, майсторите ми казаха - температурата е перфектна.... много не компетентно мнение...
3-ти проблем:
Автоматика има приплъзване когато достигне работна температура м/у 3 и 4 предавка, понякога има приплъзване от 4 и 5та предавка но е по не се усеща, може ли да ми препоръчате добър сервиз в Пловдив/София в който ще ми вземат парите но ще направят ремонта както трябва и ще си тръгна доволен от сервиза а не пак със чувството че съм оставил една торба пари и пак не е свършена работата.
4-ти проблем:
Това мисля че е най-малкия ми проблем - не ми работят парктрониците, може ли да ме посъветвате къде в Пловдив могат да ги ремонтират
Моля да ми отговаряте като цитирате конкретния проблем.
Благодаря на всички отзовали се по проблемите ми.
Поздрави,
Михаил
П.П. Има ли място/час/ден когато се събират фенове на марката в Пловдив?
  • 0

#2 sers

sers

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 502 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Коли
  • Автомобил:
    C280

Публикувано 07 юли 2014 - 07:50

За проблем 2 , няма никаква причина да е проблемен червеният антифриз , аз и много мои познати караме вече с такъв по 2-3 години и нищо...  За работната температура е висока, търси вина от  сервиза   да си  оправят магариите.


  • 0
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни