Привет колеги. Изпадна ми една доста причилна 124-ка с запазен интериор и ходова част за почти никакви пари. Проблемът и е, че мени оборотите, но не рязко както при прекъсване на свещ а плавно спадат и плавно се качват. След като напомпах педала на спирачката оборотите спряха да падат, а вместо това се закрепиха на 1200. Явно е вакуум. Другото по-неприятно е, че си изхвърля водата, като позагрее. Сцепена глава най-вероятно. Моторът е най-слабия 2000сс 122коня. Смятам че няма как да се хване от къде е развакумирана системата, а и да се влиза във филм с осовен ремонт е излишно при положение, че мога да прехвърля друг мотор от някъде.
Имате ли понятие от къде мога да купя друг мотор (може и по-голям да е 2.3 или 2.6) колко ще ми струва работата по прехвърлянето (сам няма да се захвана да го правя)?
Поздрави.
Помогнете насаждане на ДВГ на 124-ка
Започната от Gmbh, 29 юни 2014 - 15:48:40
4 мнения по тази тема
#1
Публикувано 29 юни 2014 - 15:48
#2
Публикувано 30 юни 2014 - 10:32
Здравей колега,
относно работата на мотора, има доста изписани неща за това кои са най - честите места на загуба на вакуум на мотора. Мисля че теч на вакуум не е трудно да се намери при такъв мотор, работа за един следобед... насаждане на мотор отнема малко повече време.
Това с антифриза на 99 % не от спукана глава. Спукана глава на М102... не че е невъзможно, по скоро изгнила от годините гарнитура. Това не е като чайниците на БМВ, повярвай.
Намери някой, който разбира от бенцове или попрочети из темите във форума...
Иначе за смяна на мотора търси М111 2.2 или нещо по голямо
#3
Публикувано 30 юни 2014 - 12:06
Дайте предложени къде да я закарам. Толкова много "майстори", че свят да ти се завие. От София съм.
#4
Публикувано 30 юни 2014 - 21:34
Толкова много "майстори", че свят да ти се завие. От София съм.
Това ми хареса
#5
Публикувано 05 август 2014 - 16:03
Търси Душко Тодоров от кв. Гевгелийски. Читав майстор и честен човек. 920 18 30; 0887208294
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни