Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Колеги моля за малко помощ


  • Please log in to reply
10 мнения по тази тема

#1 Boche

Boche

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 102 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Севлиево
  • Автомобил:
    Clk320 / W208

Публикувано 26 юни 2014 - 19:35

Колеги проблема ми е следния значи колекторите на входящия въздух ми се прецакаха като на тях има въпросните клапи за спиране и пускане на въздуха с ел.моторче.Казаха ми цена за чисто нов уж оригинален колектор без машинката на него за 1140 лв. като машинката била 300 лв(продавала се отделно от колектора).Казаха ми също,че имал по евтин вариант на немска марка колектори без щампата на мерцедес на цена от 840 лв.Моят колектор е бил свалян и е преправян колкото да закрепят положението след което до вчера той спря и не пуска въздух към турбинката.Въпроса ми е може ли да се намери по евтино този колектор и предполагам,че не ми трябва точно с това да се занимавам с части втора ръка понеже е на доста кофти място и много трудно се сваля.Ако можете помогнете първо мислехме,че проблема е от турбината но след смъкването на колектора се оказа съвсем друга работата и турбината си е добре.Мога да дам номер на рамата ако може някой да провери на какви цени варира този колектор.Също да попирам ако си поръчам колектор как да проверя дали моето моторче е здраво(как да го проверя дали работи добре за да не давам 300 лв. за ново)

Ето номера : WDB2032161F473775

Благодаря предварително :)


Този пост е редактиран от Borkata_Cdi: 26 юни 2014 - 20:23

  • 0

#2 krasimo

krasimo

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 251 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Bansko
  • Автомобил:
    W211 280 CDI
    W245 200 CDI

Публикувано 26 юни 2014 - 20:57

Виж в прикачения файл кой е точно твоя вид колектор. Вътре съм сложил номера им по мерцедес на двата колектора. Потърси в мрежата по тоя номер какво ще намериш, но най-добре си търси втора употреба здрав и работещ колектор от някоя морга.

Прикачени файлове


  • 0

Оригинални масла и дюзи на Мерцедес http://olx.bg/ads/user/107p/, Диагностика.


#3 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 26 юни 2014 - 22:41

Проверява се с Диагноза, но нов колектор задължително с ново моторче.


  • 0

logo-600-1002.png


#4 Boche

Boche

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 102 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Севлиево
  • Автомобил:
    Clk320 / W208

Публикувано 27 юни 2014 - 06:58

Колеги това с втора употреба не ми харесва никак понеже адско трудно се сваля тоя колектор и майстора се видя в чудо и ако взема един втора употреба и след 1 месец стане същата работа с него кво прайм?Пак разглабяне пак главоболия пак пари за ремонт и накрая ще стане така,че старото ще ми излезе колкото новото.Вече е ясно,че трябва задължително да взема и ново моторче да не рискувам с моето старото.. И все пак някой тук от форума не може ли да ми даде някаква информация за цени примерно в друг град за този колектор понеже съм почти убеден,че тука искам да ме излъжат нещо и за си преберат парички за тях.Ще ви бъда много благодарен ако някой даде някакви примерни цифри за това чудо на немската техника :D


  • 0

#5 CarlBenz

CarlBenz

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 393 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Mercedes-Benz

Публикувано 27 юни 2014 - 07:27

1) Всмукателен колектор - A6120901937 - 1х 1135,00лв

2) Уплътнение - A6110940180 - 1х 7,26лв

3) Уплътнение - A6110940080 - 5х 9,03лв = 45,15лв

4) Ел. мотор - A6111500694 - 1х 395,75лв (Pierburg 246,35лв)

 

 

Вземи си ел. мотор на Pierburg, ще спестиш едни 130,00лв. Оригиналното вътре също е Pierburg  :beer


  • 0

The Best or Nothing


#6 Boche

Boche

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 102 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Севлиево
  • Автомобил:
    Clk320 / W208

Публикувано 28 юни 2014 - 05:42

Поръчах вече колеги колектор неоригинален на мерцедес немско производство 840 лв.(оригиналния ми дават цена от 1140 лева,но майстора ми каза,че разликата с неоригиналния е единствено,че на оригиналния има щамповано марката на мерцедес,а на по евтиния няма такова нещо) .Машинката Pierburg и нея съм я поръчал на цена от 260 лв.Остава да идват частите и да се сглабя и по-късно ще пиша за резултат.Дано да е от това проблема,че ако не е от там ени 1000 лв. ще фръкнат набързо :D Моите колектори бяха в окаяно състояние преправяни с някакви пластини да могат да държат клапите да не падат от местата им понеже сигурно са падали и са правили проблем и са закрепили работата само.Моторчето също е в окаяно състояние като си личи,че рамото му е било счупено и са преправяли рамото с некви ламаринки пак които нямат нищо общо с оригиналното и само един господ знае дали е работило това моторче.След като свалихме колекторите имаше огромно омасление около тях всичко беше в масло и майстора ми каза,че до сега колата е смукала въздух от там и не вървяла както трябва това е по-нататък ще пиша за резултати.Благодаря на всички колеги които споделиха мнение и дадоха съвет :)

Поздрави Боби 


  • 0

#7 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 28 юни 2014 - 13:58

Като е смукала въздух оттам, от къде идва омасляването оти го не питаш?

Намалете количеството на маслото в смукателите иначе ще съсипете и новите колектори.


  • 0

logo-600-1002.png


#8 drjivago

drjivago

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1881 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Вече бивш s212, e200 cdi
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 28 юни 2014 - 14:32

Дано да е от това проблема,че ако не е от там ени 1000 лв. ще фръкнат набързо :D Моите колектори бяха в окаяно състояние преправяни с някакви пластини да могат да държат клапите да не падат от местата им понеже сигурно са падали и са правили проблем и са закрепили работата само.Моторчето също е в окаяно състояние )[/font][/color]
Поздрави Боби


Щом са в окаяно състояние няма за какво да съжаляваш за тези 1000 лв. Така или иначе е трябвало да се сменят. :). Провери и турбито да не хвърля масло.
  • 0

#9 Boche

Boche

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 102 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Севлиево
  • Автомобил:
    Clk320 / W208

Публикувано 29 юни 2014 - 16:19

Като е смукала въздух оттам, от къде идва омасляването оти го не питаш?

Намалете количеството на маслото в смукателите иначе ще съсипете и новите колектори.

Как се намаля това количество колега смисъл ще кажа на майстора ама ако той не знае така и ще си остане :( За омасляването говоря,че е отвън около колекторите вътре не е толкова зле възможно ли е да е фърляло от някъде и да си мислим,че е от тях.Възможно е и някой от О-пръстените да е заминал и да е пропускало от тях...Утре съм в сервиза ще дойда чаркалъците и ще го мислим как да го направим :)


  • 0

#10 Boche

Boche

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 102 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Севлиево
  • Автомобил:
    Clk320 / W208

Публикувано 29 юни 2014 - 16:29

Щом са в окаяно състояние няма за какво да съжаляваш за тези 1000 лв. Така или иначе е трябвало да се сменят. :). Провери и турбито да не хвърля масло.

Задължително след като поставим колекторите турбото ще бъде проверено и тествано.С баща ми имаме някакви съмнения,че може да е заминало и то обаче преди да разглобим колекторите с майстора тествахме турбото за налягане и за вакума към него дали работи и майстора каза,че всичко е наред с турбото.Понеже първите ни съмнения бяха в него,но след теста майстора каза,че за огромно съжаление ремонта ще ми излезе доста по скъпичак и направо се насочи към тези колектори :(

След като сглобим и тестваме турбото и ако всичко е наред с него паля и газ към Пловдив за пълна профилактика. :)


Този пост е редактиран от Borkata_Cdi: 29 юни 2014 - 16:34

  • 0

#11 Boche

Boche

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 102 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Севлиево
  • Автомобил:
    Clk320 / W208

Публикувано 04 юли 2014 - 06:50

Вчера зех колата от сервиза всичко вече поне за сега е 6+ :) Благодаря на всчики колеги за съветите живи и здрави  :beer

1200 лв. за части и 200 лв. за работа и съм щастлив :D


  • 1




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни