Здравейте,
Бях малко в немско и успях да покарам и да се повозя доста на актуалната А класа и останах доста приятно изненадан от колата. Покарах два модела А200 CDI предимно градско и малко магистрали и A45 AMG повечко магистрали и шосета общо около (500км)
Та да си призная, за пръв път ми хареса кола с предно, какво поведение има, всъщност в самото начало дори не усетих че карам кола с предно. Липсваха всички онези характерни неща които се усещат въ волана докато караш кола с предно. Дори и при включен тракшън колата имаше приятно поведение, а не типичната сееща предница. Автоматика е доста приятен, с двоен съединител, включва доста бързо и за 136 кончета вървеше приятно. Разхода и и беше около 6,1 като се кара предимно в градски услуовия и доста трафик, а и мотора е нов още – нямаше 6000км. Стойката в колата е добра има колижън асистен мисля серийно. Голям минус за мен е размяната на темпомата с лоста за мигачите, не че не се свиква но... не ми е комфортен.
А45 цата е друга бира. Общо взето ме грабна още със стойката на пътя. Возията е почти идентична със 190 на спортни пружини и жълто кони. Доста твърда но не вози като каруца (все пак и немските пътища са що годе ок). Има незабележимо накланяне дори и в бързи завои, волана е доста директен. Турбо мотора е жив и при 1800 оборота. Предимно го карах на режим S, не сме щадили служебното гориво J. Много адекватна кутия, аз поне не съм карал друга толкова бърза, особено в ръчен режим, ме съмнява някой със съединител да е по бърз. Та дауншифта е повече от светкавичен. Упшифта също беше интересен, имаш чувството че като смени предавка, ганерацията за за части от секундата се затапва, все едно слушам рали кола. Звука е доста приятен за 4 цилиндров турбо мотор, но и колата не е особено тиха вътре, при над 180 трудно се говори по телефона вързан към колата. Има характерно пригърмяване дори и при 2000 оборота ако върнеш газта. На S е хубавото че задържа оборотите за секунда - две и бавно ги сваля, тоест ако настъпиш до 5к оборота и рязко си махнеш крака от газта, оборотите остават (важи и за дизеловата в този режим). Нещо интересно беше че кутията не даваше на колата да пада под 2000 оборота (S), освен при много малки скорости когато е невъзможно. Но дори и при 120 не разтоварава мотора със 7ма скорост. Като материали не е адския пластмасорник, даже има доста кожа
С две думи много ми хареса J. Разхода беше приличен. За първите 9000км беше 12, като се кара често на кик, със служебно гориво...
Ето и малко снимки с телефончето без фотошоп и специално осветление
Прикачени файлове
Този пост е редактиран от Bat Andi: 26 юни 2014 - 10:14