Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Мерцедес Цлкцилиндри

цлк компресор

  • Please log in to reply
3 мнения по тази тема

#1 mitakaclk230

mitakaclk230

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 1 Мнения:
  • Град:plovdiv
  • Автомобил:
    Mercedes clk 230 kompressor

Публикувано 24 юни 2014 - 10:10

Здравейте,имам мерцедес цлк 230 компресор,вчера си карах и изведнъж започна да прекъсва и да работи на по малко цилиндри.Преди това сипах бензин и след около 30 минути започна да прекъсва и се тресе целия.Не показва никакви грешки по таблото.Дайте съвет Благодаря ви предварително.


  • 0

#2 Kainy

Kainy

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 396 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK 200 Kompressor 1997
    Audi A6 3.0TDI 2005
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 24 юни 2014 - 13:43

Като изкасиш и запалиш веднага след това, работи ли си нормално. Усети ли кога точно ти изгасва цилиндъра (по-високи обороти, при смяна на предавка?).

 

Провери си кабелите, лулите и бубините, после и самите свещи.


  • 0
"My armies are all slain. My castle lies in ruins. My enemies have taken everything from me, all my wealth and power. But they could not kill me. I still walk the earth, weak but alive. They have taken everything but the beating of my undead heart.
Now they will learn of fear, these mewing babies who thought they could destroy me. I shall regain my powers, and I shall come to them in the night. And my visits shall not be kind."

#3 Albinos

Albinos

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 3 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:мерници
  • Автомобил:
    Clk W208 200 kompresor

Публикувано 25 юни 2014 - 07:10

Аз имах същият проблем и се оказа от дюзата на единия цилиндър пробвай първо с добавка за дюзите,ако не стане бубина,кабели и свещи виж и дебитомера ако не е сменян 100% е за смяна(слабо място им е)


  • 0

#4 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 25 юни 2014 - 17:21

Залагам на дебитомер. Същите симптоми (може разбира се и да е друго).

Закачете и гледайте стойностите на дебитомера за температура и количество въздух. Най-вероятно темп. елемент е заминал. Малко глупаво е направено ЕКУ-то, но какво да се прави.

С нов Пиербург, нямах проблеми в последствие.


  • 0

Audi_A4_avatar.gif





0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни