Здравейте,имам мерцедес цлк 230 компресор,вчера си карах и изведнъж започна да прекъсва и да работи на по малко цилиндри.Преди това сипах бензин и след около 30 минути започна да прекъсва и се тресе целия.Не показва никакви грешки по таблото.Дайте съвет Благодаря ви предварително.
3 мнения по тази тема
#1
Публикувано 24 юни 2014 - 10:10
#2
Публикувано 24 юни 2014 - 13:43
Като изкасиш и запалиш веднага след това, работи ли си нормално. Усети ли кога точно ти изгасва цилиндъра (по-високи обороти, при смяна на предавка?).
Провери си кабелите, лулите и бубините, после и самите свещи.
"My armies are all slain. My castle lies in ruins. My enemies have taken everything from me, all my wealth and power. But they could not kill me. I still walk the earth, weak but alive. They have taken everything but the beating of my undead heart.
Now they will learn of fear, these mewing babies who thought they could destroy me. I shall regain my powers, and I shall come to them in the night. And my visits shall not be kind."
Now they will learn of fear, these mewing babies who thought they could destroy me. I shall regain my powers, and I shall come to them in the night. And my visits shall not be kind."
#3
Публикувано 25 юни 2014 - 07:10
Аз имах същият проблем и се оказа от дюзата на единия цилиндър пробвай първо с добавка за дюзите,ако не стане бубина,кабели и свещи виж и дебитомера ако не е сменян 100% е за смяна(слабо място им е)
#4
Публикувано 25 юни 2014 - 17:21
Залагам на дебитомер. Същите симптоми (може разбира се и да е друго).
Закачете и гледайте стойностите на дебитомера за температура и количество въздух. Най-вероятно темп. елемент е заминал. Малко глупаво е направено ЕКУ-то, но какво да се прави.
С нов Пиербург, нямах проблеми в последствие.
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни