Привет колеги. Имам следното питане. Имам тук една дилема свързана с газ на W126 300SE. Колата е 1991г. с механична инжекция (мисля че е Ke-Jetronic). Колата е внос от Германия и естествено до момента не е чувала за газ. Съветвах се с един човек и той ми каза, че единствения начин да се спре притока на гориво към механичната инжекция е като се сложи клапан на бензинопровода, но това повреждало някакъв клапан ли буталце ли (не го разбрах точно а и той не се впусна в обяснения). Горивото смазвало тоя клапан, а остане ли без гориво, започвал да работи на сухо и се съсипвал за отрицателно време. След това неможел да направи вакуум и край с работата на колата на бензин. Са на мен не ми е ясно как работи Ke-Jetronic, но помня много добре (все едно беше вчера) че имах 124-ка с механична инжекция (точно Ke-Jetronic), имах си обикновенната газове уредба и колицата си вървеше и палеше и т.н. както на бензин така и на газ.
Споделете опита си в тая област, че да не го мисля и сънувам повече.
Благодаря.
4 мнения по тази тема
#1
Публикувано 16 юни 2014 - 10:34
#2
Публикувано 16 юни 2014 - 14:37
Явно става въпрос за плунжера на инжекционната глава.
Горивото не се спира с клапан, а с прекъсване захранването на бензиновата помпа. Трябва ти просто едно реле.
Тъй като дюзите са механични и отварят при налягане над 2 бара, ако няма течове по инжекциона дори и да спреш горивото инжекционната глава не остава на сухо. Вътре в нея си остава някакво гориво и си смазва буталцето (плунжера).
Инжекционът се прецаква по друг начин заради газта. Ако има гърмеж се размества клапата и тогава става проблем карането на бензин.
#3
Публикувано 16 юни 2014 - 14:47
Супер инфо! Благодаря. Спомням си, че при мен, като кихнеше изпадаше едно гумено като легенче ... викахме му "жабата" и тогава се влизаше в едно приключение,вече не помня точно кое демонтирах (ако го видя ще се сетя)...помня, че след 10тото кихване разглабях и сглабях всичко за около 15-20мин.
#4
Публикувано 16 юни 2014 - 16:27
Цитатът илюстрира безпроблемната работа на газ при тези мотори в едно изречение ...ако ти се случи по време на някой хубав преход по западна магистралка или при -20оC (представи си с детето на задната седалка и без отопление), или буря e много забавно и доста еФтинко
...помня, че след 10тото кихване разглабях и сглабях всичко за около 15-20мин.
Този пост е редактиран от Momchil: 16 юни 2014 - 16:28
#5
Публикувано 16 юни 2014 - 17:26
Има лоша подръжка на тези мотори. Не изправни : капачка, палец , кабели, свещи , Аз карах 63 000км. Ке-жетроник и това да ми гръмне , да извади маркуч или да размести клапа НЕ СЕ е случвало.
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе
Also tagged with one or more of these keywords: Ke-Jetronic, газ
Модели →
C-класа →
Общи теми за C-класа →
C350 S203 M272 2005 - Поставяне на газ?Започната от vixbg, 25 авг 2016 M272, C350, GAZ, ГАЗ, S350, W203 и още 1 |
|
|||
Форуми →
Общ форум за Мерцедес-Бенц →
Съвет - двигатели подходящи за АГУ до 93г.,Двигатели подходящи за АГУ до 93г. Започната от Dinka6, 10 авг 2016 газ, мерцедес агу, ги |
|
|||
Модели →
E-класа →
Общи теми за E-класа →
Общи теми за W123 →
Жило на газта за 200DЗапочната от victork, 07 окт 2013 жило, газ, дизел |
|
|||
Форуми →
Полезна информация →
Сервизи →
Газов инжекцион - гр.СофияЗапочната от Real_Madrid, 12 май 2013 газов инжекцион, газ, изпарител и още 5 |
|
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни