Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Газ на Ke-Jetronic проблеми?

Ke-Jetronic газ

  • Please log in to reply
4 мнения по тази тема

#1 Gmbh

Gmbh

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 5 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 16 юни 2014 - 10:34

Привет колеги. Имам следното питане. Имам тук една дилема свързана с газ на W126 300SE. Колата е 1991г. с механична инжекция (мисля че е Ke-Jetronic). Колата е внос от Германия и естествено до момента не е чувала за газ. Съветвах се с един човек и той ми каза, че единствения начин да се спре притока на гориво към механичната инжекция е като се сложи клапан на бензинопровода, но това повреждало някакъв клапан ли буталце ли (не го разбрах точно а и той не се впусна в обяснения). Горивото смазвало тоя клапан, а остане ли без гориво,  започвал да работи на сухо и се съсипвал за отрицателно време. След това неможел да направи вакуум и край с работата на колата на бензин. Са на мен не ми е ясно как работи Ke-Jetronic, но помня много добре (все едно беше вчера) че имах 124-ка с механична инжекция (точно Ke-Jetronic), имах си обикновенната газове уредба и колицата си вървеше и палеше и т.н. както на бензин така и на газ. 
Споделете опита си в тая област, че да не го мисля и сънувам повече. 
Благодаря.


  • 0

#2 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4601 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 16 юни 2014 - 14:37

Явно става въпрос за плунжера на инжекционната глава.

 

Горивото не се спира с клапан, а с прекъсване захранването на бензиновата помпа. Трябва ти просто едно реле.

 

Тъй като дюзите са механични и отварят при налягане над 2 бара, ако няма течове по инжекциона дори и да спреш горивото инжекционната глава не остава на сухо. Вътре в нея си остава някакво гориво и си смазва буталцето (плунжера).

 

Инжекционът се прецаква по друг начин заради газта. Ако има гърмеж се размества клапата и тогава става проблем карането на бензин.


  • 0

#3 Gmbh

Gmbh

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 5 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 16 юни 2014 - 14:47

Супер инфо! Благодаря. Спомням си, че при мен, като кихнеше изпадаше едно гумено като легенче ... викахме му "жабата" и тогава се влизаше в едно приключение,вече не помня точно кое демонтирах (ако го видя ще се сетя)...помня, че след 10тото кихване разглабях и сглабях всичко за около 15-20мин.  :droid_grin


  • 0

#4 Momchil

Momchil

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 488 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Specialized Allez - my favorite ride :)
    RAM Podium - off-road adventure :)
    Royal Enfield - Bike that has a soul!
    CLK 280, V6
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 юни 2014 - 16:27

Цитатът илюстрира безпроблемната работа на газ при тези мотори в едно изречение ...ако ти се случи по време на някой хубав преход по западна магистралка или при -20оC (представи си с детето на задната седалка и без отопление), или буря e много забавно и доста еФтинко :)

 

...помня, че след 10тото кихване разглабях и сглабях всичко за около 15-20мин.   :droid_grin


Този пост е редактиран от Momchil: 16 юни 2014 - 16:28

  • 0

#5 sers

sers

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 502 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Коли
  • Автомобил:
    C280

Публикувано 16 юни 2014 - 17:26

Има лоша подръжка на тези мотори. Не изправни : капачка, палец , кабели, свещи , Аз карах 63 000км. Ке-жетроник и  това да ми гръмне , да извади маркуч или да размести клапа НЕ СЕ  е случвало.


  • 0
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе





Also tagged with one or more of these keywords: Ke-Jetronic, газ

1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни