Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Стойности на дебитомерколко кг/час трябва да са на W210 компресор


  • Please log in to reply
19 мнения по тази тема

#1 Chavdar81

Chavdar81

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 257 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Mercedes W210 Kompressor
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 02 юни 2014 - 12:16

Здравейте колеги,имам следното питане,както се вижда от темата. Моите стойности на дебитомера са 8 кг/час, като съм пробвал и с нов дебитомер и пак даваше същите стойности. Какви трябва да са и дали при мен всичко е ок? Преди по малко от месец минах преглед и там ми казаха, че сами богати смесите.  Колата е W210 компресор 186hp 1998 год.


  • 0
Публикувано изображение

#2 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 03 юни 2014 - 09:58

Какви са симптомите?


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#3 Chavdar81

Chavdar81

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 257 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Mercedes W210 Kompressor
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 03 юни 2014 - 10:13

Като цяло мога да кажа , че колата се държи добре. Има леки колебания в оборотите на празен ход. И това че ми казаха,че имам богати смеси ме накараха да тръгна да изключвам вариантите от които може да е причинено това. Замерихме и ламбда сондата, също е ок. Колата я прочетохмена стар дианозата,никакви грешки. Искам да разбера защо ми е богата сместа. Прдполагам това означава и по висок разход на гориво.


  • 0
Публикувано изображение

#4 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 03 юни 2014 - 12:22

Въздушният филтър нов ли е? Ако е нов, читава марка ли е... Най-лесно е кратка проба без него. ;)   Дросела почистен ли е? - Не с парцал и не само отгоре! Пътя от входа за освобождаване на разширенията и парите от резервоара, държи ли? - дебела вакумена черена тръбичка - идва от клапан зад шофьорският фар и влиза в дросела?

 

примерно кадро: 237ddbu-960.jpg


Този пост е редактиран от Вай Басо: 03 юни 2014 - 12:23

  • 1


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#5 Chavdar81

Chavdar81

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 257 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Mercedes W210 Kompressor
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 03 юни 2014 - 13:31

И със стария и с новия филтър няма разлика. Сега съм с нов на около 500 км. Мога да пробвам разбиа се и без филтър. Дросела е свалян и чистен целия с корселин, доста си поиграх да бръкна отвсякъде да го изчистя хубаво. Това преди 2000км някъде. относно тая тръбичка нямам идея. Трябва да проверя. Това от което излиза тя,то не регулира ли по някакъв начин оборотите. Понякога издава едно тихо бръмчене,но не постоянно,предполагам само когато работи.


  • 0
Публикувано изображение

#6 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 03 юни 2014 - 14:57

Не, не регулира обороти, но им влияе когато започне да пропуска - извади тръбата от към дросела, затапи я, наблюдавай за промяна и споделяй..


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#7 Chavdar81

Chavdar81

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 257 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Mercedes W210 Kompressor
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 03 юни 2014 - 15:25

Добре, ще направя проба,и ще заснема клип.


  • 1
Публикувано изображение

#8 Chavdar81

Chavdar81

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 257 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Mercedes W210 Kompressor
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 01 февруари 2015 - 02:29

https://m.youtube.co..._qJ8i3osiroSlaw

С доста закъснение качвам клипчета. Извадих маркуча и колата веднага промени поведението си. На първото съм снимал обортомера и има едно претрисане като си мени леко оборотите. Това го прави и на бензин и на газ. Един колега с цлк го има същото претрисане. Поддържа 750-760оборота и пада рязко на 720-730 и тогава го прави.
На празен ход ми показва 8кг на час, а като дам на 4200 приблизително (пак на място) стига до 260кг на час. На двама колеги с компресори като моя стига до 450 кг на час. Сложих дебитомера на единия за проба, но пак си останаха при мен 260 макс. Пробата беше с нов дебитомер.

Този пост е редактиран от Chavdar81: 01 февруари 2015 - 02:36

  • 0
Публикувано изображение

#9 Chavdar81

Chavdar81

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 257 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Mercedes W210 Kompressor
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 22 март 2015 - 20:55

Проблема с дебитомера е решен. Оказа се че съм имал проблем при така нареченото К40 реле. Смених го и си дойдоха нещата на място. Продължава обаче загадката с лекото претрисане на оборотите. И на бензин и на газ. Доста висок разход на газ
Около 20 градско без настъпване. На бензин не съм засичал поради факта че трябва да напълня резервоара за пробата. За съжаление не мога да намеря читав майстор във Варна, който да може да каже къде е проблема без да налучква и да се сменят части по метода на изключването.
  • 0
Публикувано изображение

#10 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 23 март 2015 - 09:13

Допълнителни напасвания със СТАР направихте ли му?

 

 Обърни внимание дали цапа дебитомера с масло?

 

Има ли омасляване по и около пластмасовият елемент до червеният капак?  http://www.benzworld...ransplant-1.jpg

 

Преверете за теч на антифриз от гарнитурата на главата, отзад до 4ти цилиндър от страната на изпускателя?   Има ли теч,  вероятно прекъсването е от пропуск на минимално количество антифриз в горивната камера на 4ти. - често срещан проблем при м 111 - най-добре се вижда погледнато от долу.

 

Има ли голямо 'F' в позиция 'електроника на двигателя'?


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#11 Chavdar81

Chavdar81

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 257 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Mercedes W210 Kompressor
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 23 март 2015 - 09:37

Направихме напасване - след като смених релето пуснахме да отвори и затвори клапата преди въздушния филтър. После и адаптации на дросел. Преместихме ignition да е за най висок октан гориво + дигнахме нивото на впръскване на stage 2. Заради това че карам на газ и уж така ще е по добре.
Има омасляване по пластмасата, до колкото знам уловителя на картени газове или нещо такова. Не е много но се омазнява. Дебитомера последно като го гледах не беше омазнен. Пак ще трябва да погледна.
За главния Fчесто се появява, но това става когато закача колата след като ми е изключила цилиндър на газ или друг проблем. Следващата неделя ще я закача пак да видя дали има натрупани грешки - снощи ги трих, пробвах с други свещи колата но се оказаха крайно неподходящи и ми влошиха работата на двигателя и вэрнах старите. Просто проба. Ще проверя и за пробив на антифриз през уикенда и ще докладвам.
  • 0
Публикувано изображение

#12 Chavdar81

Chavdar81

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 257 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Mercedes W210 Kompressor
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 23 март 2015 - 09:44

П.с. снощи на големия F беше записало грешки P0300 и P0304 след пробата със свещите (друг път не ги е имало тея грешки). Нещо на 4-ти цилиндър мисля беше. Друг път най често ми е дамало докато сме правели настройки на газ - прекъсване на 1-ви цилиндър. Винаги него ми изгася на газ когато настройвам, докато стане настройката.
  • 0
Публикувано изображение

#13 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 23 март 2015 - 11:20

Пробвай с друга бубина на мястото на тази за 1 ви и 4 ти цил, виж също и захранващата и буксичка.

 

Има ли главно F, нищо не е наред: настройки, напасвания всичко е залудо. 

 

Доливаш ли антифризче, ако да, за какъв пробег и по колко?


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#14 Chavdar81

Chavdar81

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 257 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Mercedes W210 Kompressor
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 23 март 2015 - 15:00

Бобините са нови на беру. Ще ги разменя, но по скоро нещо свещите бяха кофти, защото като сложих старите всичко се оправи.
Антифриз доливам някъде около 300-400мл, макс 500мл за година, за тва време навъртам около 10000км.
Ще закача колата пак през уикенда и се надявам да няма голям F.
Казаха ми за някаква добавка към антифриза, която можела да запълни малки пробиви.
П.с. ще сменям скоро антифриза така или иначе, защото имам колата от 2.5 години и не съм го сменял. Само доливам няколко пъти.
  • 0
Публикувано изображение

#15 Chavdar81

Chavdar81

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 257 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Mercedes W210 Kompressor
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 24 март 2015 - 23:17

Имам следното питане: колко на често трябва да си сменя стойностите ламбда сондата? От богата към бедна на празен ход. Сега един колега ми каза, че старата му сонда е сменяла стойностите около 3 пъти на 5сек. и са му казали, че му е ленива сондата и трябвало да сменя данните някъде около 2-3 пъти в секунда. След смяната и разхода от 18 е паднал на 13 градско.
  • 0
Публикувано изображение




2 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 2 гости, 0 анонимни