Здравейте колеги,имам следното питане,както се вижда от темата. Моите стойности на дебитомера са 8 кг/час, като съм пробвал и с нов дебитомер и пак даваше същите стойности. Какви трябва да са и дали при мен всичко е ок? Преди по малко от месец минах преглед и там ми казаха, че сами богати смесите. Колата е W210 компресор 186hp 1998 год.
Стойности на дебитомерколко кг/час трябва да са на W210 компресор
Started by Chavdar81, 02 Jun 2014 - 12:16:15
19 replies to this topic
#2
Posted 03 June 2014 - 09:58
Какви са симптомите?
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#3
Posted 03 June 2014 - 10:13
Като цяло мога да кажа , че колата се държи добре. Има леки колебания в оборотите на празен ход. И това че ми казаха,че имам богати смеси ме накараха да тръгна да изключвам вариантите от които може да е причинено това. Замерихме и ламбда сондата, също е ок. Колата я прочетохмена стар дианозата,никакви грешки. Искам да разбера защо ми е богата сместа. Прдполагам това означава и по висок разход на гориво.
#4
Posted 03 June 2014 - 12:22
Въздушният филтър нов ли е? Ако е нов, читава марка ли е... Най-лесно е кратка проба без него. Дросела почистен ли е? - Не с парцал и не само отгоре! Пътя от входа за освобождаване на разширенията и парите от резервоара, държи ли? - дебела вакумена черена тръбичка - идва от клапан зад шофьорският фар и влиза в дросела?
примерно кадро:
Edited by Вай Басо, 03 June 2014 - 12:23 .
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#5
Posted 03 June 2014 - 13:31
И със стария и с новия филтър няма разлика. Сега съм с нов на около 500 км. Мога да пробвам разбиа се и без филтър. Дросела е свалян и чистен целия с корселин, доста си поиграх да бръкна отвсякъде да го изчистя хубаво. Това преди 2000км някъде. относно тая тръбичка нямам идея. Трябва да проверя. Това от което излиза тя,то не регулира ли по някакъв начин оборотите. Понякога издава едно тихо бръмчене,но не постоянно,предполагам само когато работи.
#6
Posted 03 June 2014 - 14:57
Не, не регулира обороти, но им влияе когато започне да пропуска - извади тръбата от към дросела, затапи я, наблюдавай за промяна и споделяй..
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#8
Posted 01 February 2015 - 02:29
https://m.youtube.co..._qJ8i3osiroSlaw
С доста закъснение качвам клипчета. Извадих маркуча и колата веднага промени поведението си. На първото съм снимал обортомера и има едно претрисане като си мени леко оборотите. Това го прави и на бензин и на газ. Един колега с цлк го има същото претрисане. Поддържа 750-760оборота и пада рязко на 720-730 и тогава го прави.
На празен ход ми показва 8кг на час, а като дам на 4200 приблизително (пак на място) стига до 260кг на час. На двама колеги с компресори като моя стига до 450 кг на час. Сложих дебитомера на единия за проба, но пак си останаха при мен 260 макс. Пробата беше с нов дебитомер.
С доста закъснение качвам клипчета. Извадих маркуча и колата веднага промени поведението си. На първото съм снимал обортомера и има едно претрисане като си мени леко оборотите. Това го прави и на бензин и на газ. Един колега с цлк го има същото претрисане. Поддържа 750-760оборота и пада рязко на 720-730 и тогава го прави.
На празен ход ми показва 8кг на час, а като дам на 4200 приблизително (пак на място) стига до 260кг на час. На двама колеги с компресори като моя стига до 450 кг на час. Сложих дебитомера на единия за проба, но пак си останаха при мен 260 макс. Пробата беше с нов дебитомер.
Edited by Chavdar81, 01 February 2015 - 02:36 .
#9
Posted 22 March 2015 - 20:55
Проблема с дебитомера е решен. Оказа се че съм имал проблем при така нареченото К40 реле. Смених го и си дойдоха нещата на място. Продължава обаче загадката с лекото претрисане на оборотите. И на бензин и на газ. Доста висок разход на газ
Около 20 градско без настъпване. На бензин не съм засичал поради факта че трябва да напълня резервоара за пробата. За съжаление не мога да намеря читав майстор във Варна, който да може да каже къде е проблема без да налучква и да се сменят части по метода на изключването.
Около 20 градско без настъпване. На бензин не съм засичал поради факта че трябва да напълня резервоара за пробата. За съжаление не мога да намеря читав майстор във Варна, който да може да каже къде е проблема без да налучква и да се сменят части по метода на изключването.
#10
Posted 23 March 2015 - 09:13
Допълнителни напасвания със СТАР направихте ли му?
Обърни внимание дали цапа дебитомера с масло?
Има ли омасляване по и около пластмасовият елемент до червеният капак? http://www.benzworld...ransplant-1.jpg
Преверете за теч на антифриз от гарнитурата на главата, отзад до 4ти цилиндър от страната на изпускателя? Има ли теч, вероятно прекъсването е от пропуск на минимално количество антифриз в горивната камера на 4ти. - често срещан проблем при м 111 - най-добре се вижда погледнато от долу.
Има ли голямо 'F' в позиция 'електроника на двигателя'?
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#11
Posted 23 March 2015 - 09:37
Направихме напасване - след като смених релето пуснахме да отвори и затвори клапата преди въздушния филтър. После и адаптации на дросел. Преместихме ignition да е за най висок октан гориво + дигнахме нивото на впръскване на stage 2. Заради това че карам на газ и уж така ще е по добре.
Има омасляване по пластмасата, до колкото знам уловителя на картени газове или нещо такова. Не е много но се омазнява. Дебитомера последно като го гледах не беше омазнен. Пак ще трябва да погледна.
За главния Fчесто се появява, но това става когато закача колата след като ми е изключила цилиндър на газ или друг проблем. Следващата неделя ще я закача пак да видя дали има натрупани грешки - снощи ги трих, пробвах с други свещи колата но се оказаха крайно неподходящи и ми влошиха работата на двигателя и вэрнах старите. Просто проба. Ще проверя и за пробив на антифриз през уикенда и ще докладвам.
Има омасляване по пластмасата, до колкото знам уловителя на картени газове или нещо такова. Не е много но се омазнява. Дебитомера последно като го гледах не беше омазнен. Пак ще трябва да погледна.
За главния Fчесто се появява, но това става когато закача колата след като ми е изключила цилиндър на газ или друг проблем. Следващата неделя ще я закача пак да видя дали има натрупани грешки - снощи ги трих, пробвах с други свещи колата но се оказаха крайно неподходящи и ми влошиха работата на двигателя и вэрнах старите. Просто проба. Ще проверя и за пробив на антифриз през уикенда и ще докладвам.
#12
Posted 23 March 2015 - 09:44
П.с. снощи на големия F беше записало грешки P0300 и P0304 след пробата със свещите (друг път не ги е имало тея грешки). Нещо на 4-ти цилиндър мисля беше. Друг път най често ми е дамало докато сме правели настройки на газ - прекъсване на 1-ви цилиндър. Винаги него ми изгася на газ когато настройвам, докато стане настройката.
#13
Posted 23 March 2015 - 11:20
Пробвай с друга бубина на мястото на тази за 1 ви и 4 ти цил, виж също и захранващата и буксичка.
Има ли главно F, нищо не е наред: настройки, напасвания всичко е залудо.
Доливаш ли антифризче, ако да, за какъв пробег и по колко?
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#14
Posted 23 March 2015 - 15:00
Бобините са нови на беру. Ще ги разменя, но по скоро нещо свещите бяха кофти, защото като сложих старите всичко се оправи.
Антифриз доливам някъде около 300-400мл, макс 500мл за година, за тва време навъртам около 10000км.
Ще закача колата пак през уикенда и се надявам да няма голям F.
Казаха ми за някаква добавка към антифриза, която можела да запълни малки пробиви.
П.с. ще сменям скоро антифриза така или иначе, защото имам колата от 2.5 години и не съм го сменял. Само доливам няколко пъти.
Антифриз доливам някъде около 300-400мл, макс 500мл за година, за тва време навъртам около 10000км.
Ще закача колата пак през уикенда и се надявам да няма голям F.
Казаха ми за някаква добавка към антифриза, която можела да запълни малки пробиви.
П.с. ще сменям скоро антифриза така или иначе, защото имам колата от 2.5 години и не съм го сменял. Само доливам няколко пъти.
#15
Posted 24 March 2015 - 23:17
Имам следното питане: колко на често трябва да си сменя стойностите ламбда сондата? От богата към бедна на празен ход. Сега един колега ми каза, че старата му сонда е сменяла стойностите около 3 пъти на 5сек. и са му казали, че му е ленива сондата и трябвало да сменя данните някъде около 2-3 пъти в секунда. След смяната и разхода от 18 е паднал на 13 градско.
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users