Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблем с IR ключ DAS1W124 M111


  • Please log in to reply
20 мнения по тази тема

#1 Ray4o

Ray4o

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 70 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    E200 94г.

Публикувано 01 юни 2014 - 12:15

Здравейте.

Имам следния проблем от няколко дена:

Колата W124, M111.940, 1994 г. Бензин 2000см3,

не възприема оригиналния IR ключ DAS1 с който се отключва и заключва. Ключът работи визуално /проверено на камера/ ,но ако колата не се отключи с IR ключ DAS1 няма да запали заради фабричния имобилайзър /проверено/.

Не знам къде да гледам за модул или предпазител. Свалих акумулатора, но и това не помогна. Шунтирането на имобилайзера не е решение, защото трябва някак си да я заключвам централно.

Моля за идеи, защото не намерих почти нищо за този модел ключ и имобилайзер тук във форума.

Поздрави, Райчо.


  • 0

"... Уникалната клапа на Уошматик не признава гравитацията!... "


#2 sers

sers

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 502 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Коли
  • Автомобил:
    C280

Публикувано 01 юни 2014 - 16:53

Колега ще се радвам ако откриеш отговор , моят ми прави проблем че хваща изключително от близко и незнам къде се намира в купето приемника да го заменя с друг за да пробвам.


  • 0
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе

#3 Ray4o

Ray4o

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 70 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    E200 94г.

Публикувано 01 юни 2014 - 17:23

Колега ще се радвам ако откриеш отговор , моят ми прави проблем че хваща изключително от близко и незнам къде се намира в купето приемника да го заменя с друг за да пробвам.

 

Здравейте.

Мисля, че няма да ти се получи по този начин /ако говорим за един и същи модел ключ - правоъгълен, с един бутон и сгъващо се метално тяло/, защото ще падне игра с програмирането и със синхронизирането. При мен хващаше от 1 м мах. Пробвай и на датчика /оченце/ на багажника.

Имобилайзера, когато е активен, не захранва бенз. помпа и стартер. Тези защити се премахват с едно мостче на едно реле /зад таблото май/. Но това не решава проблема с централното заключване.

Иначе единственото което намерих за този ключ е от руски форуми :

 

Для синхронизации :

- направьте «глазок» ключа на приемник ИК-сигнала ;
- коротко нажмите кнопку ИК-ключа;
- в течении 30 сек. включите зажигание  ;

Чтобы проверить батарейку - нажать кнопку более 1 сек - светодиод в красном окошке ключа должен
загореться при исправных батарейках.
Если ключ остался без питания на болле чем 1 мин машина его "забудет" и потребуется синхронизация.
Синхронизация - закрыть или открыть личинку железным жалом в течении 30 сек с момента нажатия на кнопку ключа.
Если у ключа сломалось металлическое жало его можно заказать отдельно.

 

И пак си мисля че тези ключове нямат синхронизация. Все едно дистанционното на TV да има синхронизация.

 

Поздрави, Райчо.


  • 0

"... Уникалната клапа на Уошматик не признава гравитацията!... "


#4 sers

sers

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 502 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Коли
  • Автомобил:
    C280

Публикувано 01 юни 2014 - 17:46

Да това което си намерил е за по новите поколения дас1 няма никаква синхронизация, имам и една очиларка със същият ключ видимо и си хваща от всеки ъгъл и мин 5 метра разтояние което е перфектно.

А ти само 1 ключ ли имаш , доста често се оказва проблема в копченцето ключа се отваря и се заменя


  • 0
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе

#5 Ray4o

Ray4o

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 70 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    E200 94г.

Публикувано 01 юни 2014 - 18:37

Здравейте.

Ключовете са 2. Но единият при поставяне на батерии започва да работи непрекъснато. Вторият като го гледам на камера е ок, но и с него заключването не сработва. И двата ключа съм ги разглобил и съм презапоил контактите на батериите и копчетата. Ще пробвам да сменя копчетата с нови, въпреки старите изглежда ок. Не знам дали това ще помогне.

Поздрави, Райчо.


  • 0

"... Уникалната клапа на Уошматик не признава гравитацията!... "


#6 sers

sers

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 502 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Коли
  • Автомобил:
    C280

Публикувано 01 юни 2014 - 20:18

Започни със стария ,неговото копче 100 % е развалено щом свети постоянно , а това с презапояването и на чиповете не е много добра идея ако не си професионалист.


  • 0
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе

#7 Ray4o

Ray4o

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 70 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    E200 94г.

Публикувано 02 юни 2014 - 10:49

Здравейте.

До тук съм на междинен етап - намерих ключар който смени бутона, батериите и кутийката. Довечера ще пробвам и ще пиша резултата.

Ако не сработи вариантите са два:

- с колата и ключа при ключаря /по-евтино/.

- нова аларма която да управлява централното, изключване на фабричния имобилайзер и махане на старата аларма /по-скъпо в пъти/.

Поздрави, Райчо.


  • 0

"... Уникалната клапа на Уошматик не признава гравитацията!... "


#8 Ray4o

Ray4o

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 70 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    E200 94г.

Публикувано 08 юни 2014 - 07:29

Здравейте.

Ето и развитието:

Ключарът се оказа просто ключар - смени ми бутончето с/у 15 лв /струва 0,30 лв/, смени ми батериите с/у 10 лв /струват 1,20 лв/ смени ми кутийката на ключа /която залепи с Каноколит и после разпечата с отверката/ и сложи старото "перо" с/у 25 лв и допълнително за работа ми взе 10 лв. Въпреки всичко това дистанционното работеше само няколко натискания и след това пак светеше постоянно. След 2 разкарвания до ателието се отказах. Тези неща можех и сам да си ги сменя, но предпочетох да ги направи "специалист" , за да има "гаранция". Както и да е.

След това двете дистанционни отидоха при едни момчета които се занимават с елктроника, мобилни апарати и т.н. Дистанционното което беше "ремонтирано" с/у 65 лв. си е било с изгорял чип и не е имало смисъл да се ремонтира /поне взеха неговата кутийка/. Оправиха другото дистанционно за малко пари /щот съм с връзки/ и после си обучих колата:

- натиска се бутона "отключване" с/у приемника на шоф. врата.

- натиска се бутона "заключване" с/у приемника на шоф. врата /т.е. единствения бутон се натиска 2 пъти/.

- дава се на контакт до 30 сек.

И готово.

Сега си търся друго дистанционно да го препрограмират, за да имам 2 работещи.

Докато нямах дистанционни колата я заключвах като Лада и си палеше, но си беше временно решение.

Поздрави, Райчо.


  • 0

"... Уникалната клапа на Уошматик не признава гравитацията!... "


#9 sers

sers

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 502 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Коли
  • Автомобил:
    C280

Публикувано 08 юни 2014 - 10:17

Здрасти интересува ме сега дистанционното пак ли хваща като преди от 1 метър или само от приемниците ?


Този пост е редактиран от sers: 08 юни 2014 - 10:17

  • 0
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе

#10 Ray4o

Ray4o

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 70 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    E200 94г.

Публикувано 08 юни 2014 - 13:03

Здрасти интересува ме сега дистанционното пак ли хваща като преди от 1 метър или само от приемниците ?

Здравейте.

Не разбрах въпроса, но дистанционното откл/закл от около 1 м, насочено към ключалката на шоф врата или багажника.

Поздрави, Райчо.


  • 0

"... Уникалната клапа на Уошматик не признава гравитацията!... "


#11 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 08 юни 2014 - 16:22

Мисля,че на ц-класата приемниците са в шоф.врата и огледалото за обратно виждане.


  • 0

#12 gbukov

gbukov

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 1 Мнения:
  • Град:Burgas
  • Автомобил:
    E250D 1995

Публикувано 12 юни 2014 - 13:36

Здравейте.

Моят автомобил е Е250Д 1995г.Имам само един ключ, който е инфраред като на колегата .Въпроса ми е може ли да се препрограмира ключ от друг мерцедес?И дали се изработват такива ключове?


  • 0

#13 Ray4o

Ray4o

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 70 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    E200 94г.

Публикувано 12 юни 2014 - 14:00

Здравейте.

Възможно е да се препрограмира, освен ако донорът не е с еднократно програмируема памет /има го при някои по-нови марки автомобили и тогава поръчката от завода производител става много сложна и скъпа/. Продават се кутийки за дистанционно с ненарязана заготовка /перо, ключ/. Първо трябва да се увериш, че дистанционното е за същият модел/година като твоята кола /от С на Е класа може и да стане, а може и не/, и че работи като го провериш на камера на телефон. След това при подходящите специалисти ти свалят кода от едното и го наливат на другото. Първо започни консултация с "майсторите".

Поздрави, Райчо.


  • 0

"... Уникалната клапа на Уошматик не признава гравитацията!... "


#14 toshkovich

toshkovich

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 5 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sliven
  • Автомобил:
    E250d 113k 99g Elegance

Публикувано 25 ноември 2014 - 17:28

Здравейте,колеги имам един проблем от 3 дена с ключа на моята баба е250д 1999г,не иска да заключва и отключва вратите с дистанционното,а иначе си разпознава ключа свети зелено ,червено на огледалото ако е червено не пали ,обаче заключвам ръчно и естествено багажника и резервоара ми са отключени тъй като бравата на багажника нещо не иска с ключа и с една дума заключвам само от пасажерската с ключа ръчно,смених батериите не е от тях ,няма как да го обуча ключа защото си е обучен,моля ПОМАГАЙТЕ!Ключа е от старите само инфраред правоъгълен и като натиснеш копчето изскача металния .


  • 0

#15 Ray4o

Ray4o

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 70 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    E200 94г.

Публикувано 25 ноември 2014 - 18:59

Здравейте.

Ако имате приемник /"око"/ на багажника - пробвайте и там. Ако там работи - може да се допусне, че е от приемника на вратата. При мен няма индикация в огледалото. Може би повторно обучение на ключа няма да навреди?

Поздрави, Райчо.

П.П. С колко бутона е ключа?


Този пост е редактиран от Ray4o: 25 ноември 2014 - 19:00

  • 0

"... Уникалната клапа на Уошматик не признава гравитацията!... "





2 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 2 гости, 0 анонимни