Здравейте колеги,
Карам w203 C220 CDI от 2001 година. Преди няколко дена забелязах един доста странен проблем. При пуснат климатоник на 18 градуса, левите, средната лява и лявата задна духат топло, а другите студено. Знаете ли от какво може да се дължи това?

W203 - левите духалки духат топло, десните студено
Started by papunov, 26 May 2014 - 07:37:42
11 replies to this topic
#1
Posted 26 May 2014 - 07:37
#2
Posted 26 May 2014 - 10:03
При 124ката същият проблем -> оказаха се дуовентилите / duo valve / , не можеха да затворят / отворят
При 203ката има същата част
Ето така изглежда
Edited by Наско, 26 May 2014 - 10:07 .
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#3
Posted 26 May 2014 - 11:31
При 124ката същият проблем -> оказаха се дуовентилите / duo valve / , не можеха да затворят / отворят
При 203ката има същата част
Ето така изглежда
Подменят се с нови или могат да се ремонтират? Защото и при мене понякога как му е кеф.
Edited by puFi_mIx, 26 May 2014 - 11:31 .
#4
Posted 26 May 2014 - 18:43
Само ново пич, не си струва маневрите...
#5
Posted 26 May 2014 - 22:05
Само нови или 2ра ръка Гросето го каза
Насте, в общи линии нищо не казваш с този си пост. Що цапаш темата?
К'во трябва да кажа повече?
#6
Posted 19 June 2014 - 22:00
Темата е старичка, ама аз все си мисля, че при 203 няма дуо-вентил, поне при фейслифта. До колкото знам на фейслифта всичко е на клапи в купето, но е възможно на предишния модел да има дуо-вентил.
Sent from my GT-I9195 using Tapatalk 2
Sent from my GT-I9195 using Tapatalk 2
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#7
Posted 10 August 2014 - 10:41
Здравейте отново. Чудех се дали на стар диагностика ще излезе грешка ако проблема е с дуовентилила (ако има такъв разбира се)? Напоследък все не остава време да отида да видя от къде идва проблема.
Наскоро ходих до морето и бях пуснал климатроника.. от ляво не духаше студено но по едно време почна да духа направо лед.. Изглежда, че от време на време сработва.
За този дуовентил трябва ли да се разглоби цялото табло? Скъп ли е?
Съмнявам се да не би да има проблем с датчиците за температура в купето.
#8
Posted 11 August 2014 - 16:21
Здравей, по-принцип дуовентила седи в моторния отсек горе в ляво, не се разглобява таблото. Ако имаш такъв де...
Щом сработва, значи има надежда още Те седят отворени и когато пуснеш климата се затварят.
Когато зацепи пак ...почукни го леко с нещо, но не душмански а елегантно...и да, на диагностика ще покаже грешка в него.
#9
Posted 12 August 2014 - 10:08
Здравейте,
днес ходих в сервиз.. оказа се, че ми е бил намалял фреона. като ми го заредиха вече всичко е наред.. сложиха и оцветител. Сега след няколко седмици ще видим от къде е теча..
#10
Posted 12 August 2014 - 11:17
#11
Posted 13 August 2014 - 08:34
Много лесно се профилактират и почистват. Така беше и моята, отворих ги, почистих ги, единият беше клеясъл, колата е от южна Италия и явно никога не е ползвано парното, то и антифриза беше за 0 градуса.
С поздрав
W210 E300 D 1996
W124 and E300
W124 and E300
#12
Posted 22 October 2014 - 08:46
Много полезна информация,
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users