Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Разлика между 2.3 8v и 16v


  • Please log in to reply
3 мнения по тази тема

#1 s7_ili3v

s7_ili3v

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 1 Мнения:
  • Град:Димитровград

Публикувано 22 май 2014 - 20:15

Здравейте колеги, интересува ме каква е разликата между 8 вентиловия и 16 вентиловия мотор. Мога ли да използвам само блока и 8v, на който да сложа буталата и всичко останало от 16v?


  • 0

#2 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 22 май 2014 - 22:48

Здравейте колеги, интересува ме каква е разликата между 8 вентиловия и 16 вентиловия мотор. Мога ли да използвам само блока и 8v, на който да сложа буталата и всичко останало от 16v?

 

 

Разликата е в главата и буталата, колекторите също са различни, компресията е различно но това е от буталата, единствено не знам дали в биелите има разлика, но до колкото ми е известно на блок от 2.3-8v можеш да си сложиш буталата с биелите и цялата глава от 2.3-16 и така да получиш реално 2.3-16 двигател. Ако биелите са еднакви може да минеш и само със смяна на бутала и глава. В горивната и запалителната система не знам какви са разликите (аванс, смеси и тн..)


  • 0
Follow your own star...

#3 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4598 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 23 май 2014 - 13:35

Не знам главата на 2.3-16 дали е за едноредова или двуредова верига. Твоя 2.3-8v блок какъв е?

 

По-старите 2.3 блокове са с едноредова, по-новите с двуредова. 2.3-16 излиза в самото начало на в201, но пък не вярвам точно на най-натоварения 2.3 мотор да са оставили едноредовата верига.

 

EDIT: След справка с EPC ми се струва, че е точно едноредова веригата на 2.3-16


  • 0

#4 Eric

Eric

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 10 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W201 16V
    W211 E200 Kompressor

Публикувано 16 декември 2016 - 18:52

Здравей
Всички 2.3-16v са с единична верига и се сменя на всеки 100000 км., като се зацепва след това и се ползва индикаторен часовник.
Също така се проверява и коригира луфта на клапаните на 20-25000 км.

Този пост е редактиран от Eric: 16 декември 2016 - 18:53

  • 0




2 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 2 гости, 0 анонимни