Здравейте колеги, интересува ме каква е разликата между 8 вентиловия и 16 вентиловия мотор. Мога ли да използвам само блока и 8v, на който да сложа буталата и всичко останало от 16v?
Разлика между 2.3 8v и 16v
Started by s7_ili3v, 22 May 2014 - 20:15:19
3 replies to this topic
#1
Posted 22 May 2014 - 20:15
#2
Posted 22 May 2014 - 22:48
Здравейте колеги, интересува ме каква е разликата между 8 вентиловия и 16 вентиловия мотор. Мога ли да използвам само блока и 8v, на който да сложа буталата и всичко останало от 16v?
Разликата е в главата и буталата, колекторите също са различни, компресията е различно но това е от буталата, единствено не знам дали в биелите има разлика, но до колкото ми е известно на блок от 2.3-8v можеш да си сложиш буталата с биелите и цялата глава от 2.3-16 и така да получиш реално 2.3-16 двигател. Ако биелите са еднакви може да минеш и само със смяна на бутала и глава. В горивната и запалителната система не знам какви са разликите (аванс, смеси и тн..)
Follow your own star...
#3
Posted 23 May 2014 - 13:35
Не знам главата на 2.3-16 дали е за едноредова или двуредова верига. Твоя 2.3-8v блок какъв е?
По-старите 2.3 блокове са с едноредова, по-новите с двуредова. 2.3-16 излиза в самото начало на в201, но пък не вярвам точно на най-натоварения 2.3 мотор да са оставили едноредовата верига.
EDIT: След справка с EPC ми се струва, че е точно едноредова веригата на 2.3-16
#4
Posted 16 December 2016 - 18:52
Здравей
Всички 2.3-16v са с единична верига и се сменя на всеки 100000 км., като се зацепва след това и се ползва индикаторен часовник.
Също така се проверява и коригира луфта на клапаните на 20-25000 км.
Всички 2.3-16v са с единична верига и се сменя на всеки 100000 км., като се зацепва след това и се ползва индикаторен часовник.
Също така се проверява и коригира луфта на клапаните на 20-25000 км.
Edited by Eric, 16 December 2016 - 18:53 .
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users