Здравейте колеги,
Надявам се някой от вас се е сблъсквал с проблем,подобен на моя и го е разрешил успешно.Преди няколко дни след като паркирах забелязах теч на масло от резервоара на окачването. След като теча се уталожи долях 0.5 литра,колкото видимо загуби.При повторно запалване естествено ме посрещна червеното "ABC drive carefully" . Смених височината на автомобила на няколко пъти и червения надпис изчезна. От там нататък през всяка неравност (а те по нашите пътища са не малко) грешката се появява наново за секунди.На следващия ден закачих автомобила на Стар Диагноза и даде грешка "Ниско налягане в системата".На пръв поглед няма разлика между нивото на маслото при запалена и изгасена кола.Виждат се балончета в казанчето.На празен ход помпата държи налягане около 180 бара.Колата се вдига и сваля за секунди,без закъснение.Не е потънала от нито една страна - мерих я с рулетка.След като пуснах родео теста за изваждане на въздух от системата,забелязах че налягането на помпата пада на 100-120 бара за секунди (от там и грешката с ниското налягане).Самия тест - се изпълняваше някак бавно.Всичко това при запален двигател на празен ход (600-700 об/мин).Когато подам газ до 1200-1300 об/мин помпата си вдига налягане от 140-150 бара и продължава с родеото на много по-бързи темпове.След това наблюдавах в движение актуалните стойности за налягане.На един и същ легнал полицай минавам първи път на директна скорост с не повече от 900 оборота и при преминаването налягането падна драстично,даже под 100 бара.Втори път минах през същото място,със същата скорост,само че на първа предавка с 1500-1600 оборота и налягането не падна от 180 бара и грешката не се появи.
Мислите ли че това са симптоми на отиваща си помпа,или въздух в окачването,или някой друг компонент ?
Може би е малко офтопик,но все пак и още нещо да споделя.Не съм убеден че има някаква връзка,но след като си играх със Стар диагнозата и пуснах наново калибрация на травел сензорите и нивото ми даде че калибрация не може да се извърши,защото стойностите са извън толеранс (и сега ми свети и сива грешка - липса на калибрация.С риск да разбазикам окачването и на другата ми кола СЛ55 (пак с АБЦ), и въведох калибрационните стойности - волтажи на датчиците,с които пробвам на ЦЛ-а и колата си ги прие,но на 215-ката продължава да твърди че са извън толеранс.Не знам дали може да има нещо общо с горепосочения проблем.
Благодаря ви за съдействието и безаварийно бенцуване от мен