Колега, огледай турбото за луфт и течове. Имах Спринтер 313 ЦДИ, 2008 година, продадох го на 150 000 км и следващия собственик след 10 000 км каза, че му е гръмнало турбото - нещо по охлаждането се е развалило, турбината е прегряла и от там нататък се сещаш. 2013 година взех нов Спринтер 513 ЦДИ - 60 000 км засега нямам никакви проблеми.
Също така съветвам, преди закупуване на автомобила, да я закараш в Балкан Стар или доверен сервиз за пълна диагностика със Стар Диагноза. По този начин, ще си му видиш болежките, дали е връщан километража /ако го купуваш от автокъща/ и евентуално неизтрити грешки отпреди.
И също имай предвид, че този вид двигатели вървят само с гориво от бензиностанцията. И двата буса съм ги зареждал само и единствено на Лукойл, и досега съм нямал никакви проблеми откъм гориво. Ако се сипе гориво с примеси /вода и разни такива/, компютъра вкарва буса в авариен режим - половината мощност и ограничител на оборотите на 3500, което сам се сещаш, не е приятно.