Mercedes C32 AMGВъпроси относно модела
Started by surfboard, 16 May 2014 - 13:50:15
24 replies to this topic
#16
Posted 01 September 2015 - 23:39
C30 градско разхода ми стига 13л/100км иначе е около 11. Извънградско е 7.5/8 с климатик и темпомат на 130км/ч.
#17
Posted 02 September 2015 - 07:30
С разликата че 30ката е дизел, а 32-то бензин и разхода би трябвало да си малко по-нагоре
Луд умора нема, само се поти
Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.
Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.
#18
Posted 02 September 2015 - 08:41
С разликата че 30ката е дизел, а 32-то бензин и разхода би трябвало да си малко по-нагоре
+ още един цилиндър
+ V-образен мотор
+ 50% повече коне
Аз залагам на поне 30% по-висок разход, но определено като концепция С32 ми се струва гениален
#19
Posted 02 September 2015 - 09:17
И на мен много ми допада. Нямам преки впечетления, но написано на хартия изглежда с доста добри показатели.
Луд умора нема, само се поти
Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.
Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.
#20
Posted 02 September 2015 - 12:16
Стига с този разход... зависи от шофьора.
Под 13-14 градско няма да е, по-скоро ще се върти около 16-18, а ако се мачка редовно 20+.
Магистрално при 140 на темпомат, залагам на 9, без постоянни нервни изпреварвания.
междуградско до около 100, може да падне и под 8 вероятно.
Всички коли, от това поколение, подобни двигатели и автомат горят еднакво.
Разлика в разхода няма и м/у М111 с и без компресор, така че едва ли тук ще е осезаемо по-различно при нормално каране от нормалния М112.
#21
Posted 03 September 2015 - 08:02
Правил съм почти всичко по Цецо 3.2 амг, кутия, мотор, спирачки, чарджър.... имам го целогодишно на разположение и смело твърдя че е супер отвсякъде. Ако майстора ви е Човек, изобщо не е скъп за поддръжка!
Разход от 15 до 30 градско и от 13 до 25 извънградско.
Edited by Вай Басо, 03 September 2015 - 08:47 .
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#22
Posted 19 September 2015 - 17:50
Какво трябва да се гледа при покупката на това АМГ , и от къде се снабдявате с части че у Видин само едни накладки намерих с цена като за москвич.
Пп. На това се точа
http://www.mobile.bg...50&slink=am7q5t
Sent from my Lenovo Z2 using Tapatalk
Пп. На това се точа
http://www.mobile.bg...50&slink=am7q5t
Sent from my Lenovo Z2 using Tapatalk
#23
Posted 19 September 2015 - 23:47
Ами стандартните неща които се гледат при купуване на автомобил. Оглеждаш за течове по двигател, скорости, диференциал. Гледаш окачване и спирачки. Иначе накладките не са проблем. Слагат ги при бая мерцедеси като S500, CL 500, CLK 500 и т.н. Предните дискове са скъпички, АТЕ са към 210лв единия диск. Тестваш хубаво автомата, как сменя скорости, като загрее има ли проблеми. Друга голяма болка на тази кола е водния интеркулер. Пука се вътре и от там колата започва да губи антифриз. Иначе за части зависи какво търсиш все ще се намери отнякъде.
#24
Posted 20 September 2015 - 19:51
Има ли начин да се преслуша колата за реалните и километри че най-вероятно е много дашеч от обявените .
Sent from my Lenovo Z2 using Tapatalk
Sent from my Lenovo Z2 using Tapatalk
#25
Posted 20 September 2015 - 22:26
Ако ти хареса и имаш бюджет я грабвай.Всичко е голяма доза късмет.
Поне ти е под носа,няма нужда да пътуваш за да се разочароваш.Караш я около час във всички режими,тръгваш,спираш,газ до дупка,спираш на баир,пак тръгваш и така...
Слушаш и гледаш.То ще си проличи.
Според мен няма начин на 12 годишна кола излязла от официалния сервиз преди поне седем години да и се проверят реалните километри.Евентуално ако са върнати калпаво може например по abs да се хване,ама не ми се вярва.
Поне ти е под носа,няма нужда да пътуваш за да се разочароваш.Караш я около час във всички режими,тръгваш,спираш,газ до дупка,спираш на баир,пак тръгваш и така...
Слушаш и гледаш.То ще си проличи.
Според мен няма начин на 12 годишна кола излязла от официалния сервиз преди поне седем години да и се проверят реалните километри.Евентуално ако са върнати калпаво може например по abs да се хване,ама не ми се вярва.
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users