Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Въпрос за прокарване на кабели


  • Please log in to reply
9 мнения по тази тема

#1 Boche

Boche

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 102 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Севлиево
  • Автомобил:
    Clk320 / W208

Публикувано 04 май 2014 - 10:55

Колеги имам W203 въпроса ми е следният искам да си пусна кабел за усилвател + до отпред(при двигателя ми е акумулатора)и да стига до багажника.Къде отпред имам дупка през която минават кабелите към двигателя за да мога да го прокарам под корите и през таблото за отпред?Тези дни ще правя музика и искам да знам от къде минава всичко да не да съм неподготвен и да се почесвам като стигна до прекарването на кабели,а искам да стане хубаво и както трябва :)

Благодаря предварително на отзовалите се  :beer


  • 0

#2 Boche

Boche

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 102 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Севлиево
  • Автомобил:
    Clk320 / W208

Публикувано 04 май 2014 - 14:19

Няма ли някой който да го е правил това нещо :(


  • 0

#3 ///sasho

///sasho

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 742 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK W208 200 KOMPRESSOR 192 PS

Публикувано 04 май 2014 - 15:38

Следиш откъде ти минават другите кабели и по тях пускаш новия кабел


  • 0

#4 Boche

Boche

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 102 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Севлиево
  • Автомобил:
    Clk320 / W208

Публикувано 04 май 2014 - 16:11

Колега имах в предвид дали излизат кабели някъде във коша на колата на старият ми автомобил имаше дупка и на нея като маншон и от там излизаха всички кабели от купето към двигателният отсек.Трябва да има някъде изпод таблото сноп с кабели където отиват към двигателя и не мога да го намеря на старата се падаше под жабката но тук не знам къде е ...


  • 0

#5 ///sasho

///sasho

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 742 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK W208 200 KOMPRESSOR 192 PS

Публикувано 04 май 2014 - 16:15

Със сигурност има, ама трябва да търсиш схема на купето да видиш къде е дупката. Аз лично незнам къде е.


Този пост е редактиран от ///sasho: 04 май 2014 - 16:15

  • 0

#6 Слав

Слав

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 4 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C220 CDI (W203)

Публикувано 04 май 2014 - 17:08

Колега аз правих същата операция преди седмица. Като свалиш задните седалки ще видиш къде ти върви снопа с кабели и полагаш и захранващия при тях (моя беше 16кв. мм и нямах проблем). Като стигнеш до отпред, сваляш пласмасата под жабката и в предния им десен ъгъл (от към калника) има гумен маншон с отвори за точно такива цели. Просто махаш някоя от пласмасовите тапи и пъхаш кабела. При мен от там минават два червени кабела идващи от плюса на акумулатора.
Този маншон може да то видиш и като свалиш филтъра за купето (над акумулатора) и ти се пада в ления ъгъл на коша (гледийки колата отпред).
Надявам се да съм бил ясен и да ме разбереш. Ако има неща питай пак. Успех.
  • 0

#7 Boche

Boche

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 102 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Севлиево
  • Автомобил:
    Clk320 / W208

Публикувано 04 май 2014 - 17:29

Колега аз правих същата операция преди седмица. Като свалиш задните седалки ще видиш къде ти върви снопа с кабели и полагаш и захранващия при тях (моя беше 16кв. мм и нямах проблем). Като стигнеш до отпред, сваляш пласмасата под жабката и в предния им десен ъгъл (от към калника) има гумен маншон с отвори за точно такива цели. Просто махаш някоя от пласмасовите тапи и пъхаш кабела. При мен от там минават два червени кабела идващи от плюса на акумулатора.
Този маншон може да то видиш и като свалиш филтъра за купето (над акумулатора) и ти се пада в ления ъгъл на коша (гледийки колата отпред).
Надявам се да съм бил ясен и да ме разбереш. Ако има неща питай пак. Успех.

Абсолютно изчерпателен отговор колега точно това исках да чуя страшно много ти благодаря много ми помогна вече всичко ми е ясно от тук нататък започва пипкавата работа.Още веднъж много благодаря жив и здрав  :beer


  • 0

#8 Слав

Слав

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 4 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C220 CDI (W203)

Публикувано 05 май 2014 - 09:01

Моля, само да не се излъжеш да пуснеш и другите кабели за сигнала със захранващия, защото може да се получат нежелани шумове. Аз мойте ги пуснах от другата страна (под левите врати).
  • 0

#9 Boche

Boche

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 102 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Севлиево
  • Автомобил:
    Clk320 / W208

Публикувано 05 май 2014 - 10:21

Колега ще пускам само захранващия кабел отстрани под праговете към жабката отдясно а кабелите за сигнала понеже съм с голямата навигация и там няма изходи за усилвател ще се взима сигнал от задните говорители  с филтри откъм висок към нисък звук.Малко по сложно е ама ще се заема понеже имам туба с усилвател подарена ми от мой приятел от Германия от старата ми кола и сърце не ми дава да я гледам в къщи как стой мирно :D


  • 0

#10 Mariowork95

Mariowork95

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 1 Мнения:
  • Град:Kyustendil
  • Автомобил:
    Mercedes c220 cdi 2002

Публикувано 24 септември 2019 - 10:05

Колега а тапите как ги свали ?

Колега аз правих същата операция преди седмица. Като свалиш задните седалки ще видиш къде ти върви снопа с кабели и полагаш и захранващия при тях (моя беше 16кв. мм и нямах проблем). Като стигнеш до отпред, сваляш пласмасата под жабката и в предния им десен ъгъл (от към калника) има гумен маншон с отвори за точно такива цели. Просто махаш някоя от пласмасовите тапи и пъхаш кабела. При мен от там минават два червени кабела идващи от плюса на акумулатора.
Този маншон може да то видиш и като свалиш филтъра за купето (над акумулатора) и ти се пада в ления ъгъл на коша (гледийки колата отпред).
Надявам се да съм бил ясен и да ме разбереш. Ако има неща питай пак. Успех.


  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни