Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Бихте ли заменили W208-цата с по нов Мерцедес


  • Please log in to reply
24 replies to this topic

#16 mr Big

mr Big

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 1,955 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Posted 04 May 2014 - 22:56

на тая кола да не излезе че цената и се вдига всяка година :)
  • 0

#17 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8,412 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro

User's Awards

3
16
3
2
Garage View Garage

Posted 04 May 2014 - 23:07

Дори не помня за колко я продадох точно.

Ако имаш конкретно предложение, казвай, ще го отнеса към собственика.

Със сигурност няма да я продаде за 10 ;)


  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#18 Albinos

Albinos

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 3 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:мерници
  • Автомобил:
    Clk W208 200 kompresor

Posted 05 May 2014 - 13:01

Да си сменя 208-цата никога.Много здрав автомобил с малко електроника по него и здрави ламарини,пък и си върви доволно.


  • 0

#19 ///sasho

///sasho

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 742 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK W208 200 KOMPRESSOR 192 PS

Posted 05 May 2014 - 14:11

И Аз вече съм на мнение , че не бих я продал и веднага ми идва идеята за модифициране на елементи по колата. Напърво време мисля да я боядисам че има тук таме някоя друга драскотина.

Абе някокй имали си на идея колко може да излезе да се направи една обикновенна w208 да изглежда визуално на DTM w208 и кой в България би се наел да го направи.

 

 

Attached Files


Edited by ///sasho, 05 May 2014 - 18:51 .

  • 0

#20 Бако Мецан

Бако Мецан

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 89 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Salzburg
  • Автомобил:
    CLS 320 CDI W219

Posted 05 May 2014 - 17:36

Не си сменяйте колиците, карайте си 208-ците и си свиркайте, от последните истински Мерцедеси са...

Аз с моята "читава" 209-ка която платих близо 9000 Евро през септември миналата година, до сега имам вкарани 5000 евро за ремонти и консумативи, и като за капак вчера колата не запали... Това вече беше върха на сладоледа, в петък най вероятно отивам да я оставя за първоначална вноска за някоя нова кола която със сигурност няма да е Мерцедес. Намразих марката заради тая барака...


  • 0

#21 Kainy

Kainy

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 396 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK 200 Kompressor 1997
    Audi A6 3.0TDI 2005
Garage View Garage

Posted 05 May 2014 - 18:52

И Аз вече съм на мнение , че не бих я продал и веднага ми идва идеята за модифициране на елементи по колата. Напърво време мисля да я боядисам че има тук таме някоя друга драскотина.

Абе някокй имали си на идея колко може да излезе да се направи една обикновенна w208 да изглежда визуално на DTM w208 и кой в България би се наел да го направи.

 

Потърси из гугъл. Имаше едни момчета които изработваха брони, калници и т.н. по поръчка от фибро стъкло по 3D модел. Попаднах на тях докато разглеждах и аз за разни по джиджани китове, само че не си запазих инфото.

 

Аз попринцип съм си харесал тези два боди кита:

 

body kit 1

 

body kit 2

 

Но още не съм се интересувал сериозно. Попринцип ако вземеш готов кит, при 99% от случаите няма да пасва перфектно, но съм сигурен че Дани ще го напасне.

 

Аз ако стигна да я модвам моята, най-важно ще ми е да постигна ефективно обдухване на спирачките, а останалата част от кита ще ми е все тая колко функционална (предполагам тези дето ги показах, надали са ефективни в какъв и да е аспект, освен визуален :))

 

Другото, което още не съм разбрал (не съм и пращал официално запитване) е колко точно се вдигат конете със смяна на ролките. Kleeman твърдят че при 230К става 230кс, а при 200К става 200кс, за коли преди Май 2000г, което звучи малко тъпо на 200К да се качат 8 коня за 1500лв... :) Отделно май и компресора може да се понадуе още малко (ако не се вклучва във въпросния pulley kit на kleeman)

 

Ако успея и устискам да не продам колата, определено ще тръгна в тази посока, дори само за занимавката.


Edited by Kainy, 05 May 2014 - 18:54 .

  • 0
"My armies are all slain. My castle lies in ruins. My enemies have taken everything from me, all my wealth and power. But they could not kill me. I still walk the earth, weak but alive. They have taken everything but the beating of my undead heart.
Now they will learn of fear, these mewing babies who thought they could destroy me. I shall regain my powers, and I shall come to them in the night. And my visits shall not be kind."

#22 ///sasho

///sasho

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 742 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK W208 200 KOMPRESSOR 192 PS

Posted 13 September 2014 - 19:11

Потърси из гугъл. Имаше едни момчета които изработваха брони, калници и т.н. по поръчка от фибро стъкло по 3D модел. Попаднах на тях докато разглеждах и аз за разни по джиджани китове, само че не си запазих инфото.

Аз попринцип съм си харесал тези два боди кита:

body kit 1

body kit 2

Но още не съм се интересувал сериозно. Попринцип ако вземеш готов кит, при 99% от случаите няма да пасва перфектно, но съм сигурен че Дани ще го напасне.

Аз ако стигна да я модвам моята, най-важно ще ми е да постигна ефективно обдухване на спирачките, а останалата част от кита ще ми е все тая колко функционална (предполагам тези дето ги показах, надали са ефективни в какъв и да е аспект, освен визуален :))

Другото, което още не съм разбрал (не съм и пращал официално запитване) е колко точно се вдигат конете със смяна на ролките. Kleeman твърдят че при 230К става 230кс, а при 200К става 200кс, за коли преди Май 2000г, което звучи малко тъпо на 200К да се качат 8 коня за 1500лв... :) Отделно май и компресора може да се понадуе още малко (ако не се вклучва във въпросния pulley kit на kleeman)

Ако успея и устискам да не продам колата, определено ще тръгна в тази посока, дори само за занимавката.

Замислям се за AMG пакет, къде мога да намеря?
  • 0

#23 babaneze

babaneze

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 363 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    w124coupe 2броя, w111 , 300 sl R129. Jeep Wrangler YJ, cl 420 1997

Posted 14 September 2014 - 08:59

И Аз вече съм на мнение , че не бих я продал и веднага ми идва идеята за модифициране на елементи по колата. Напърво време мисля да я боядисам че има тук таме някоя друга драскотина.

Абе някокй имали си на идея колко може да излезе да се направи една обикновенна w208 да изглежда визуално на DTM w208 и кой в България би се наел да го направи.

Преди няколко месеца се продаваше на 10 кклометра от нас едно цлк с боди кит дтм, мисшя че и търсиха около 15 000 евро. Сега потърсих обявата, но явно са е продали. В немското мобиле също съм виждал от порядъка на 15 20 евра. А сам да си го правиш незнам, но едни 5000 лева ще заминат със сигурност... Ще следя обявите и ако изскочи ще е постна в форума.
  • 0

#24 ivantov

ivantov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 147 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Автомобил:
    CLK 200, 1999 г.
Garage View Garage

Posted 14 September 2014 - 09:13

http://m.youtube.com...h?v=zUHbHD9Jc8A

Нещо по темата :)
  • 0

#25 ///sasho

///sasho

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 742 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK W208 200 KOMPRESSOR 192 PS

Posted 19 September 2014 - 21:39

Питах тук-там много е сложно да я направят, а и няма да седи оригинално със стъклопласт и кит, трябва и гумите да изпъкнат да запълнят калниците, абе изведнъж като се замислих стоковия вид си е супер пред главоболията. Та по темата модела си е супер , ще си го карам така
  • 1




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users