Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Хидравлика на W 169странно поведение при завиване


  • Please log in to reply
9 replies to this topic

#1 омегаджията

омегаджията

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 10 Posts:

Posted 28 April 2014 - 06:36

Здравейте колеги,

От една година съпругата е с А 170 бензин 2005г., без никакви проблеми.

До вчера.

При пълен десен и пълен ляв завой /при паркиране/ гумите завиват с едно "насичане" и предницата се измества на тласъци, все едно камион с полуремарке прави обратен завой  и средните гуми на полуремаркето се изместват насилствено настрани. Направо предницата се "лашка" странично. Когато не е пълен десен/ляв, проблеми няма. Това го прави най-вече при волан, навит до край. Иначе, по време на път, волана се върти леко и точно, без луфтове и шумове.

Изчетох всички теми за проблема във форума, но да питам:

1. Да разбирам ли, че все пак помпата работи?

2. Дали проблема се дължи на влязла вода под печално известното уплътнение?

3. Да очаквам ли, че има нещо изгоряло или ще се размина само с почистване и силикон?

Моля за мнения.

 

 


  • 0

#2 adv_petrov

adv_petrov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 101 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    A210 AMG Evo

Posted 28 April 2014 - 10:36

Понеже съм карал кола с приключила помпа на хидравликата на волана, не смятам че в нея е проблема. Ако не сработва, при паркиране волана ще се "втвърдява" и като подаваш газ (т.е. увеличаваш оборотите) помпата посработва малко. Но това не виждам какво има общо със завиването с насичане на гумите при пълен завой. Волана го въртях (макар и със сила) докрай и при неработеща хидр.помпа.

Проблемът е механичен според мене - гумите са прекалено големи и при завъртян докрай волан трият в подкалниците - пространството там не е огромно като на големите мерцедеси, отделно на А-класата гумите не завиват "под наклон", т.е. радиуса на завой на колата е голям защото е по-ограничен хода на крайно завиване на предните колелета (за да запазят "тясно" шасито) . Това от лични и преки наблюдения - веднъж монтирах на мойта 205/60/16 и при обратен завой така опираха предните гуми в калобраните и "насичаше" на тласъци като се опитваше да завие. Не ти го прави на път защото като караш не правиш пълен завой. 

Другия вариант е да е някакъв проблем по окачването, но там не съм силен - казвам само това което съм изпитал сам и ми прилича адски на същия симптом.

Успех!


  • 0

"AMG? Ово je стандарт каj нас!!!"


#3 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5,604 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
Garage View Garage

Posted 28 April 2014 - 12:01

Нивото на маслото как е?


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#4 омегаджията

омегаджията

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 10 Posts:

Posted 28 April 2014 - 12:26

Ще погледна нивото на течността, благодаря!

Колега Петров, благодаря, доста ми помогна да се ориентирам. Гмите са 195/65/15, тоест, големи, освен това са "галош" /всеки момент ще пристигнат новите/. Хидравликата е много лека и нито веднъж не се е втвърдявала при маневри. При появяване на проблема забелязвам белези по самите гуми-ясно личи, че са се влачили странично, все едно при пълен ляв/десен губят сцепление. Самите бордове на гумите са изтрити и са направо "слик". Дано да е от тях. поздрави, Ще пиша след отстраняване на проблема.


  • 0

#5 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,647 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Posted 28 April 2014 - 16:27

Не разбрах дали проблема ти става при навит пълен волан, или докато се опитваш да навиеш пълен волан? Ако е първото - провери си тампоните, като навиеш пълен волан ограничителя опира, но рейката има още ход, и като продължиш да напъваш рейката придърпва целия носач заедно с гумата и амортисьора към купето, това ако са меки или скъсани тампоните де. Ако е второто - огледай си хубаво подкалниците дали гумите ти са опирали някъде, след това си огледай хубаво тампоните, и чак тогава търси нередности по хидравличната система, освен ако няма някой очевиден теч или недостиг на течност или нещо друго от тоя род. Виж и на рейката тампоните - те ако са заминали може да ти шава рейката странично.


  • 0
Follow your own star...

#6 омегаджията

омегаджията

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 10 Posts:

Posted 28 April 2014 - 17:19

Навивам пълен волан безпроблемно и с лекота, но, като е навит пълен, все едно някой тласка колата странично, сякаш цялото окачване мърда. Иначе, волана се навива безпроблемно и с лекота до край.  Не я карам колата, инцидентно се качих и го забелязах това. Вози много стегнато и не тропа въобще. Проблема го прави, чак когато навия волана до опир, докрай и като задържа така, с минимална скорост, на полусъединител или с малко по-висока /без значение/, го прави.


  • 0

#7 омегаджията

омегаджията

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 10 Posts:

Posted 28 April 2014 - 17:20

Гумите със сигурност не опират.


  • 0

#8 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5,604 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
Garage View Garage

Posted 29 April 2014 - 08:42

 Самите бордове на гумите са изтрити и са направо "слик". Дано да е от тях. поздрави, Ще пиша след отстраняване на проблема.

 

Ще трябва и реглаж за сходимост!


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#9 омегаджията

омегаджията

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 10 Posts:

Posted 29 April 2014 - 17:30

Предницата е регулирана, просто ми объркаха гумите и сложиха други, както и да е, мойте също бяха за боклука. иначе, ако сменям нещо по предницата, пак ще мина на реглаж.


  • 0

#10 омегаджията

омегаджията

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 10 Posts:

Posted 20 May 2014 - 19:54

Оказа се кормилен накрайник.

Благодаря за помощта.


  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users