Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Как се сваля радиатора на 220 цди2001 w 203


  • Please log in to reply
4 мнения по тази тема

#1 deso_bg

deso_bg

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 4 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 '01 220 cdi

Публикувано 22 април 2014 - 18:22

Здравейте колеги,

Днес осъмнах с локва в гаража и по първоначален оглед ми прилича на проблемен радиатор ...теча е високо горе откъм дясното казанче Досега не съм имал проблем и не е губила антифриз, просто я загасих в гаража и на другия ден - локва.
Молбата ми е, някой да сподели опит по свалянето на радиатора, че като я гледам така ще я запукам откъм предната броня  :wacko  С тия пластмасови крепежи направо ме е шубе да пипам   emoticon-whew.gif. Горе-долу ми е ясна схемата - кори, клаксони, горен крепеж, кожух, вентилатор .... и т.н. , но по-добре някой правил го да каже детайлите и къде да внимавам.


Този пост е редактиран от deso_bg: 22 април 2014 - 18:27

  • 0

#2 sers

sers

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 502 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Коли
  • Автомобил:
    C280

Публикувано 22 април 2014 - 19:21

Почни я отзад , ел. перка или с виско е ? В зависимост от това дифузиора , после 2 маркуча и 2 скоби , сваля се за 10-15 мин,


  • 0
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе

#3 deso_bg

deso_bg

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 4 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 '01 220 cdi

Публикувано 23 април 2014 - 12:57

Шах с пешката, нЕма изкарване т'ва чудо. Отдолу има някакви щипки ли са, държачи ли са нищо не се вижда и не ми идва идея как да го разкопчая от тях тоя радиатор...@ sers  т'ва ако го извадиш за 15 минути ше те удавя с бири  :kill_myself

Май ще чакам новия радиатор да видя к'ва е хавата със захващането ....

 

Edit. : Колко литра масло хваща автомата и откъде да си купя пръчка да му измеря нивото, че малко поизтече  :blush Някаква сериозна недомислица е това маслото на автомата и антифриза да са в един радиатор, не ми се мисли какво ще и се случи на трансмисията ако се смесят по някаква причина. Гюнтер що не му е лепнал отделно кулерче не е ясно ....


Този пост е редактиран от deso_bg: 23 април 2014 - 13:14

  • 0

#4 kanico

kanico

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 7 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Велико Търново
  • Автомобил:
    C220 CDI
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 23 април 2014 - 20:51

http://www.pelicanpa...he_Radiator.htm
  • 0

#5 deso_bg

deso_bg

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 4 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 '01 220 cdi

Публикувано 23 април 2014 - 22:26

Благодаря kanico :beer aз се оправих с една тема от ембиуърлд.- http://mbworld.org/f...tml#post5013721

 

П.П. Дилъра БС искат 50 кинта за 4 о-пръстена, как се сдържах да не го плесна тоя на частите не знам. За пръчката не питах изобщо - поръчах си от ибея за 17 $

П.П.2.. Стария радиятор е валео и всички казват, че някой от тях били проблемни - не съм го гледал обстойно ( щото дясното казанче по някаква негова си причина се е отцепило от питата),  директно ще точа  кутията и ще промивам. Новият без да искам на късмет си го поръчах Behr ... :yahoo  

П.П.3. Плаша се като го гледам тоя таралясник w 203 колко е пластмасов, a какво ли са ни заложили в по-новите :brick  


Този пост е редактиран от deso_bg: 23 април 2014 - 22:47

  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни