Към съдържанието

  •  
  • More

Снимка
- - - - -

Неработещ смукач W124 Е200 136 hpПроблем с ниските обороти


  • Please log in to reply
29 мнения по тази тема

#16 BG - 681

BG - 681

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 498 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    220CE

Публикувано 27 април 2014 - 18:41

Ако правилно мисля, може да ги свалиш, но така ще са ти прекалено ниски на студен двигател. Сега ще ти кажа едно нещо от моя опит, което има малка връзка с твоя проблем, но... Не бях изолирал хубаво 2 кабела на дросела и като се докоснеха дигаше оборотите и седяха баш на 1500. Оправих кабелчетата и сега оборотите са в нормални стойности :)

 

А на самия дросел погледна ли кабелите ?


Този пост е редактиран от BG - 681: 27 април 2014 - 18:58

  • 0

Немеца го е измислил !


#17 xcool

xcool

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 44 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Перник
  • Автомобил:
    W124 E200 1995

Публикувано 27 април 2014 - 21:09

 

Ако правилно мисля, може да ги свалиш, но така ще са ти прекалено ниски на студен двигател. Сега ще ти кажа едно нещо от моя опит, което има малка връзка с твоя проблем, но... Не бях изолирал хубаво 2 кабела на дросела и като се докоснеха дигаше оборотите и седяха баш на 1500. Оправих кабелчетата и сега оборотите са в нормални стойности  :)

 

А на самия дросел погледна ли кабелите ?

При мен едва ли е от проблем с кабелите защото ги смених и на дросела от пин до пин и ги проверих с мултицета за евентуално окъсяване . Сложих една идея по-дебели кабели от оригиналните но едва ли е в това проблема


Този пост е редактиран от xcool: 27 април 2014 - 21:11

  • 0

Грешните решения се избягват чрез натрупания опит, а опита, за жалост се трупа от грешни решения


#18 200E-16V

200E-16V

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 447 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Несебър
  • Интереси:Ел.инсталация за Мерцедес
  • Автомобил:
    W124 200E-16 (27.11.1992)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 27 април 2014 - 22:13

Ако правилно мисля, може да ги свалиш, но така ще са ти прекалено ниски на студен двигател. Сега ще ти кажа едно нещо от моя опит, което има малка връзка с твоя проблем, но... Не бях изолирал хубаво 2 кабела на дросела и като се докоснеха дигаше оборотите и седяха баш на 1500. Оправих кабелчетата и сега оборотите са в нормални стойности :)

 

А на самия дросел погледна ли кабелите ?

Да ще паднат оборотите и на студен двигател ще са ниски, но ако са се скапали графитните писти регулирането с болта е излишно.


  • 0

#19 xcool

xcool

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 44 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Перник
  • Автомобил:
    W124 E200 1995

Публикувано 28 април 2014 - 20:51

 

 

А замери между пин 5 и пин 6 при натиснато ключе трябва да даде някъде 680-720 ома

Такаа.... днес отворих капака на дросела и измерих между пин 5 и пин 6 - 790 ома. Запалих мотора и какво да видя - моторчето въобще не мърда. Не можах да бръкна до вътрешния пин (8) за да замеря при работещ мотор дали му идва напрежение. Тия дни ще сваля дросела и ще замеря само на контакт какво става там. Регулирах с болта оборотите - на топъл мотор се държаха горе-долу добре оборотите. Ще видя утре какво ще стане на студен мотор.

А някой знае ли как да тествам моторчето дали е здраво....да му подам директно напрежение на пиновете....ама колко волта... и дали е променлив или посточнен ток??


Този пост е редактиран от xcool: 28 април 2014 - 20:59

  • 0

Грешните решения се избягват чрез натрупания опит, а опита, за жалост се трупа от грешни решения


#20 200E-16V

200E-16V

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 447 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Несебър
  • Интереси:Ел.инсталация за Мерцедес
  • Автомобил:
    W124 200E-16 (27.11.1992)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 28 април 2014 - 21:34

На двата пина на моторчето се подава напрежение до 12 волта но на всеки пин различно.А когато напрежението е еднакво на двата пина не работи моторчето.Аз бях правил некви замервания ама ако намеря драсканиците щи кажа. Според мен този дросел каквото и да му правиш няма да го управиш вече.А ключето си е в нормите.
  • 0

#21 gosho777

gosho777

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 353 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    Мерцедес Е200 купе, 1995-та год.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 29 април 2014 - 10:16

Много отдавна бях чел.че този болт изобщо не трябва да се пипа.Дано оправиш дросела,колега.


  • 0
Едно желание,една мечта - Mercedes Benz

#22 sers

sers

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 502 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Коли
  • Автомобил:
    C280

Публикувано 29 април 2014 - 11:14

Ако не ти се дават пари и искаш да караш без проблем. Откачи дросела от буксата , нагласи от болта на дросела на работна температура 1100 оборота и го остави така. Студен ще е между 600-700 но няма да има играене в оборотите.


  • 1
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе

#23 xcool

xcool

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 44 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Перник
  • Автомобил:
    W124 E200 1995

Публикувано 29 април 2014 - 17:01

Мисля че открих проблема (или поне един от тях) :yeah . Не беше проблема в дросела, а в инсталацията. Няма връзка с корпус пин 5 от инсталацията - сигурно се е откъснал в буксата някак. До колкото си спомням той беше самичък с кабелна обувка и отиваше на корпуса на купето директно. Ще го правя след празниците и ще пиша. Приятно изкарване на празниците на всички :coolgrin

 

P.S. Значиии.... проблема не беше в инсталацията а в тъпата ми кратуна. Като направих буксата на дросела я залепих с поялника и то взело че останало ръбче и буксата не влиза напълно в другата букса. Сега я вкарах и оборотите се успаха но на загрял мотор. Ще видя утре как ще е на студен. Дросела жужи и потропва когато е на контакт колата.  Лошото е, че продължава да дава грешка 8 , но колата си работи перфектно. 


Този пост е редактиран от xcool: 29 април 2014 - 18:34

  • 0

Грешните решения се избягват чрез натрупания опит, а опита, за жалост се трупа от грешни решения


#24 xcool

xcool

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 44 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Перник
  • Автомобил:
    W124 E200 1995

Публикувано 30 април 2014 - 11:03

Лошоо...пак съм на изходна позиция. На студен мотор не задържа оборотите. Дори е по-зле от преди да започна да я оправям - трябват ми около 4 минути докато позагрее и се стабилизират оборотите. Прилагам замерени стойности на пиновете https://www.dropbox..../Измервания.PNG


Този пост е редактиран от xcool: 30 април 2014 - 11:08

  • 0

Грешните решения се избягват чрез натрупания опит, а опита, за жалост се трупа от грешни решения


#25 200E-16V

200E-16V

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 447 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Несебър
  • Интереси:Ел.инсталация за Мерцедес
  • Автомобил:
    W124 200E-16 (27.11.1992)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 01 май 2014 - 22:43

Пин 1 се мери на отворен и затворен дросел и дали се мести плавно съпротивлението при отваряне и затваряне.Пин 2 имаш грешка не може да няма съпротивление.Пин 4 много малко напрежение и трабва да имаш и малко съпротивление до 10 ома
  • 0

#26 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 02 май 2014 - 08:38

 

Прегледах ги вакумите - ок са. Само този най - големия който излиза от горе на дросела ме притеснява малко, че като го махна няма никаква промяна 

 

Затапи го и наблюдавай....ако има положителна промяна, проследи тръбичката, ще стигнеш до клапан с надпис МОТ - или е развален или захранването му не работи.


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#27 200E-16V

200E-16V

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 447 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Несебър
  • Интереси:Ел.инсталация за Мерцедес
  • Автомобил:
    W124 200E-16 (27.11.1992)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 02 май 2014 - 10:41

И едно пояснение съпротивлението се мери между пин 4 и пин 8 и трябва да е максимум 10 ома.Недей да мериш напрежение между двата пина.
  • 0

#28 200E-16V

200E-16V

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 447 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Несебър
  • Интереси:Ел.инсталация за Мерцедес
  • Автомобил:
    W124 200E-16 (27.11.1992)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 02 май 2014 - 10:46

"ще стигнеш до клапан с
надпис МОТ - или е развален или
захранването му не работи."
Ако е от първите е пневматичен и ще има под декоративния капак термостат с вакуми.
  • 0

#29 xcool

xcool

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 44 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Перник
  • Автомобил:
    W124 E200 1995

Публикувано 08 май 2014 - 17:46

Затапи го и наблюдавай....ако има положителна промяна, проследи тръбичката, ще стигнеш до клапан с надпис МОТ - или е развален или захранването му не работи.

Ако е от първите е пневматичен и ще има под декоративния капак термостат с вакуми. 

Затапих го но нямаше никаква промяна. Дори мисля, че не смуче на ниски обороти. Чак когато изфорсирам се усеша как смуче дросела от там. Замерих напрежение на буксата на клапана - без контакт 0V ; на контакт 9.6V; работещ мотор 11,3V. Не видях да пише МОТ на тоя клапан и не зная от кои е но е произведен през март 1995г.(според маркировката). Прилагам линкове на снимки, че нещо не виждам как се качват директно (сигурно има някаква квота която съм преминал). Кажете как да го тествам този клапан и дали да търся друг. Пуснах му напрежение и го слушах но не издава никакви признаци.

https://www.dropbox....hxt015urt/1.JPG

https://www.dropbox....j180qkz7w/2.JPG

https://www.dropbox....uqfxlo812/3.JPG


Този пост е редактиран от xcool: 08 май 2014 - 19:26

  • 0

Грешните решения се избягват чрез натрупания опит, а опита, за жалост се трупа от грешни решения


#30 xcool

xcool

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 44 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Перник
  • Автомобил:
    W124 E200 1995

Публикувано 08 май 2014 - 18:57

Пин 1 се мери на отворен и затворен дросел и дали се мести плавно съпротивлението при отваряне и затваряне.Пин 2 имаш грешка не може да няма съпротивление.Пин 4 много малко напрежение и трабва да имаш и малко съпротивление до 10 ома 

Пин 1 - съпротивление измерено между него и корпус (31) - затворен клапан -3.02К; отворен до край - 2,16К. Когато започвам да го отварям плавно отначало започва да вдига съпротивлението и стига до 4,75К (някъде около средата на хода му) и след това почва да пада. За пин 2 имам грешка наистина но само когато е на изключен контакт - 1,6 ома. Пин 4 - също грешка - напрежение изключен контакт - 0V ; на контакт 1,5V ; работещ мотор 13,75V. За пин 8 не съм мерил защото е недостъпен - може би трябва да сваля дросела и да му запоя една жица на пина за да меря от нея при работещ мотор. 

Вчера настроих с болта оборотите на 1000 на загрял мотор и сутринта си запали като ги държеше на 850 някъде без да гасне. Дори като я форсирах те падаха до около 750 но се стабилизираха доста бързо на 850. Но сутринта беше сравнително топло - 10-12 градуса.


Този пост е редактиран от xcool: 08 май 2014 - 19:26

  • 0

Грешните решения се избягват чрез натрупания опит, а опита, за жалост се трупа от грешни решения





1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни

Зареждане...