Пин 1 се мери на отворен и затворен дросел и дали се мести плавно съпротивлението при отваряне и затваряне.Пин 2 имаш грешка не може да няма съпротивление.Пин 4 много малко напрежение и трабва да имаш и малко съпротивление до 10 ома
Пин 1 - съпротивление измерено между него и корпус (31) - затворен клапан -3.02К; отворен до край - 2,16К. Когато започвам да го отварям плавно отначало започва да вдига съпротивлението и стига до 4,75К (някъде около средата на хода му) и след това почва да пада. За пин 2 имам грешка наистина но само когато е на изключен контакт - 1,6 ома. Пин 4 - също грешка - напрежение изключен контакт - 0V ; на контакт 1,5V ; работещ мотор 13,75V. За пин 8 не съм мерил защото е недостъпен - може би трябва да сваля дросела и да му запоя една жица на пина за да меря от нея при работещ мотор.
Вчера настроих с болта оборотите на 1000 на загрял мотор и сутринта си запали като ги държеше на 850 някъде без да гасне. Дори като я форсирах те падаха до около 750 но се стабилизираха доста бързо на 850. Но сутринта беше сравнително топло - 10-12 градуса.
Този пост е редактиран от xcool: 08 май 2014 - 19:26