W140 M119 Не пали
Започната от 200E-16V, 19 апр 2014 - 19:10:24
10 мнения по тази тема
#1
Публикувано 19 април 2014 - 19:10
Здравейте колеги.Един мой познат има S 420 с
газов инжекцион.Той ме извика да направим
диагностика естественно със
светодиод.Видяхме разни там грешки
разгледахме ги в сервизната
информация.Забелязахме че бушоните не са
правилните и той реши да ги сменим с
нови.Сменихме ги и след това решихме да
зачистим кутията с модулите с контактен
спрей.Цялата тази интервенция се извърши
на откачен акумулатор.Въпреки че по темата
с инструкций не пишеше да се откача
почистихме я по указанията от въпросната
тема не помня от кой нашите форуми я
смъкнах.Закачаме акумулатора и не поиска да
запали,решихме пак да направим
диагностика,но модулите на дросела,ASR и
основния модул не реагираха.Само модула за
управление на двигателя отговори.
Проблема е че колата е в подземен гараж и
не може да се закара до сервиз.
Някой знае ли човек който е в Бургас и да
разбира от тези машини да отиде на място да
я погледне.Приятеля ме е готов да плати
колкото трябва.
газов инжекцион.Той ме извика да направим
диагностика естественно със
светодиод.Видяхме разни там грешки
разгледахме ги в сервизната
информация.Забелязахме че бушоните не са
правилните и той реши да ги сменим с
нови.Сменихме ги и след това решихме да
зачистим кутията с модулите с контактен
спрей.Цялата тази интервенция се извърши
на откачен акумулатор.Въпреки че по темата
с инструкций не пишеше да се откача
почистихме я по указанията от въпросната
тема не помня от кой нашите форуми я
смъкнах.Закачаме акумулатора и не поиска да
запали,решихме пак да направим
диагностика,но модулите на дросела,ASR и
основния модул не реагираха.Само модула за
управление на двигателя отговори.
Проблема е че колата е в подземен гараж и
не може да се закара до сервиз.
Някой знае ли човек който е в Бургас и да
разбира от тези машини да отиде на място да
я погледне.Приятеля ме е готов да плати
колкото трябва.
#2
Публикувано 19 април 2014 - 19:31
Много внимателно натиснете модулите докрай.
Не хапи този,който може да те изяде.
#3
Публикувано 19 април 2014 - 20:27
Натиснати са докрай.Проблема мисля че идва от самата кутия с модули понеже много са я бърникали тая кола. Кабела на дросела му беше срязан явно да се видят кабелите но той е от 1-вите и са наред.Миналата година му оправих жиците за инжекторите само там имаше проблем с кабелите.Замерих съпротивленията на дросела в норма са.Но като даде на контакт не бръмчи а не сме го пипали.Капака на кутията я държи само един болт.Вътре в кутията всичко беше прахоляк.Проверих CAN линията там всичко е ок съпротивленията са в норма.Проверих дали има захранване от основния модул към другите имаше ама мерих на бушоните.Другото интересно нещо е че като беше закачен светодиода ама мойто един приятел ми го прави с брояч за по лесно и има светодиод за индикация че е включено и като натиснах модулите диодната индикация на брояча спря и после тръгна.Мисля си че промлема е електрически ама не съм чак толкова навътре в таз материя и не ми се ровичка.
#4
Публикувано 20 април 2014 - 00:46
Ако наистина сте вадили модулите направете, както каза Алипи. И аз като вас преди 2-3 години реших от немай къде да ги вадя, за да им чистя пиновете.
После като ги набутах обратно ми се появи същия проблем като вашия - абсолютно същия. Умрях от страх да не съм преебал нещо, защото струват майка си и баща си.
Извадих ги и пак ги набутах и всичко се оправи. От тогава повече не пипам там без да има видима причина. Правят такива проблеми, защото някой пин не е влязъл хубаво
на мястото си.
Не е зле да си смалиш изображенията в подписа, защото ми заемат целия екран.
Този пост е редактиран от shotgun600: 20 април 2014 - 09:04
#5
Публикувано 20 април 2014 - 07:48
Хубаво е да я види човек, който разбира.
За София се сещам само за Ирин. За Бургас - по-добре да каже някой от Бургаската група.
(Махнал съм снимките от подписа ти - наистина бяха огромни. Моля да сложиш нормални по големина снимки.)
#6
Публикувано 20 април 2014 - 09:30
Снимките в подписа до скоро бяха нормални.И не излизаха големи ама незнам защо така стана.Не трябваше да ги махаш щот нямам други.Щях да си ги сваля да ги смаля и пак да ги сложа.
Еми ще ги извадим и пак ще ги сложим тез дни.А ако се намери някой от Бургас да им разбира и да я погледне още по добре.
Еми ще ги извадим и пак ще ги сложим тез дни.А ако се намери някой от Бургас да им разбира и да я погледне още по добре.
#7
Публикувано 20 април 2014 - 10:43
Щом колата преди това е работила нормално, значи е точно заради ваденето и кофти поставянето.
Нали ти казвам, същия проблем имах и аз след вадене - първо не палеше. После като ги разръчках отново взе да пали, но вървеше все едно караш не 12 цилиндров,ами 2 цилиндров.
На третото поставяне се оправи и от тогава не-пи-пам-там.
#8
Публикувано 20 април 2014 - 10:51
Извадете модулите и пробвайте пак.
Понякога изглежда че са сложени докрай,но става въпрос да захапе за по малко от половин милиметър.
Не ги почуквайте,само внимателно натискане.Трябва си и малко сила при натискането.
Този пост е редактиран от alipi: 20 април 2014 - 10:52
Не хапи този,който може да те изяде.
#9
Публикувано 20 април 2014 - 20:07
Благодаря ви колеги тези дни като се по освободя ще гледаме на ново.И ще споделя до къде сме я докарали.:-) :-) И честит празник!!!
#10
Публикувано 21 април 2014 - 10:49
Контакт спрей викаш, ако сте ги обляли повечко, изчакахте ли ги поне 30тина минути да изсъхнат и оттекат? Буксите на дъното напълнихте ли ги, да не би да се е задържала течност някъде.....
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#11
Публикувано 22 април 2014 - 07:53
Бая време постоя преди да закачим отново акумолатора.Не сме ги къпали много.Пак ще я гледаме тез дни ама да видим кой ще е че малко ми е натоварено.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни