Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Сервиз. Смяна на гарнитурасмяна на гарнитура

гарднитура сервиз диагностика

  • Please log in to reply
15 мнения по тази тема

#1 Stefanow777

Stefanow777

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 11 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    Mercedes E320cdi 2000

Публикувано 19 април 2014 - 17:08

Здравейте колеги, от вчера ми направи впечатление, че ми изтича охладителната течност. Установих, че прави налягане от двигателя, следователно е отишла гарнитурката. :dry  Може ли да ми препоръчате сервиз, който да е добър и около каква цена могат да свършат работата. Колата е Мерцедес W210 E320 CDI. Благодаря много! Весели празници!  :beer


  • 0

#2 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 19 април 2014 - 20:02

По-добре и търси нов собственик да си е прави ако има мерак.

Не си струва ремонта, ако се прави както трябва, предвид стойността на автомобила.


  • 1

logo-600-1002.png


#3 Blond

Blond

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 3955 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    C124 200E 1992
    S202 220CDI 11.1999
    W211 220CDI 04.2004
    C207 350CDI 06.2009
    W212 220CDI 11.2013
    W213 400d 07.2020

Публикувано 20 април 2014 - 07:57

Не съм съгласен напълно с Грос-а.

Всеки си решава дали да инвестира в колата си и колко.

Провери колко ще ти искат за ремонта и тогава решавай при кого и дали да я правиш.

За София знам двама човека, които според мен ще свършат работа - Ирин(кв. Абдовица) и Стефан(кв. Левски). И двамата според мен работят добре, но каква цена ще ти обявят е друга тема. Ще ти пратя на ЛС телефоните им, за да си провериш.

Има вариант да потърсиш сервиз и извън София - както знаеш, колкото по-далеч от "голямото село", толкова по-прилични цени се обявяват. Там обаче има опасност нещата да се забавят, заради доставки на части, да не са толкова добре запознати точно с този двигател и т.н.

 

Успех!


  • 0

#4 BG - 681

BG - 681

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 498 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    220CE

Публикувано 20 април 2014 - 08:43

В какъв диапазпн варират цените, че да не си струва инвестицията ? Доколкото съм запознат гарнитура/шлайф/труд се калкулират. Гарнитурите са ясни като цени, чувал съм, че шлайфат и за по 20-30 лв. и хората са оставали доволно (така поне четох в една тема тук), отваряне и затваряне на двигателя толко ли ще са скъпи ? Питам защото съм чувал цени от 150 до 700лв. за редови 4 цилиндъра , което си е огромен диапазон

Sent from my ALCATEL ONE TOUCH 6030X using Tapatalk
  • 0

Немеца го е измислил !


#5 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 20 април 2014 - 14:35

Едно е да се отвори, почисти и затвори, друго да се сменят половината карантии. Трудно се измисля цена на приказки. 20-30лв. е несериозна цена за каквото и да е, свързано с работа по мотора.
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#6 barty

barty

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 971 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C180 Kompressor the Black bird

Публикувано 20 април 2014 - 15:42

Кола не се хвърля заради гарнитура!

Аз сменях гарнитура на моята, и ето, вече 40 хил карам. Ремонта ми излезе 800лв, страва ли си заради EUR 400 да сменяш колата?


  • 0

#7 BG - 681

BG - 681

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 498 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    220CE

Публикувано 20 април 2014 - 16:19

Едно е да се отвори, почисти и затвори, друго да се сменят половината карантии. Трудно се измисля цена на приказки. 20-30лв. е несериозна цена за каквото и да е, свързано с работа по мотора.


Не помня тука го бях чел това. Може би е ставало дума че познат е шлаифал. Иначе съм съгласен. За 20 лв. Свещите и въздушния филтър няма да ти сменят.

Sent from my ALCATEL ONE TOUCH 6030X using Tapatalk
  • 0

Немеца го е измислил !


#8 sers

sers

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 502 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Коли
  • Автомобил:
    C280

Публикувано 20 април 2014 - 19:50

ЦДИ е и много вероятно да е пукнала глава !


Този пост е редактиран от sers: 20 април 2014 - 19:51

  • 0
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе

#9 Stefanow777

Stefanow777

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 11 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    Mercedes E320cdi 2000

Публикувано 21 април 2014 - 14:12

Колеги, над 3000 оборота не може да качи... върви много добре до 3000 оборота и след това не ускорява?  :wacko


  • 0

#10 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 21 април 2014 - 17:01

Колеги, над 3000 оборота не може да качи... върви много добре до 3000 оборота и след това не ускорява?  :wacko

 

Няма да минеш само с гарнитура.


  • 0

logo-600-1002.png


#11 Stefanow777

Stefanow777

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 11 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    Mercedes E320cdi 2000

Публикувано 21 април 2014 - 19:55

+ глава?


  • 0

#12 vanko77777

vanko77777

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 81 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Казанлък
  • Автомобил:
    W210 E250D elegance
    W210 E290td avantgarde
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 юни 2014 - 16:30

Здравей, аз скоро правих ремонт на крива глава. Щлайфане,гумички на клапаните напасване на клапаните,  гарнитури  Victor reinz  задължително,плюс работата 700лв.


  • 0

#13 ivancho

ivancho

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 206 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Петрич
  • Автомобил:
    W124 E200

Публикувано 13 юни 2014 - 20:35

 гарнитури  Victor reinz  задължително

Е, чак пък задължително да бъдат Victor reinz. ELRING са доста по-добри, малко са по-скъпи, но има за какво.


  • 0

#14 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 13 юни 2014 - 21:43

гарнитури  Victor reinz  задължително,плюс работата 700лв.

 

Нямам добро впечатление от тази марка, но стават за продаване :)


  • 0

logo-600-1002.png


#15 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 13 юни 2014 - 23:05

Колеги, над 3000 оборота не може да качи... върви много добре до 3000 оборота и след това не ускорява?  :wacko

Не се шашкай,намери си майстор и това е.Влиза в авариен режим,ама не е задължително да е голям проблема.

На приятел за 4-цилиндров му взеха 550 лв. и рева че са му взели скъпо,ама първо го направиха както трябва и второ такова нещо дето се вика се прави един път.


  • 1





Also tagged with one or more of these keywords: гарднитура, сервиз, диагностика

1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни