Здравейте колеги, от вчера ми направи впечатление, че ми изтича охладителната течност. Установих, че прави налягане от двигателя, следователно е отишла гарнитурката. Може ли да ми препоръчате сервиз, който да е добър и около каква цена могат да свършат работата. Колата е Мерцедес W210 E320 CDI. Благодаря много! Весели празници!
Сервиз. Смяна на гарнитурасмяна на гарнитура
Започната от Stefanow777, 19 апр 2014 - 17:08:15
гарднитура сервиз диагностика
15 мнения по тази тема
#1
Публикувано 19 април 2014 - 17:08
#2
Публикувано 19 април 2014 - 20:02
По-добре и търси нов собственик да си е прави ако има мерак.
Не си струва ремонта, ако се прави както трябва, предвид стойността на автомобила.
#3
Публикувано 20 април 2014 - 07:57
Не съм съгласен напълно с Грос-а.
Всеки си решава дали да инвестира в колата си и колко.
Провери колко ще ти искат за ремонта и тогава решавай при кого и дали да я правиш.
За София знам двама човека, които според мен ще свършат работа - Ирин(кв. Абдовица) и Стефан(кв. Левски). И двамата според мен работят добре, но каква цена ще ти обявят е друга тема. Ще ти пратя на ЛС телефоните им, за да си провериш.
Има вариант да потърсиш сервиз и извън София - както знаеш, колкото по-далеч от "голямото село", толкова по-прилични цени се обявяват. Там обаче има опасност нещата да се забавят, заради доставки на части, да не са толкова добре запознати точно с този двигател и т.н.
Успех!
#4
Публикувано 20 април 2014 - 08:43
В какъв диапазпн варират цените, че да не си струва инвестицията ? Доколкото съм запознат гарнитура/шлайф/труд се калкулират. Гарнитурите са ясни като цени, чувал съм, че шлайфат и за по 20-30 лв. и хората са оставали доволно (така поне четох в една тема тук), отваряне и затваряне на двигателя толко ли ще са скъпи ? Питам защото съм чувал цени от 150 до 700лв. за редови 4 цилиндъра , което си е огромен диапазон
Sent from my ALCATEL ONE TOUCH 6030X using Tapatalk
Sent from my ALCATEL ONE TOUCH 6030X using Tapatalk
Немеца го е измислил !
#5
Публикувано 20 април 2014 - 14:35
Едно е да се отвори, почисти и затвори, друго да се сменят половината карантии. Трудно се измисля цена на приказки. 20-30лв. е несериозна цена за каквото и да е, свързано с работа по мотора.
#6
Публикувано 20 април 2014 - 15:42
Кола не се хвърля заради гарнитура!
Аз сменях гарнитура на моята, и ето, вече 40 хил карам. Ремонта ми излезе 800лв, страва ли си заради EUR 400 да сменяш колата?
#7
Публикувано 20 април 2014 - 16:19
Едно е да се отвори, почисти и затвори, друго да се сменят половината карантии. Трудно се измисля цена на приказки. 20-30лв. е несериозна цена за каквото и да е, свързано с работа по мотора.
Не помня тука го бях чел това. Може би е ставало дума че познат е шлаифал. Иначе съм съгласен. За 20 лв. Свещите и въздушния филтър няма да ти сменят.
Sent from my ALCATEL ONE TOUCH 6030X using Tapatalk
Немеца го е измислил !
#8
Публикувано 20 април 2014 - 19:50
ЦДИ е и много вероятно да е пукнала глава !
Този пост е редактиран от sers: 20 април 2014 - 19:51
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе
#9
Публикувано 21 април 2014 - 14:12
Колеги, над 3000 оборота не може да качи... върви много добре до 3000 оборота и след това не ускорява?
#10
Публикувано 21 април 2014 - 17:01
Колеги, над 3000 оборота не може да качи... върви много добре до 3000 оборота и след това не ускорява?
Няма да минеш само с гарнитура.
#11
Публикувано 21 април 2014 - 19:55
+ глава?
#12
Публикувано 12 юни 2014 - 16:30
Здравей, аз скоро правих ремонт на крива глава. Щлайфане,гумички на клапаните напасване на клапаните, гарнитури Victor reinz задължително,плюс работата 700лв.
#13
Публикувано 13 юни 2014 - 20:35
гарнитури Victor reinz задължително
Е, чак пък задължително да бъдат Victor reinz. ELRING са доста по-добри, малко са по-скъпи, но има за какво.
#14
Публикувано 13 юни 2014 - 21:43
гарнитури Victor reinz задължително,плюс работата 700лв.
Нямам добро впечатление от тази марка, но стават за продаване
#15
Публикувано 13 юни 2014 - 23:05
Колеги, над 3000 оборота не може да качи... върви много добре до 3000 оборота и след това не ускорява?
Не се шашкай,намери си майстор и това е.Влиза в авариен режим,ама не е задължително да е голям проблема.
На приятел за 4-цилиндров му взеха 550 лв. и рева че са му взели скъпо,ама първо го направиха както трябва и второ такова нещо дето се вика се прави един път.
Also tagged with one or more of these keywords: гарднитура, сервиз, диагностика
Модели →
E-класа →
Общи теми за E-класа →
Общи теми за W212 →
W212 E350 CGI масло в антифризаЗапочната от denis1994, 28 юни 2021 w212, m272, антифриз, масло и още 2 |
|
|
||
Модели →
E-класа →
Общи теми за E-класа →
Общи теми за W212 →
Цялостно обслужване на W212pre-facelift Започната от martoly, 28 фев 2021 обслужване, w212, сервизиране и още 1 |
|
|||
Модели →
Автодиагностика - Software & Hardware →
Любителска диагностикаКакво ползвате? Какво бихте препоръчали? Започната от Mitakat, 13 окт 2020 диагностика, obd-2, obd-ii |
|
|||
Модели →
C-класа →
Проблеми и ремонти →
W204 →
MB S204 C200 Kоmpressor - Damage HistoryРазчитане на описание от история на автомобил Започната от Nikolay Ilkov, 27 авг 2019 s204, c200, kompressor и още 3 |
|
|||
Форуми →
Полезна информация →
Сервизи →
Майстор в СофияЗапочната от cacarott, 19 юни 2019 София, сервиз |
|
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни