Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Без катализатор ще мине ли преглед?Скопяване на катализатора


  • Please log in to reply
7 мнения по тази тема

#1 barbarelo

barbarelo

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 53 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Zaragoza
  • Интереси:Music photography
    ,MB , interesting women
  • Автомобил:
    W124 300D 1986-sold,
    MB 250 TD (комби) 1992 г. sold,
    W 124 300E-24 sportline -in the history ,
    W123 300 D clima, lether

Публикувано 13 април 2014 - 11:18

Добър ден значи.
Когато въпросното устройство е катализирало мнооого газове или се сменя или побългарява. Нов струва колкото един бъбрек и половината от другия образно казано. Ако се сложи идентично гърне ауспух но некатализиран вариант - ще има ли разлика в работата на мотора и там където се мери нивото на СО и прочие газове с апаратура както е по Европа ще има ли засечка?
Става дума за бензинка 300 Е 24, замислям се да се върна на това което най ме е кефило в тоз мой живот.
При дизелите другояче ли стоят нещата?

Благодарско
  • 0

#2 BG - 681

BG - 681

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 498 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    220CE

Публикувано 13 април 2014 - 12:01

Минаваш преглед. Никой не гледа тия газове


  • 0

Немеца го е измислил !


#3 vencislav

vencislav

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1547 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    インフィニティ

Публикувано 13 април 2014 - 14:40

Вярно никой не гледа за тия газове .

 

Преди няколко дни минах на преглед в съвсем случаен, добре изглеждащ и

добре оборудван пункт . Когато дойде време за газовете човека домъкна

два шиша и ги постави под колата .

Казвам: да паля ли двигателя ?

Той: нема нужда, камерите видеа че всичко е наред .

Аз: нищо така и така съм тук а и си влиза в прегледа много съм любопитен какви

стойности ще покаже .

Той: ... чак ми се и намуси ...

Постави шишовете, запалих колата и побръмчах малко, всичко беше наистина наред .

Явно човека беше ясновидец .

 

Ще ми се малко по малко да затягат тези пунктове и прегледи и полека-лека да почнат да

отпадат от движение хилядите кошници които всеки ден застрашават живота и сигурността

на първо място на собствениците си а също и на останалите участници в движението .


Този пост е редактиран от vencislav: 13 април 2014 - 14:41

  • 3

#4 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8418 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    бял
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 април 2014 - 22:26

Напълно съгласен!

Авторът на темата изглежда е в Испания.

Принципно, ако има версия на модела без кат, ще си мине прегледа. Това в контекстът на факта, че някои от първите модели на БМВ имат версии без кат, които също се водят Евро 1, ако не греша и си минават прегледите и в чужбина.

 

Какви са изискванията в Испания за Евро сертификат? Можеш ли да караш с Евро1 кола или е много скъпо?


  • 0

#5 barbarelo

barbarelo

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 53 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Zaragoza
  • Интереси:Music photography
    ,MB , interesting women
  • Автомобил:
    W124 300D 1986-sold,
    MB 250 TD (комби) 1992 г. sold,
    W 124 300E-24 sportline -in the history ,
    W123 300 D clima, lether

Публикувано 16 април 2014 - 12:24

Може. Но ако е версията 220 к.с.на талона пише че е с катализатор, и могат ли да те върнат за нещо-правят го, още повече че на чужденец, а ооооще повече БГ. Така дават работа и на сервизите.
  • 0

#6 barbarelo

barbarelo

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 53 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Zaragoza
  • Интереси:Music photography
    ,MB , interesting women
  • Автомобил:
    W124 300D 1986-sold,
    MB 250 TD (комби) 1992 г. sold,
    W 124 300E-24 sportline -in the history ,
    W123 300 D clima, lether

Публикувано 16 април 2014 - 12:39

П.П. Има курец с евросертификата по отношение на инсталиране ГУ, под Евро3 и преди 2000 г. не можеш да се газифицираш -просто не ти издават "лиценз"-откак испанците видеа криза се сетиха че са единствените в целия евросъюз недомисленици по отношение на алтернативното гориво.Сега вече има акредитирани сервизи за монтаж на ГУ което е свързано с лицензирането (сертификат номер еди кой си който е бизнес за държавата -около 1000 €),. Малка кола се разминава с около 1500-1600 €. Говорих с един собственик на Форд Мустанг модел 2004 и скоро се газифицирал срещу 2 бона и половина, доволен беше....
  • 0

#7 BG - 681

BG - 681

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 498 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    220CE

Публикувано 16 април 2014 - 13:49

Бате прибирай се !

Sent from my ALCATEL ONE TOUCH 6030X using Tapatalk
  • 0

Немеца го е измислил !


#8 barbarelo

barbarelo

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 53 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Zaragoza
  • Интереси:Music photography
    ,MB , interesting women
  • Автомобил:
    W124 300D 1986-sold,
    MB 250 TD (комби) 1992 г. sold,
    W 124 300E-24 sportline -in the history ,
    W123 300 D clima, lether

Публикувано 29 април 2014 - 16:52

Епа да има даже на половината доходи у нашта мила родина -че се приберем, ама.... т'ва е вече извън темата, ха§
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни