![Снимка](https://static.mbclub.bg/forums/uploads/profile/photo-thumb-25669.jpg?_r=1395193468)
Без катализатор ще мине ли преглед?Скопяване на катализатора
Започната от barbarelo, 13 апр 2014 - 11:18:28
7 мнения по тази тема
#1
Публикувано 13 април 2014 - 11:18
Добър ден значи.
Когато въпросното устройство е катализирало мнооого газове или се сменя или побългарява. Нов струва колкото един бъбрек и половината от другия образно казано. Ако се сложи идентично гърне ауспух но некатализиран вариант - ще има ли разлика в работата на мотора и там където се мери нивото на СО и прочие газове с апаратура както е по Европа ще има ли засечка?
Става дума за бензинка 300 Е 24, замислям се да се върна на това което най ме е кефило в тоз мой живот.
При дизелите другояче ли стоят нещата?
Благодарско
Когато въпросното устройство е катализирало мнооого газове или се сменя или побългарява. Нов струва колкото един бъбрек и половината от другия образно казано. Ако се сложи идентично гърне ауспух но некатализиран вариант - ще има ли разлика в работата на мотора и там където се мери нивото на СО и прочие газове с апаратура както е по Европа ще има ли засечка?
Става дума за бензинка 300 Е 24, замислям се да се върна на това което най ме е кефило в тоз мой живот.
При дизелите другояче ли стоят нещата?
Благодарско
#2
Публикувано 13 април 2014 - 12:01
Минаваш преглед. Никой не гледа тия газове
Немеца го е измислил !
#3
Публикувано 13 април 2014 - 14:40
Вярно никой не гледа за тия газове .
Преди няколко дни минах на преглед в съвсем случаен, добре изглеждащ и
добре оборудван пункт . Когато дойде време за газовете човека домъкна
два шиша и ги постави под колата .
Казвам: да паля ли двигателя ?
Той: нема нужда, камерите видеа че всичко е наред .
Аз: нищо така и така съм тук а и си влиза в прегледа много съм любопитен какви
стойности ще покаже .
Той: ... чак ми се и намуси ...
Постави шишовете, запалих колата и побръмчах малко, всичко беше наистина наред .
Явно човека беше ясновидец .
Ще ми се малко по малко да затягат тези пунктове и прегледи и полека-лека да почнат да
отпадат от движение хилядите кошници които всеки ден застрашават живота и сигурността
на първо място на собствениците си а също и на останалите участници в движението .
Този пост е редактиран от vencislav: 13 април 2014 - 14:41
#4
Публикувано 14 април 2014 - 22:26
Напълно съгласен!
Авторът на темата изглежда е в Испания.
Принципно, ако има версия на модела без кат, ще си мине прегледа. Това в контекстът на факта, че някои от първите модели на БМВ имат версии без кат, които също се водят Евро 1, ако не греша и си минават прегледите и в чужбина.
Какви са изискванията в Испания за Евро сертификат? Можеш ли да караш с Евро1 кола или е много скъпо?
#5
Публикувано 16 април 2014 - 12:24
Може. Но ако е версията 220 к.с.на талона пише че е с катализатор, и могат ли да те върнат за нещо-правят го, още повече че на чужденец, а ооооще повече БГ. Така дават работа и на сервизите.
#6
Публикувано 16 април 2014 - 12:39
П.П. Има курец с евросертификата по отношение на инсталиране ГУ, под Евро3 и преди 2000 г. не можеш да се газифицираш -просто не ти издават "лиценз"-откак испанците видеа криза се сетиха че са единствените в целия евросъюз недомисленици по отношение на алтернативното гориво.Сега вече има акредитирани сервизи за монтаж на ГУ което е свързано с лицензирането (сертификат номер еди кой си който е бизнес за държавата -около 1000 €),. Малка кола се разминава с около 1500-1600 €. Говорих с един собственик на Форд Мустанг модел 2004 и скоро се газифицирал срещу 2 бона и половина, доволен беше....
#7
Публикувано 16 април 2014 - 13:49
Бате прибирай се !
Sent from my ALCATEL ONE TOUCH 6030X using Tapatalk
Sent from my ALCATEL ONE TOUCH 6030X using Tapatalk
Немеца го е измислил !
#8
Публикувано 29 април 2014 - 16:52
Епа да има даже на половината доходи у нашта мила родина -че се приберем, ама.... т'ва е вече извън темата, ха§
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни