Да, знам че първия пост би бил: "Ми смени семеринга", но за съжаление това не даде резултат.
Та, Януари месец най-сетне спрях да доливам масло и дадох колицата да я гледат какво ѝ има. Попринцип знаех, че семеринга е за смяна, но така и не бях стигнал да го сменя. Майсторите смениха семеринга с такъв на L-Ring (или там както се води марката) и уж всичко беше точно.
Реално за тези 3 месеца не я бях карал много (2-3к километра). Онзи ден обаче като стъпих на магистралата, лампичката за маслото светна... Тамън на минимума. С 5w40 просто нямаше начин да го яде толкова и вчера я метнах в сервиза пак. Естествено тече от същото място (прикачил съм снимки).
Майсторите се бяха разпитали наляво надясно и малкото които бяха повярвали, че изобщо там може да тече от нещо друго освен от семеринга, казаха проблема да се търси в ремъчната шайба. Въпросната (снимка също долу) изглежда непокътната и факта, че не съществува като резервна част (оригинална ѝ търсят скромните 1128лв) малко ме спира да се втурна да я сменям. Първоначално си помислих че каналчето дето е на гърлото, което влиза в семеринга е проблема, но после видях, че си е фабрично там.
От това което видях и понеже майсторите не са некадърни или нещо такова и им имам достатъчно доверие, не съм сигурен дали семеринга е проблема. Все пак за да не пробвам 15 пъти с различни семеринги, засега съм пуснал запитване да търсят оригиналния и да пробваме с него.
Междувременно исках да питам за мнения по въпроса и дали все пак може да има някаква врътка при монтирането му, която майсторите ми да са объркали.
В същото време ако смятате, че наистина може да има проблем в шайбата, ако имате идеи в кои морги да я търся, ще съм много благодарен.
Прикачени файлове
Този пост е редактиран от Kainy: 09 април 2014 - 13:57