Здравейте колеги , карам мерцедес ц 250 турбодизел .... досега съм нямал проблеми като загрее , но тези дни ми прави следните номера ... карам в баир извесно време 10 минутки и започва да повишава градуси и започва да мерише мн. страно ... звучи глупаво ама много гадно мерише и повишава градуси

колеги помагайте
Започната от bobi1986, 08 апр 2014 - 18:25:12
11 мнения по тази тема
#1
Публикувано 08 април 2014 - 18:25
#2
Публикувано 09 април 2014 - 16:07
Здравейте колеги , карам мерцедес ц 250 турбодизел .... досега съм нямал проблеми като загрее , но тези дни ми прави следните номера ... карам в баир извесно време 10 минутки и започва да повишава градуси и започва да мерише мн. страно ... звучи глупаво ама много гадно мерише и повишава градуси
Ми то нормално да позагрее малко, но зависи колко ти грее. Все пак катериш баир и го товариш. А миризмата .. дей да знам зависи на ко ти мирише. На масло ли ще е или някви други раути... Моя котер днес на прибиране от Пловдив загрея 80 градуса в баира на Вакарел иначе седи под 80 като не я зора. Ама май съм за виско така че...
#3
Публикувано 09 април 2014 - 20:15
не мерише на масло, а на нещо като сварено гадно ...... колко е нормалната температура която трябва да подържа принципно и в коя граница трябва да влезе стрелката и да се притеснявам
#4
Публикувано 10 април 2014 - 08:52
Мерише на антифриз ,не е добре ,огледай за течове ,нивото и как е? Като загрее вдига ли се пара от някъде?
Този пост е редактиран от ХаPu: 10 април 2014 - 08:53
NO PAIN - NO GAIN!
#5
Публикувано 10 април 2014 - 20:43
нивото си е добре няма пара от никаде ..... а може ли самия антифриз да е стар и от него да мерише........ аз не съм го сменял така я купих зимата го замерваха и издържаше на - 32
#6
Публикувано 10 април 2014 - 21:03
Да не ти е запушен катализатора при мен миришеше на развалени яйца и загряваше както ти го описваш
#7
Публикувано 10 април 2014 - 21:15
нивото си е добре няма пара от никаде ..... а може ли самия антифриз да е стар и от него да мерише........ аз не съм го сменял така я купих зимата го замерваха и издържаше на - 32
Антифриз се сменя на всеки 2г.
Щом загрява при изкачване, огледай питите на радиаторите.
Друг вариант е термостата да ти е блокирал в отворено положение и на байр да ти влиза в оптимален температурен режим, но понеже не си свикнал да гледаш стрелката по-ниско и сега ти е направила впечатление.
Общо взето иска гледане.
#8
Публикувано 11 април 2014 - 08:43
Ще си позволя да използвам темата за да споделя и своят проблем. Колата е Е230 1996г с газово. Като тръгна по байр или да карам 1ва, 2ра на ниски обороти (1000 - 1800), било то и по равен терен, стрелката за градусите стига до червената чертичка.
10255975_859941730699221_5791799851690367648_n.jpg 73,35K
11 Брой сваляния
Като увелича оборотите градусите се нормализират (85-90). При дълго изкачване на байр (например Шипка) 2ра, 3та с обороти 2000 ++ няма такъв проблем. Зимата също го няма този проблем и нормално де, все пак парното работи.
Въпросът ми е нормално ли е това загряване?
П.п. С ел. перка съм.
Този пост е редактиран от miro0: 11 април 2014 - 08:45
The best or nothink.
#9
Публикувано 11 април 2014 - 18:00
Ще си позволя да използвам темата за да споделя и своят проблем. Колата е Е230 1996г с газово. Като тръгна по байр или да карам 1ва, 2ра на ниски обороти (1000 - 1800), било то и по равен терен, стрелката за градусите стига до червената чертичка.
10255975_859941730699221_5791799851690367648_n.jpg
Като увелича оборотите градусите се нормализират (85-90). При дълго изкачване на байр (например Шипка) 2ра, 3та с обороти 2000 ++ няма такъв проблем. Зимата също го няма този проблем и нормално де, все пак парното работи.
Въпросът ми е нормално ли е това загряване?
П.п. С ел. перка съм.
Бомба си
Този пост е редактиран от grosmaster: 11 април 2014 - 18:01
#10
Публикувано 11 април 2014 - 19:12
а да попитам как стоят нещтата с махането на този катализатор и дали ще имам някакви проблеми с ламбда сондата и компютара ? и кои би могъл да ми свърши тази работа ?
#11
Публикувано 11 април 2014 - 19:28
Бомба си
Би ли ми обяснил малко повечко? Понеже все си мисля, че не е много хубаво за двигателя като е на такива градуси (~100) да паркирам и да го изгася, особенно лятото .. Защото лятото най-редовни си вдига тези градуси, онзи ден при външна темперетура 5-6 градуса движеики се бавно из габровските дупки (1ва, 2ра, ниски обороти .. двигателя се натоварва..) пак си вдигна тези градуси и като тръгнах по-хубавият път, нещата се нормализираха. Също така си мисля дали не ми се включва късно перката или термостата да отваря късно?
The best or nothink.
#12
Публикувано 11 април 2014 - 19:51
Това е нормалната работна температура на двигателя.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни