Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

колеги помагайте


  • Please log in to reply
11 мнения по тази тема

#1 bobi1986

bobi1986

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 11 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    mercedes C250

Публикувано 08 април 2014 - 18:25

Здравейте колеги , карам мерцедес ц 250 турбодизел .... досега съм нямал проблеми като загрее , но тези дни ми прави следните номера ... карам в баир извесно време 10 минутки и започва да повишава градуси  и започва да мерише мн. страно ... звучи глупаво ама много гадно мерише и повишава градуси 


  • 0

#2 puFi_mIx

puFi_mIx

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 303 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz
    w202 250td sold..
    w211 280cdi sold - в мобилето го има ама не ви трябва...
    Mazda 6 GH 2.0 diesel.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 09 април 2014 - 16:07

Здравейте колеги , карам мерцедес ц 250 турбодизел .... досега съм нямал проблеми като загрее , но тези дни ми прави следните номера ... карам в баир извесно време 10 минутки и започва да повишава градуси  и започва да мерише мн. страно ... звучи глупаво ама много гадно мерише и повишава градуси 

Ми то нормално да позагрее малко, но зависи колко ти грее. Все пак катериш баир и го товариш. А миризмата .. дей да знам :D зависи на ко ти мирише. На масло ли ще е или някви други раути... Моя котер днес на прибиране от Пловдив загрея 80 градуса в баира на Вакарел иначе седи под 80 като не я зора. Ама май съм за виско така че... 


  • 0

#3 bobi1986

bobi1986

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 11 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    mercedes C250

Публикувано 09 април 2014 - 20:15

не мерише на масло,  а на нещо като сварено гадно  ......   колко е нормалната температура която трябва да подържа принципно и в коя граница трябва да влезе стрелката и да се притеснявам   :wacko 


  • 0

#4 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2695 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 април 2014 - 08:52

Мерише на антифриз ,не е добре ,огледай за течове ,нивото и как е? Като загрее вдига ли се пара от някъде?

Този пост е редактиран от ХаPu: 10 април 2014 - 08:53

  • 0
NO PAIN - NO GAIN!

#5 bobi1986

bobi1986

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 11 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    mercedes C250

Публикувано 10 април 2014 - 20:43

нивото си е добре няма пара от никаде ..... а може ли самия антифриз да е стар и от него да мерише........ аз не съм го сменял така  я купих зимата го замерваха и издържаше  на - 32


  • 0

#6 osmandjikov

osmandjikov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 77 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна

Публикувано 10 април 2014 - 21:03

Да не ти е запушен катализатора при мен миришеше на развалени яйца и загряваше както ти го описваш


  • 0

#7 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 10 април 2014 - 21:15

нивото си е добре няма пара от никаде ..... а може ли самия антифриз да е стар и от него да мерише........ аз не съм го сменял така  я купих зимата го замерваха и издържаше  на - 32

 

Антифриз се сменя на всеки 2г.

 

Щом загрява при изкачване, огледай питите на радиаторите.

 

Друг вариант е термостата да ти е блокирал в отворено положение и на байр да ти влиза в оптимален температурен режим, но понеже не си свикнал да гледаш стрелката по-ниско и сега ти е направила впечатление.

 

Общо взето иска гледане.


  • 0

logo-600-1002.png


#8 miro0

miro0

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Стартира с Мазда 121 75Hp '91,
    след това продължи с C220D 95Hp '96 classic
    и сега се вози на E230 150Hp '96 Avantgarde.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 април 2014 - 08:43

Ще си позволя да използвам темата за да споделя и своят проблем. Колата е Е230 1996г с газово. Като тръгна по байр или да карам 1ва, 2ра на ниски обороти (1000 - 1800), било то и по равен терен, стрелката за градусите стига до червената чертичка.Прикачен файл  10255975_859941730699221_5791799851690367648_n.jpg   73,35K   11 Брой сваляния

Като увелича оборотите градусите се нормализират (85-90). При дълго изкачване на байр (например Шипка) 2ра, 3та с обороти 2000 ++ няма такъв проблем. Зимата също го няма този проблем и нормално де, все пак парното работи. 

 

Въпросът ми е нормално ли е това загряване?

 

П.п. С ел. перка съм.


Този пост е редактиран от miro0: 11 април 2014 - 08:45

  • 0

The best or nothink.


#9 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 11 април 2014 - 18:00

Ще си позволя да използвам темата за да споделя и своят проблем. Колата е Е230 1996г с газово. Като тръгна по байр или да карам 1ва, 2ра на ниски обороти (1000 - 1800), било то и по равен терен, стрелката за градусите стига до червената чертичка.attachicon.gif10255975_859941730699221_5791799851690367648_n.jpg

Като увелича оборотите градусите се нормализират (85-90). При дълго изкачване на байр (например Шипка) 2ра, 3та с обороти 2000 ++ няма такъв проблем. Зимата също го няма този проблем и нормално де, все пак парното работи. 

 

Въпросът ми е нормално ли е това загряване?

 

П.п. С ел. перка съм.

 

Бомба си ;)


Този пост е редактиран от grosmaster: 11 април 2014 - 18:01

  • 0

logo-600-1002.png


#10 bobi1986

bobi1986

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 11 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    mercedes C250

Публикувано 11 април 2014 - 19:12

а да попитам как стоят нещтата с махането на този катализатор и дали ще имам някакви проблеми с ламбда сондата и компютара ? и кои би могъл да ми свърши тази работа ?


  • 0

#11 miro0

miro0

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Стартира с Мазда 121 75Hp '91,
    след това продължи с C220D 95Hp '96 classic
    и сега се вози на E230 150Hp '96 Avantgarde.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 април 2014 - 19:28

Бомба си ;)

Би ли ми обяснил малко повечко? Понеже все си мисля, че не е много хубаво за двигателя като е на такива градуси (~100) да паркирам и да го изгася, особенно лятото .. Защото лятото най-редовни си вдига тези градуси, онзи ден при външна темперетура 5-6 градуса движеики се бавно из габровските дупки (1ва, 2ра, ниски обороти .. двигателя се натоварва..) пак си вдигна тези градуси и като тръгнах по-хубавият път, нещата се нормализираха. Също така си мисля дали не ми се включва късно перката или термостата да отваря късно? 


  • 0

The best or nothink.


#12 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 11 април 2014 - 19:51

Това е нормалната работна температура на двигателя.


  • 0

logo-600-1002.png





2 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 2 гости, 0 анонимни