Някой може ли да опише как се изключва системата стъпка по стъпка. Специфични моменти за избягване на проблеми. Смяна на спирачна течност.
Публикувано 03 април 2014 - 10:54
Някой може ли да опише как се изключва системата стъпка по стъпка. Специфични моменти за избягване на проблеми. Смяна на спирачна течност.
Оригинални масла и дюзи на Мерцедес http://olx.bg/ads/user/107p/, Диагностика.
Публикувано 04 април 2014 - 20:27
Ще напиша как аз мисля, че трябва да протече свалянето пък ако бъркам, който знае да ме поправи.
Изключване със Стар Диагнозата на SBC модула, откачане на клемите на малкия акумулатор, издърпване на кабела от модула. И ето тук ме интересува как се намалява налягането в спирачната система (60-140 бар), така че да не те опръска течността? Развъртане на тръбичките върху модула и сваляне на модула от поставката на купето.
Качването е по обратния начин като го поставиш на мястото му, завъртане на тръбичките отгоре и после обезвъздушаване.
Обезвъздушането става по традиционния начин като се започва от най-отдалеченото колело т.е. ако модула е отпред в дясно, почваме от задно ляво, задно дясно, предно ляво и най-накрая предно дясно.
После закачаме кабела към модула, клемите на малкия акумулатор и накрая стартираме модула чрез диагнозата.
Моля поправете ме ако съм сгрешил някъде и/или добавете ако съм пропуснал нещо !!!
П.С. Количеството на спирачната течност е около 2,25 литра и с ДОТ 4 плюс минимум (МВ 330.1 или МВ 331.0)
Оригинални масла и дюзи на Мерцедес http://olx.bg/ads/user/107p/, Диагностика.
Публикувано 04 април 2014 - 21:14
Някой може ли да опише как се изключва системата стъпка по стъпка. Специфични моменти за избягване на проблеми. Смяна на спирачна течност.
Каква е причината поради която искаш да го сваляш?
Публикувано 04 април 2014 - 21:18
Оригинални масла и дюзи на Мерцедес http://olx.bg/ads/user/107p/, Диагностика.
Публикувано 04 април 2014 - 21:26
Това са спирачки и шега не бива, гледам 280-ка е колата...
Много ме съмнява да го направят, но нищо не пречи да пробваш.
Отделно при демонтажа и монтажа ще ти е необходима диагноза и малко знания, че има няколко уловки.
Публикувано 05 април 2014 - 11:04
напиши уловките.
че иначе става пост: "внимавай че е трудно..."
Към Красимо: направи ли проба да го смениш в Балкан Стар? Все пак имаха кампания по безплатна смяна.
Публикувано 05 април 2014 - 15:05
имаха кампания по безплатна смяна.
Кампанията свирши, пробвах преди около 9 месеца, но ми поеха само 50 % от разходите (2200 лв)
grosmaster и аз за уловките питам
Оригинални масла и дюзи на Мерцедес http://olx.bg/ads/user/107p/, Диагностика.
Публикувано 05 април 2014 - 19:35
Кампанията свирши, пробвах преди около 9 месеца, но ми поеха само 50 % от разходите (2200 лв)
Офертата си е бива, възползвай се все пак ще имаш 2г. гаранция.
По другия начин няма да ти легне по-евтино при всички положения, най-много да ти излезе по-скъпо.
Публикувано 05 април 2014 - 20:10
и според мен офертата не е крайно лоша, НО ако можеш пробвай да получиш информация от извора - Даймлер в Германия за това как стои въпроса със смяната на SBC. може да се окаже, че продължават да ги сменят за тяхна сметка изцяло.
Публикувано 05 април 2014 - 20:15
и според мен офертата не е крайно лоша, НО ако можеш пробвай да получиш информация от извора - Даймлер в Германия за това как стои въпроса със смяната на SBC. може да се окаже, че продължават да ги сменят за тяхна сметка изцяло.
Свърши с авантата
Публикувано 05 април 2014 - 23:46
всъщност никога не е било "АВАНТА"
а корегиране на едно недомислено инжинерно решение., демек корегиране на преебавката.
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни