Аз като притежател на 209-ка със 270 мотор да се включа.
Имам я вече половин година и 20 000 навъртяни километра.
В сравнение с другите коли които съм имал тази е една от най-здравите, въпреки че и тук не липсваха ремонти, които са нормални за кола втора ръка и на 250 000 км при мен вече. (рейка, катализатори, термостат)
Ако взимаш 209-ка внимавай много с рейката, пробвай я добре преди да я вземеш, аз смених рейка и чух това е масов проблем при този модел. За смяна искат майка си и баща си...
Окачването и е абсолютна пикня! Аз я карам зимата със 16-ки, а преди няколко дни сложих 17-ките и пак и разбих окачването (карам я само в Австрия)
За вървене не очаквай да върви много, все пак е само 170 коня, но не е и толкова слаб, има потенциал за чипосване (30 CDI е доработка на 270 CDI), ако я караш нормално не гори нищо (свалял съм я до 5 извънрадско и 7,5 градско). Хвалят го че уж е здрав мотор, аз яд да чукна на дърво не съм имал.
Поддръжката не е скъпа, като на всяка 10-на годишна кола среден клас.
Като цяло приятна кола, не е уникална, но не е и лоша.
Или да обобщя - нормален +#$%*****, без извращения.
Успех с покупката!