Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблем с двигателя , ниски обороти и гаснеене...


  • Please log in to reply
16 мнения по тази тема

#1 Elusive

Elusive

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 33 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Сливен
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz CE 230 Coupe

Публикувано 25 март 2014 - 00:47

Здравейте.
Имам един проблем с Mercedes W124 E230 136hp. Газ/Бензин Проблема е такъв че както си работеше двигателя на свободна след подаване на малко газ нещо гръмна и колата изгасна, Опитах да я запаля на бензин и не можа да запали. Падна ми акумулатора,подадоха ми ток успях да я запаля на гас но не държи обороти,губят се и угасва,на бензин не реагира педала потъва и гаснее...
Някой има ли идея на какво може да се дължи това?


  • 0

#2 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 25 март 2014 - 10:37

Бръкнете под тавата за фитъра и проверете за изваден маркуч.


Този пост е редактиран от Вай Басо: 25 март 2014 - 10:37

  • 1


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#3 Elusive

Elusive

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 33 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Сливен
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz CE 230 Coupe

Публикувано 25 март 2014 - 23:04

До колкото ми казаха ми е гръмнала "гръм тапата"(т.е клапата над самия филтър) а относно маркуча не е изваден ама няма скба,възможно ли е да е от това и ако е това проблема може ли да се реши само с наместване на маркуча и хубаво затягане на скобата(пръстена) ?


  • 0

#4 Elusive

Elusive

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 33 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Сливен
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz CE 230 Coupe

Публикувано 12 април 2014 - 14:25

Здравейте. Първо извисявам се за двойния пост но не намирам бутона за редакция..
По темата: Закрепих със скоба маркуча който беше изкаран от клапата под легенчето на филтъра. Колата все още продължава да не пали на бензин и ако запали или на бензин или на гас Гаснее. 
Някой има ли идея от какво може да е проблема дали не е ламбда-сондата ? 


  • 0

#5 gipsa

gipsa

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 352 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Смолян
  • Автомобил:
    w201 dtm реплика,жълто такси 211-КоНпресор с 476 магарета под капака и едно зад волана....

Публикувано 12 април 2014 - 14:44

Не сте огледали достатъчно добре,засмуква въздух или от гърмежа си изкривил я клапата я рамото на клапата.Разсглобете около  инжекциона и проверете всичко,не ти трябват кой знае какви инструменти-проблема не ти е от ламда сондата.


  • 0

#6 Elusive

Elusive

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 33 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Сливен
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz CE 230 Coupe

Публикувано 13 април 2014 - 22:16

Не сте огледали достатъчно добре,засмуква въздух или от гърмежа си изкривил я клапата я рамото на клапата.Разсглобете около  инжекциона и проверете всичко,не ти трябват кой знае какви инструменти-проблема не ти е от ламда сондата.

Колата е с чиста газ и няма изжекцион.


  • 0

#7 BG - 681

BG - 681

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 498 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    220CE

Публикувано 14 април 2014 - 10:29

Под инжекцион имаха предвид онзи чарк, където се смесват бензина и въздуха.
http://i1.ytimg.com/...Q/hqdefault.jpg

Sent from my ALCATEL ONE TOUCH 6030X using Tapatalk

Този пост е редактиран от BG - 681: 14 април 2014 - 10:33

  • 1

Немеца го е измислил !


#8 Elusive

Elusive

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 33 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Сливен
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz CE 230 Coupe

Публикувано 14 април 2014 - 21:44

Под инжекцион имаха предвид онзи чарк, където се смесват бензина и въздуха.
http://i1.ytimg.com/...Q/hqdefault.jpg

Sent from my ALCATEL ONE TOUCH 6030X using Tapatalk

Разглобих го огледах всичко под,над,отсрани и всичко си е както го купих. Няма нищо измъкнато , ударено , изкривено и т.н ... 


  • 0

#9 BG - 681

BG - 681

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 498 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    220CE

Публикувано 14 април 2014 - 21:47

Почисти го като си го разглобил.

Sent from my ALCATEL ONE TOUCH 6030X using Tapatalk
  • 0

Немеца го е измислил !


#10 Elusive

Elusive

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 33 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Сливен
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz CE 230 Coupe

Публикувано 15 април 2014 - 21:47

Почисти го като си го разглобил.

Sent from my ALCATEL ONE TOUCH 6030X using Tapatalk

Това се опитвам да ви кажа че изкарах абсолютно всичко и го почистих. наместих всички кабели,маркучета,тръбички и т.н и все едно и също. Имам една теория , понеже го бях дал на сервз за смяна на капака на картера и се чуда дали е възможно да са барнали там нещо с цел да отида отново... 


  • 0

#11 BG - 681

BG - 681

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 498 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    220CE

Публикувано 15 април 2014 - 23:25

Наснимай яко инжекциона отвсякъде ако имаш възможност! Нека и по-запознатите се изкажат като видят кадрите. Там някъде ще да е проблема ! 

Иначе за сервиза ДА. В България се случва и то не рядко. Тва не значи утре да отидеш и да ги запалиш, може да нямат общо момчетата, но е възможно да го направят. 

 

Друго, което ми хрумва. Ако е ръчка я бутни по некой склон и я запали на 2ра. Сподели резултата


Този пост е редактиран от BG - 681: 15 април 2014 - 23:27

  • 0

Немеца го е измислил !


#12 Elusive

Elusive

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 33 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Сливен
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz CE 230 Coupe

Публикувано 16 април 2014 - 01:47

Наснимай яко инжекциона отвсякъде ако имаш възможност! Нека и по-запознатите се изкажат като видят кадрите. Там някъде ще да е проблема ! 

Иначе за сервиза ДА. В България се случва и то не рядко. Тва не значи утре да отидеш и да ги запалиш, може да нямат общо момчетата, но е възможно да го направят. 

 

Друго, което ми хрумва. Ако е ръчка я бутни по некой склон и я запали на 2ра. Сподели резултата

Бутах я пали и е същото. ще видя дали ще имам време да я снимам и ще постна снимките... колата идруг път си е гърмяла и мн странно как не гръпна преди сервиза,а я имам месец преди него...


  • 0

#13 Elusive

Elusive

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 33 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Сливен
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz CE 230 Coupe

Публикувано 11 май 2014 - 15:25

Здравейте отново. Случайно се натъкнах на малко информация за моят проблем от един таксиметров който ми каза че ако след гърмежа клапата е заседнала то да забравя да запали , също така че може и да е накривена. 
Раззглобих и огледах всичко необходимо и след като разгледах клапата видях че има една белязка която "ограничава" клапата , а самата клапа е избягала (според мен) .
А относно изпарителя ми е LOVATO

Ето ви снимки , какво мислите ?

Прикачен файл  1.jpg   166,19K   8 Брой сваляния Прикачен файл  2.jpg   113,4K   8 Брой сваляния Прикачен файл  3.jpg   119,81K   8 Брой сваляния Прикачен файл  4.jpg   158,72K   8 Брой сваляния Прикачен файл  5.jpg   124,99K   8 Брой сваляния
 


  • 0

#14 Elusive

Elusive

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 33 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Сливен
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz CE 230 Coupe

Публикувано 19 май 2014 - 05:09

Извнявам се за тройния пост но не намирам бутон "редактирай"
Относно проблема с гаснеенето е решен. 
Наложи ми се да разглобя цялата клапа (понеже съм зелен) и диагностицирах че проблема изобщо не е самата клапа понеже тя си е както трябва. Проблемът ми беше в това че маркуча под клапата , защитния който се изкарва при гърмеж беше изкаран.

При евентуални гърмежи най-добре първо да погледнем маркуча дали е изкаран,ако е то "мужкаш го" и потегляш. Това го прави само на газ. Аз за сега се разминах само с избит дебитомер и смяна на свещи но може да има по-големи последици. За това газовите ви уредби трябва да са перфектно инсталирани и е препоръчително да са ви подменени кабелите на свещите с нови. 
Някои "майстори" препоръчват да се сложи и така наречения "симулатор" който лъжел колата че се кара на бензин и по този начин се избягвал проблема с гърмежите , но лично аз не мисля че би помогнло ако газовата не е поставена както си му е реда.

Благодаря на всички отзовали се и помогнали ми!
Поздрави!


  • 0

#15 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 май 2014 - 10:36

Извнявам се за тройния пост но не намирам бутон "редактирай"
Относно проблема с гаснеенето е решен. 
 Проблемът ми беше в това че маркуча под клапата , защитния който се изкарва при гърмеж беше изкаран.
 

 

 

Бръкнете под тавата за фитъра и проверете за изваден маркуч.

 

Сложете му една скобичка.


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 





1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни