Здравейте.
Имам един проблем с Mercedes W124 E230 136hp. Газ/Бензин Проблема е такъв че както си работеше двигателя на свободна след подаване на малко газ нещо гръмна и колата изгасна, Опитах да я запаля на бензин и не можа да запали. Падна ми акумулатора,подадоха ми ток успях да я запаля на гас но не държи обороти,губят се и угасва,на бензин не реагира педала потъва и гаснее...
Някой има ли идея на какво може да се дължи това?
Проблем с двигателя , ниски обороти и гаснеене...
Започната от Elusive, 25 мар 2014 - 00:47:34
16 мнения по тази тема
#1
Публикувано 25 март 2014 - 00:47
#2
Публикувано 25 март 2014 - 10:37
Бръкнете под тавата за фитъра и проверете за изваден маркуч.
Този пост е редактиран от Вай Басо: 25 март 2014 - 10:37
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#3
Публикувано 25 март 2014 - 23:04
До колкото ми казаха ми е гръмнала "гръм тапата"(т.е клапата над самия филтър) а относно маркуча не е изваден ама няма скба,възможно ли е да е от това и ако е това проблема може ли да се реши само с наместване на маркуча и хубаво затягане на скобата(пръстена) ?
#4
Публикувано 12 април 2014 - 14:25
Здравейте. Първо извисявам се за двойния пост но не намирам бутона за редакция..
По темата: Закрепих със скоба маркуча който беше изкаран от клапата под легенчето на филтъра. Колата все още продължава да не пали на бензин и ако запали или на бензин или на гас Гаснее.
Някой има ли идея от какво може да е проблема дали не е ламбда-сондата ?
#5
Публикувано 12 април 2014 - 14:44
Не сте огледали достатъчно добре,засмуква въздух или от гърмежа си изкривил я клапата я рамото на клапата.Разсглобете около инжекциона и проверете всичко,не ти трябват кой знае какви инструменти-проблема не ти е от ламда сондата.
#6
Публикувано 13 април 2014 - 22:16
Не сте огледали достатъчно добре,засмуква въздух или от гърмежа си изкривил я клапата я рамото на клапата.Разсглобете около инжекциона и проверете всичко,не ти трябват кой знае какви инструменти-проблема не ти е от ламда сондата.
Колата е с чиста газ и няма изжекцион.
#7
Публикувано 14 април 2014 - 10:29
Под инжекцион имаха предвид онзи чарк, където се смесват бензина и въздуха.
http://i1.ytimg.com/...Q/hqdefault.jpg
Sent from my ALCATEL ONE TOUCH 6030X using Tapatalk
http://i1.ytimg.com/...Q/hqdefault.jpg
Sent from my ALCATEL ONE TOUCH 6030X using Tapatalk
Този пост е редактиран от BG - 681: 14 април 2014 - 10:33
Немеца го е измислил !
#8
Публикувано 14 април 2014 - 21:44
Под инжекцион имаха предвид онзи чарк, където се смесват бензина и въздуха.
http://i1.ytimg.com/...Q/hqdefault.jpg
Sent from my ALCATEL ONE TOUCH 6030X using Tapatalk
Разглобих го огледах всичко под,над,отсрани и всичко си е както го купих. Няма нищо измъкнато , ударено , изкривено и т.н ...
#9
Публикувано 14 април 2014 - 21:47
Почисти го като си го разглобил.
Sent from my ALCATEL ONE TOUCH 6030X using Tapatalk
Sent from my ALCATEL ONE TOUCH 6030X using Tapatalk
Немеца го е измислил !
#10
Публикувано 15 април 2014 - 21:47
Почисти го като си го разглобил.
Sent from my ALCATEL ONE TOUCH 6030X using Tapatalk
Това се опитвам да ви кажа че изкарах абсолютно всичко и го почистих. наместих всички кабели,маркучета,тръбички и т.н и все едно и също. Имам една теория , понеже го бях дал на сервз за смяна на капака на картера и се чуда дали е възможно да са барнали там нещо с цел да отида отново...
#11
Публикувано 15 април 2014 - 23:25
Наснимай яко инжекциона отвсякъде ако имаш възможност! Нека и по-запознатите се изкажат като видят кадрите. Там някъде ще да е проблема !
Иначе за сервиза ДА. В България се случва и то не рядко. Тва не значи утре да отидеш и да ги запалиш, може да нямат общо момчетата, но е възможно да го направят.
Друго, което ми хрумва. Ако е ръчка я бутни по некой склон и я запали на 2ра. Сподели резултата
Този пост е редактиран от BG - 681: 15 април 2014 - 23:27
Немеца го е измислил !
#12
Публикувано 16 април 2014 - 01:47
Наснимай яко инжекциона отвсякъде ако имаш възможност! Нека и по-запознатите се изкажат като видят кадрите. Там някъде ще да е проблема !
Иначе за сервиза ДА. В България се случва и то не рядко. Тва не значи утре да отидеш и да ги запалиш, може да нямат общо момчетата, но е възможно да го направят.
Друго, което ми хрумва. Ако е ръчка я бутни по некой склон и я запали на 2ра. Сподели резултата
Бутах я пали и е същото. ще видя дали ще имам време да я снимам и ще постна снимките... колата идруг път си е гърмяла и мн странно как не гръпна преди сервиза,а я имам месец преди него...
#13
Публикувано 11 май 2014 - 15:25
Здравейте отново. Случайно се натъкнах на малко информация за моят проблем от един таксиметров който ми каза че ако след гърмежа клапата е заседнала то да забравя да запали , също така че може и да е накривена.
Раззглобих и огледах всичко необходимо и след като разгледах клапата видях че има една белязка която "ограничава" клапата , а самата клапа е избягала (според мен) .
А относно изпарителя ми е LOVATO
Ето ви снимки , какво мислите ?
1.jpg 166,19K
8 Брой сваляния
2.jpg 113,4K
8 Брой сваляния
3.jpg 119,81K
8 Брой сваляния
4.jpg 158,72K
8 Брой сваляния
5.jpg 124,99K
8 Брой сваляния
#14
Публикувано 19 май 2014 - 05:09
Извнявам се за тройния пост но не намирам бутон "редактирай"
Относно проблема с гаснеенето е решен.
Наложи ми се да разглобя цялата клапа (понеже съм зелен) и диагностицирах че проблема изобщо не е самата клапа понеже тя си е както трябва. Проблемът ми беше в това че маркуча под клапата , защитния който се изкарва при гърмеж беше изкаран.
При евентуални гърмежи най-добре първо да погледнем маркуча дали е изкаран,ако е то "мужкаш го" и потегляш. Това го прави само на газ. Аз за сега се разминах само с избит дебитомер и смяна на свещи но може да има по-големи последици. За това газовите ви уредби трябва да са перфектно инсталирани и е препоръчително да са ви подменени кабелите на свещите с нови.
Някои "майстори" препоръчват да се сложи и така наречения "симулатор" който лъжел колата че се кара на бензин и по този начин се избягвал проблема с гърмежите , но лично аз не мисля че би помогнло ако газовата не е поставена както си му е реда.
Благодаря на всички отзовали се и помогнали ми!
Поздрави!
#15
Публикувано 19 май 2014 - 10:36
Извнявам се за тройния пост но не намирам бутон "редактирай"
Относно проблема с гаснеенето е решен.
Проблемът ми беше в това че маркуча под клапата , защитния който се изкарва при гърмеж беше изкаран.
Бръкнете под тавата за фитъра и проверете за изваден маркуч.
Сложете му една скобичка.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни