Здравейте.Колата не иска да е изфорсира като трябва и явно влиза в аварием режим.Също така пуши отзаде много.Днес след диагностиката се разбра, че имам някакъв проблем с всмукателния колектор и най-вероятно са клапите, които затварят и отварят.Разглобихме го ние.Имаше яко нагар и луфт между тях както и моторчето беше блокирало.Някъде бях дочул, че може да се премахнат тия клапи и въобще да не се слагат?Но няма ли да излезне грешка после някаква и моторчето каква роля ще играе?Моля някой да помогне, който е експериментирал този вариант ?
Проблем всмукателен колектор W203 2.2 CDI (автомат)
Започната от Antoanchik, 19 мар 2014 - 20:03:48
10 мнения по тази тема
#1
Публикувано 19 март 2014 - 20:03
#2
Публикувано 19 март 2014 - 23:51
Нов колектор с моторче и си готов.
За да са там, има за какво да са ги сложили инженерите.
#3
Публикувано 20 март 2014 - 00:08
Значи ще сменя моторчето и клапите
#4
Публикувано 24 март 2014 - 12:52
Не моторчето и клапите а .....колектора с моторчето и клапите,и то срещу "скромната"сума от около 800-900 лв.Тва е оправията брат...успех!!!
Този пост е редактиран от stefcho kralev: 24 март 2014 - 12:54
#5
Публикувано 24 март 2014 - 15:37
Пак е "скромно", на Опел е по- скромно....1900-2500
#6
Публикувано 31 март 2014 - 13:44
Колеги.Взех друг колектор с моторче и колата вече върви както трябва.Преди да го сложим го изчистих хубаво от нагарките и мисля, че вече няма проблеми.
#7
Публикувано 12 май 2014 - 15:50
Здравейте колеги,
Имах същия проблем(с износени клапи), баща ми се захвана с тоя колектор, свали клапите и след известни интервенции по тях, ги монтирахме на моите си колекторни тръби. Станах като нови - без луфтове и забиване. Та просто да ви кажа че ако луфта не е прекалено голям търпят рециклиране. В момента работим по едно "проектче" да отливаме такива клапи(в случаите в които клапите са прекалено износени) и да се рециклират колекторните тръби.
Що се касае до моторчето което ги управлява - още не съм го отварял но и това ще се случи скоро време и си мисля че то също ще може да се рециклира.
#8
Публикувано 12 май 2014 - 17:48
К'во да му рециклираш на това моторче, като то не е пари... и колко ще вземеш за труд
А това с колекторите ми хареса, но внимавай за да не теглиш потребителски после за да платиш някой двигател
#9
Публикувано 13 май 2014 - 08:10
За моторчето си прав - реално и аз си взех друго защото не е толкова скъпо, но все пак ми е интересно дали ще успее да се рециклира.
А за клапите съм сигурен че няма да има проблем(то ще си покаже след време). Със сигурност е по добре от някои колектор 2 ръка.
#10
Публикувано 14 май 2014 - 06:43
Извинявам се че се намесвам в темата на колегата, ама да попитам всички ли W203-ки CDI имат такива клапи или не . Моят майстор ми каза че нямам без да маха колекторите дали е така?. Благодаря предварително.
#11
Публикувано 14 май 2014 - 17:37
Смени майстора, кьорав е
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни