Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблем всмукателен колектор W203 2.2 CDI (автомат)


  • Please log in to reply
10 мнения по тази тема

#1 Antoanchik

Antoanchik

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 39 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W210 E320

Публикувано 19 март 2014 - 20:03

Здравейте.Колата не иска да е изфорсира като трябва и явно влиза в аварием режим.Също така пуши отзаде много.Днес след диагностиката се разбра, че имам някакъв проблем с всмукателния колектор и най-вероятно са клапите, които затварят и отварят.Разглобихме го ние.Имаше яко нагар и луфт между тях както и моторчето беше блокирало.Някъде бях дочул, че може да се премахнат тия клапи и въобще да не се слагат?Но няма ли да излезне грешка после някаква и моторчето каква роля ще играе?Моля някой да помогне, който е експериментирал този вариант ?


  • 0

#2 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 19 март 2014 - 23:51

Нов колектор с моторче и си готов.

За да са там, има за какво да са ги сложили инженерите.


  • 0

logo-600-1002.png


#3 Antoanchik

Antoanchik

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 39 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W210 E320

Публикувано 20 март 2014 - 00:08

Значи ще сменя моторчето и клапите 


  • 0

#4 stefcho kralev

stefcho kralev

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 54 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:варна
  • Автомобил:
    мерцедес Ц 220 ЦДИ 2003 год.Авангард

Публикувано 24 март 2014 - 12:52


Не моторчето и клапите а .....колектора с моторчето и клапите,и то срещу "скромната"сума от около 800-900 лв.Тва е оправията брат...успех!!!

Този пост е редактиран от stefcho kralev: 24 март 2014 - 12:54

  • 0

#5 Ivan W210

Ivan W210

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2836 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320 4MATIC
    E 250 TD
    150hp,1999
    ОГИН БЕШЕ!!!

Публикувано 24 март 2014 - 15:37

Пак е "скромно", на Опел е по- скромно....1900-2500 :)


  • 0

#6 Antoanchik

Antoanchik

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 39 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W210 E320

Публикувано 31 март 2014 - 13:44

Колеги.Взех друг колектор с моторче и колата вече върви както трябва.Преди да го сложим го изчистих хубаво от нагарките и мисля, че вече няма проблеми.


  • 0

#7 vikata

vikata

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 3 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    Mercedes Benz C220CDI 2000, W203 avtomat

Публикувано 12 май 2014 - 15:50

Здравейте колеги, 

Имах същия проблем(с износени клапи), баща ми се захвана с тоя колектор, свали клапите и след известни интервенции по тях, ги монтирахме на моите си колекторни тръби. Станах като нови - без луфтове и забиване. Та просто да ви кажа че ако луфта не е прекалено голям търпят рециклиране. В момента работим по едно "проектче" да отливаме такива клапи(в случаите в които клапите са прекалено износени) и да се рециклират колекторните тръби.

Що се касае до моторчето което ги управлява - още не съм го отварял но и това ще се случи скоро време и си мисля че то също ще може да се рециклира.  


  • 0

#8 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 12 май 2014 - 17:48

К'во да му рециклираш на това моторче, като то не е пари... и колко ще вземеш за труд :slap

А това с колекторите ми хареса, но внимавай за да не теглиш потребителски после за да платиш някой двигател :)


  • 0

logo-600-1002.png


#9 vikata

vikata

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 3 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    Mercedes Benz C220CDI 2000, W203 avtomat

Публикувано 13 май 2014 - 08:10

За моторчето си прав - реално и аз си взех друго защото не е толкова скъпо, но все пак ми е интересно дали ще успее да се рециклира. 

А за клапите съм сигурен че няма да има проблем(то ще си покаже след време). Със сигурност е по добре от някои колектор 2 ръка. 


  • 0

#10 n_milanov_78

n_milanov_78

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 12 Мнения:
  • Град:Varna
  • Автомобил:
    W203 2.2 cdi

Публикувано 14 май 2014 - 06:43

Извинявам се че се намесвам в темата на колегата, ама да попитам всички ли  W203-ки CDI имат такива клапи или не . Моят майстор ми каза че нямам без да маха колекторите дали е така?.   Благодаря предварително.


  • 0

#11 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 14 май 2014 - 17:37

Смени майстора, кьорав е ;)


  • 0

logo-600-1002.png





2 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 2 гости, 0 анонимни