Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

15 мин на място -после син пушекНа автомивката


  • Please log in to reply
11 replies to this topic

#1 barbarelo

barbarelo

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 53 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Zaragoza
  • Интереси:Music photography
    ,MB , interesting women
  • Автомобил:
    W124 300D 1986-sold,
    MB 250 TD (комби) 1992 г. sold,
    W 124 300E-24 sportline -in the history ,
    W123 300 D clima, lether

Posted 19 March 2014 - 05:18

Добро утро,хора,
Скоро взех дзвера, 300турбодизел 1998, приведох го в състоянието което трябва и нещеш ли онзи ден чакам си реда на автомивката, мия, излизам, слизам да доподсуша тук -там и слагам директната. И на 20-я метър на огледалото виждам син пушек от моя ауспух. Заковах и слизам да гледам, от мене еееее...Вдигам капака -нищо странно,та реших да се прибера,да оставя торбичките от супера у нас и тогава да мисля телефона ли да хващам, в бокса ли да я вкарвам, кво ли.
След 2-3 минути бях на 5-та Директна,със 100-110 км/ч и гледам назад -няма следа от тоз дим, спирам да видя дали огледалата не ме лъжат--не,чисто,като бензинка! Поолекна ми. Но днес пак същата история, понамирисва на масло, после излизам на пътя и се издухва за 1 минута,няма и 2.
Като я взех смених масло два пъти за 1000 км.Днес я взех от помпаджия - исках да прегледа инжекторите-демонтаж и стенд.Каза -от това по-добре не може, бил врътнал помпата мааалко,веригата била на 300000км. Е за това не ми се ходи по испански специалисти, това немец не би го казал. Мерца пали и си върви както преди, по -малко синее,издухва се бързо но понамирисва си на масълце докато съм по безкрайните светофари.

Що е то?

Attached Files


  • 0

#2 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4,598 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Posted 19 March 2014 - 12:37

Виж турбо пътищата дали не са омаслени.

 

Може да е теч от турбината.


  • 1

#3 barbarelo

barbarelo

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 53 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Zaragoza
  • Интереси:Music photography
    ,MB , interesting women
  • Автомобил:
    W124 300D 1986-sold,
    MB 250 TD (комби) 1992 г. sold,
    W 124 300E-24 sportline -in the history ,
    W123 300 D clima, lether

Posted 19 March 2014 - 13:10

Като си идвам по българско -имам си доктор там, но за 10 дни почивка с децата които обожават нашето море и плаж, как да я спра. За какво да се подготвям? Тук ще тарся начин, но като отида при стария си майстор (на 350 км) направо да му задам, че събота до обяд е малко време и да се действа директно.

Благодаря за бързината.

П.П. Защо просмуква когато стои на "празни"обороти? Или просто тогава се натрупва недобре изгорена смес? Търся логиката -и оттам =решението.

Thanks
  • 0

#4 barbarelo

barbarelo

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 53 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Zaragoza
  • Интереси:Music photography
    ,MB , interesting women
  • Автомобил:
    W124 300D 1986-sold,
    MB 250 TD (комби) 1992 г. sold,
    W 124 300E-24 sportline -in the history ,
    W123 300 D clima, lether

Posted 19 March 2014 - 13:18

Subsonic, добре си бях в бензинката аз,300Е-24, но по стечение на обстоятелствата се разделих с бензиновия мирис. Пак се замислям за 300-к... 12 или 24 клапанния мотор, еееее-край няма тази краста МБ.
  • 1

#5 robber

robber

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 404 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Златоград
  • Автомобил:
    Mercedes Benz E270 CDI (W211)

Posted 19 March 2014 - 20:00

Днес я взех от помпаджия - исках да прегледа инжекторите-демонтаж и стенд.Каза -от това по-добре не може, бил врътнал помпата мааалко,веригата била на 300000км. Е за това не ми се ходи по испански специалисти, това немец не би го казал. Мерца пали и си върви както преди, по -малко синее,издухва се бързо но понамирисва си на масълце докато съм по безкрайните светофари.
 

 

Може и да ти поизгаря масло, но това което ти го е казал майстора е вярно. Защо си мислиш, че майсторите в Германия са някакви божества и с погледа правят диагностика и ремонт, а всички останали са някакви аматьори с инструменти?. Сега ще ти обясня защо го казвам това, в подкрепа на испанския майстор. Преди 3 месеца си закарах колата за да ми бъдат сменени уплътненията на помпата, защото изпускаха по малко (колата ми е Е290 ТД). След смяна на всички уплътнения и качване на помпата на колата, последва настройка на градусите и предварението на помпата (стойностите бяха дадени по фабрични данни със стардиагноза). Всичко точно. Колата си вървеше както преди, но ми направи впечатление, че пушеше синьо-бяло без значение дали е загряла или не. Това много ме дразнеше и не можех да го приема, защото колата не ми харчи масло, а я карам с 5/40. Поради тази причина я закарах при майстора ми, който каза, че според него трябва да се оправят градусите. Това й направихме, и колата спря да пуши. Естествено и беше нужно малко настъпване за да издуха всички наслагвания. Обяснението на майстора ми беше, че тъй като колата е на 220 000 км. от работата има известно отпускане на веригата на мотора, и за това при заводските настройки се получи това пушене. за мен има логика в обяснението. 

Ако ти мирише на масло търсете причината, но дали гори масло, ще разбереш като й направиш километри. Дали не ти мирише на неизгоряла нафта, а ти да мислиш, че е масло?


  • 0

#6 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,699 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Posted 19 March 2014 - 20:21

турбинката как е да не е тръгнала

свали мъркуча и виж има ли масло


  • 2

#7 barbarelo

barbarelo

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 53 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Zaragoza
  • Интереси:Music photography
    ,MB , interesting women
  • Автомобил:
    W124 300D 1986-sold,
    MB 250 TD (комби) 1992 г. sold,
    W 124 300E-24 sportline -in the history ,
    W123 300 D clima, lether

Posted 23 March 2014 - 00:16

Имах предвид че немец не би определил разтегната веригата на Мерц ма 285000 км, болшинството мотори карат двойно повече без да се рушка верига и тям подобни чаркове които ги пази автоматичната ск.кутия, която в моя случай (чукам на дърво) е като на и нов МБ.
Ако е тръгнала турбината няма ли да понапушва постоянно? Кой маркуч да свалям,колега? Време,място и инструменти при мен са кът.
Благодаря ви за отзивчивостта
  • 0

#8 barbarelo

barbarelo

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 53 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Zaragoza
  • Интереси:Music photography
    ,MB , interesting women
  • Автомобил:
    W124 300D 1986-sold,
    MB 250 TD (комби) 1992 г. sold,
    W 124 300E-24 sportline -in the history ,
    W123 300 D clima, lether

Posted 23 March 2014 - 00:24

Robber, на 290-ката помпата не е ли различна? А това за градусите не знам каква настройка е,бил съм все бензинлия и, центренето на дизела ми изглежда че има много за писане,да го ева.
Приятен уикенд
  • 0

#9 barbarelo

barbarelo

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 53 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Zaragoza
  • Интереси:Music photography
    ,MB , interesting women
  • Автомобил:
    W124 300D 1986-sold,
    MB 250 TD (комби) 1992 г. sold,
    W 124 300E-24 sportline -in the history ,
    W123 300 D clima, lether

Posted 29 March 2014 - 19:43

Навъртях 800 км набързо след като излезе от бокса, вече няма аномалии.
Между другото интересно ми е да получа отговори на чуденката от предишния ми пост.
Айде приятен уикенд.
  • 0

#10 robber

robber

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 404 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Златоград
  • Автомобил:
    Mercedes Benz E270 CDI (W211)

Posted 29 March 2014 - 21:13

Е ще има разлика, защото 290 е 5 цилиндъра а 300 ТД е 6, но не съм сигурен дали освен това има някакви други разлики. Иначе и двете са Бош.


  • 0

#11 barbarelo

barbarelo

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 53 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Zaragoza
  • Интереси:Music photography
    ,MB , interesting women
  • Автомобил:
    W124 300D 1986-sold,
    MB 250 TD (комби) 1992 г. sold,
    W 124 300E-24 sportline -in the history ,
    W123 300 D clima, lether

Posted 31 March 2014 - 12:01

За настройката на градусите...?
  • 0

#12 Gringo

Gringo

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 212 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W124 300 D Turbo 4 matic
    Mercedes C124 E 200 с V8 M113

Posted 25 December 2014 - 20:16

Хайде да ситупаме темата от прахта

Момчета веригите трябва да се сменя на 300 000 км. иначе счупен вал 6,7, криви клапана ей такива работи стават зависи и от карането но някаде там.

Има и случеи 500 000 км. без проблем но зависи от обувката дали е 45 номер. 


  • 0




2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users