Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

190E 2.0 Трудно палиТрудно пали независимо дали е студена или топла.


  • Please log in to reply
4 мнения по тази тема

#1 NikitoW201

NikitoW201

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 36 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:Коли, Коли и само Mercedes-Benz!
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz 190E 2.0Sportline 1989.

Публикувано 18 март 2014 - 00:12

Здравейте колеги, бих искал малко помощ от ваша страна. Прочетох доста форуми и теми, никоя от тях няма като моя проблем. Преди няколко дни както си карах изведнъж гръма (карам я от 3 години и за първи път ми гърми на газ) и след това загасна и не поиска да запали повече. Първоначално си помислих, че съм я намокрил, защото валеше, но двигателя беше напълно сух, след дълги часове прекарани в търсене на проблема го открих беше паднал маркуча на стъпковото моторче (явно от гърмежа, а може би първо то е паднало и е причинило гърмежа) . Както и да е, сложих го на мястото му и си запали все едно нищо не е станало... но преди това почистих стъпковото моторче с бензин защото беше мръсно отвътре. И от тогава като я остава за повече от 10 мин, независимо дали е топла или студена като опитам да запаля на бензин пали с доста въртене,,,, след като запали и веднага загася и завъртя да запаля отново си пали веднага почти мигновено (преди да почистя моторчето го нямаше този проблем) Та въпроса ми е може ли това да е от това, че почистих моторчето... а ако не моля дайте идеи! Не е от бензиновата помпа, защото пробвах. Първо въртя само до контакт, за да подкачи бензина и като почна да въртя пак нищо отново пали трудно... дайте предложения от какво може да е... проверих какво ли не... възможно ли да е от датчика в който влизат 2 вакуумчета който се намира до този за температурата на водата, или от 5-тата дюза ?  Давайте каквито и да е предложения моля! :help  Трябва спешно да реша проблема или скоро стартера или акумулатора ще издадат багажа. Колата е 190 Е  2.0 от 89 122 коня  с EZL KAT. Благодаря предварително!  :flagmbcb 


  • 0

#2 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4603 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 18 март 2014 - 17:32

Погледни дали от гърмежа не се е разместила клапата и не опира в тясната част на "фунията" на дебитомера. 

 

В покой клапата трябва да стои в най-тясната част, но понякога след гърмеж се размества аксиално и започва да опира в ръба и не се качва до край.

 

На топъл мотор разхлабваш болта на клапата и с леки движения наляво-надясно наместваш клапата в отвора на дебитомера. После затягаш внимателно за да не я разместиш пак и да не задира.

 

Проверяваш движението нагоре-надолу. Ако върви гладко без да задира - значи си окей.


  • 0

#3 NikitoW201

NikitoW201

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 36 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:Коли, Коли и само Mercedes-Benz!
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz 190E 2.0Sportline 1989.

Публикувано 18 март 2014 - 22:22

Благодаря много колега!!!! А само, за да се подсигуря, говорим за тази клапа нали ( снимката долу ), защото ако е тя майче наистина ми е разместена, защото когато колата е загасена клапата не е до горе има малко разстояние по краищата, а се вижда, че преди се е качвала до горе, но не бях сигурен.

 

KE_Jetronic_CompleteMeteringUnit.JPG


  • 0

#4 NikitoW201

NikitoW201

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 36 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:Коли, Коли и само Mercedes-Benz!
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz 190E 2.0Sportline 1989.

Публикувано 18 март 2014 - 23:26

От там е проблема колега ХИЛЯДИ БЛАГОДАРНОСТИ. БЛАГОДАРЯ ТИ МНОГО!!!!   :allhail  Токущо го направих. Пали от четвърт!!  :yahoo  22:40 почнах и вече съм готов   :lol , толкова дни се мъчех и разглобих колата толкова пъти, че сигурно до сега не са й правени толкова ремонти :lol , а кво се оказа проблема бил пред очите ми... работа за няма и 20мин.  Благодаря отново колега! :beer         :mbcbbbq


  • 0

#5 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4603 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 18 март 2014 - 23:56

Сега вече знаеш причината за 50% от неприятностите с механичния инжекцион ;)

 

Останалите 50% са от потенциометър, пропуск на въздух от напукани гумени части и зацапани дюзи...


  • 1




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни