Здравейте колеги, бих искал малко помощ от ваша страна. Прочетох доста форуми и теми, никоя от тях няма като моя проблем. Преди няколко дни както си карах изведнъж гръма (карам я от 3 години и за първи път ми гърми на газ) и след това загасна и не поиска да запали повече. Първоначално си помислих, че съм я намокрил, защото валеше, но двигателя беше напълно сух, след дълги часове прекарани в търсене на проблема го открих беше паднал маркуча на стъпковото моторче (явно от гърмежа, а може би първо то е паднало и е причинило гърмежа) . Както и да е, сложих го на мястото му и си запали все едно нищо не е станало... но преди това почистих стъпковото моторче с бензин защото беше мръсно отвътре. И от тогава като я остава за повече от 10 мин, независимо дали е топла или студена като опитам да запаля на бензин пали с доста въртене,,,, след като запали и веднага загася и завъртя да запаля отново си пали веднага почти мигновено (преди да почистя моторчето го нямаше този проблем) Та въпроса ми е може ли това да е от това, че почистих моторчето... а ако не моля дайте идеи! Не е от бензиновата помпа, защото пробвах. Първо въртя само до контакт, за да подкачи бензина и като почна да въртя пак нищо отново пали трудно... дайте предложения от какво може да е... проверих какво ли не... възможно ли да е от датчика в който влизат 2 вакуумчета който се намира до този за температурата на водата, или от 5-тата дюза ? Давайте каквито и да е предложения моля! Трябва спешно да реша проблема или скоро стартера или акумулатора ще издадат багажа. Колата е 190 Е 2.0 от 89 122 коня с EZL KAT. Благодаря предварително!

190E 2.0 Трудно палиТрудно пали независимо дали е студена или топла.
Започната от NikitoW201, 18 мар 2014 - 00:12:36
4 мнения по тази тема
#1
Публикувано 18 март 2014 - 00:12
#2
Публикувано 18 март 2014 - 17:32
Погледни дали от гърмежа не се е разместила клапата и не опира в тясната част на "фунията" на дебитомера.
В покой клапата трябва да стои в най-тясната част, но понякога след гърмеж се размества аксиално и започва да опира в ръба и не се качва до край.
На топъл мотор разхлабваш болта на клапата и с леки движения наляво-надясно наместваш клапата в отвора на дебитомера. После затягаш внимателно за да не я разместиш пак и да не задира.
Проверяваш движението нагоре-надолу. Ако върви гладко без да задира - значи си окей.
#3
Публикувано 18 март 2014 - 22:22
Благодаря много колега!!!! А само, за да се подсигуря, говорим за тази клапа нали ( снимката долу ), защото ако е тя майче наистина ми е разместена, защото когато колата е загасена клапата не е до горе има малко разстояние по краищата, а се вижда, че преди се е качвала до горе, но не бях сигурен.
#4
Публикувано 18 март 2014 - 23:26
От там е проблема колега ХИЛЯДИ БЛАГОДАРНОСТИ. БЛАГОДАРЯ ТИ МНОГО!!!! Токущо го направих. Пали от четвърт!!
22:40 почнах и вече съм готов
, толкова дни се мъчех и разглобих колата толкова пъти, че сигурно до сега не са й правени толкова ремонти
, а кво се оказа проблема бил пред очите ми... работа за няма и 20мин. Благодаря отново колега!
#5
Публикувано 18 март 2014 - 23:56
Сега вече знаеш причината за 50% от неприятностите с механичния инжекцион
Останалите 50% са от потенциометър, пропуск на въздух от напукани гумени части и зацапани дюзи...
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни