Колеги имам следния въпрос за Мерцедес МЛ 270 CDI 2001 год :
- От както е сменено маслото джипа е минал около 6 000 км и забелязах, че нивото на маслото е намаляло с около 3 мм от индекса за максимум на щеката. Демонтирах въздухопровода, който излиза от филтърната кутия и влиза в турбото и забелязах, че има масло на корпуса преди перката на турбото и в самия въздухопровод. Демонтирах и от лявата страна въздухопровода от интеркулера и той беше омаслен. Пипнах оста перката на турбото с клатене ляво - дясно милиметър луфт няма, с клатене горе - долу мърда едвам едвам дори бих казал незначително. Маслото е mobil 3000 5w/40, двигателя не го гори, според БС диагностика е на 106 000 км. При каране с каквато и да е скорост и в каквито и да е обороти въобще не изпушва. Каква е причината това масло да е в турбо пътищата?
Другият въпрос е за някакъв ЕГР. Какво е това и къде се намира? Казват, че се демонтирало за почистване. И то свързано ли е с турбото?
Това са ми питанките, благодаря ви предварително за отговорите.