Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Настройка дроселова клапа ?На колко градуса трябва да е


  • Please log in to reply
5 мнения по тази тема

#1 Chavdar81

Chavdar81

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 257 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Mercedes W210 Kompressor
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 март 2014 - 21:07

Здравейте колеги. Имам следното питане. След сваляне и почистване на дроселовата клапа искам да бъде настроена правилно. Взехме си стар диагностика тук във Варна с колегите с които се събираме всяка неделя и сега наред е настройката на дросела. Питането ми е от къде се настройва ъгъла на дроселовата клапа , става дума за модел W210 1998 година компресор 186 коня. Колко трябва да е ъгъла. Казаха ми че трябва да е между 3,6 и 3,9 градуса. Другото ми питане е колко куб. метра въздух трябва да показва че минават през дебитомера на празен ход за час.

Има ли нещо друго специфично за настройка и т.н. Изобщо всякаква информация би била полезна. Благодаря предварително на колегите които ще вземат отношение по темата. Поздрави.


  • 0
Публикувано изображение

#2 BG - 681

BG - 681

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 498 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    220CE

Публикувано 12 март 2014 - 22:10

На М111 не са ли самообучаващи се дроселите ?


  • 1

Немеца го е измислил !


#3 Chavdar81

Chavdar81

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 257 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Mercedes W210 Kompressor
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 март 2014 - 22:16

Абе самообучаващи ли са не знам,ама един колега от Левски ми закачи колата на Стара си и ми кпоказа грешка в работата на дросела, та тогава ми обясни че ми е на по малък градус клапата, но ако я настрои правилно пак ще се разбазика,защот съм с ГИ и неговия компютър е настроен по старите настройки на бензиновия комп и го бърка. Усредняват стойностите двата компа и всичко отива по дяволите. А сега в неделя искам да я настроя и няма да карам на газ и дирекнтно в понеделник сутрин при господата газаджии,че и с тях едни проблеми си имам,сложили ми изпарител за коли до 100 Kw и ми обесняват , че нямало проблем че колата ми е 137 Kw, пак работило всичко както трябва. Опитват се да ме убедят ,че съм от гората хванат. Та ще направя това упражнение за последно да им угодя,а после като не върви колата както трябва ще сменят изпарител,та пушек ще се дига.


  • 0
Публикувано изображение

#4 valturboto

valturboto

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 5 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:levski
  • Интереси:моторни спортове
  • Автомобил:
    w202 250td

Публикувано 13 март 2014 - 08:57

не го познавам този колега от Левски,но докато обучиш клапата с стара първо ще се развалят старите настройки и това да не те стряска,винаги е така


  • 0

#5 Chavdar81

Chavdar81

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 257 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Mercedes W210 Kompressor
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 13 март 2014 - 20:03

Хахахахааааа... Вальо, отивам да ги уважа за последно тея от Landi Ranzo за да ми подменят изпарителя. Па да видим какво ще направят, макар че е ясно де,нищо няма да свършат пак, но аз ще си настоявам за нов изпарител, защото такава ни е цялата работа в Бг, Много се бият в гърдите че са коректни,от месец ме карат да ида да ми оправили колата,ама искам първо да настроя колата на бензин и после веднага да ида при тях,че да нямат притенции към колата и към работата и на бензин. В понеделник ще се чуе каква са я свършили.


  • 0
Публикувано изображение

#6 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 13 март 2014 - 20:46

Дроселът се само обучава!
  • 1

Audi_A4_avatar.gif





1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни