Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Е320 vs Е500


  • Please log in to reply
21 replies to this topic

#1 Bobi_IP

Bobi_IP

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 8 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:строителен инженер
  • Автомобил:
    PUG 406 V6,PUG 607 V6

Posted 07 March 2014 - 23:41

Здравейте, колеги!

Това ми е първото мнение в този форум. Четох доста преди да се регистрирам. Тъй като не открих някои интересуващи ме неща ще попитам тук.

Решил съм да си взема един от следните модели на МБ. 

Годината ще е от 2003 до 2005. Тъй като доста време имах автомобили с по над 200 коня сега имам желание да е над 300 :). НО чух че там автомата се предавал много по-бързо. И Е500 с кой автомат е - 5 или 7 скорости? Кой е по-надежден? РАзходът от 20/100 не ме притеснява, Интересуваме ме кой от двата модела е по-здрав. Коя кутия е по-здрава. Търся само на задно предаване и без Airmatic. Разбрах че проблем създават и спирачките.

Ще се радвам да получа компетентни и сериозни мнения.

Благодаря

 


  • 0

#2 Bat Andi

Bat Andi

    Председател на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 1,006 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ловеч
  • Автомобил:
    W201 2.0E
    W201 2.6E (Automatik)
    W140 500SE
    C215 CL55AMG (Kompressor)

User's Awards

4
5
2
2
Garage View Garage

Posted 08 March 2014 - 00:30

Здравей колега и добре дошъл,

 

Аз лично бих се насочил към 211 след 2006. Няма да обяснявам защо, навярно си чел достатъчно...

Аз предпочитам 8мака, въпреки по скъпото обслужване, малко по-високия разход.

Предимството на топ мотора е че там по-лесно се намира кола с хубави екстри.

Не знам кой ти е казал за кутиите и какво си чул, но да! предава се турбината... но това си е консуматив и все пак кутията зависи от екземпляра,.. ремонта обикновено не надхвърля цената на двумасов маховик със съединител на Форд от същата година. Това е Мерц, автоматика не е екзотична екстра той е стандартно оборудване. Автомата на 211 е марка Мерцедес Бенц, той не е AISON, ZF, или ALLISON... и повярвай  пичовете в Унтертюркхайм произвеждат годишно повече автомати отколкото всички френски марки - коли... нормално е да има износени кутии

5 степенния автомат е по здрав и издържа по висок въртящ момент, но мисля че не се предлага с 500 мотора.

И все пак ако не ти е проблем разхода от 20 на 100, по добре си вземи 211 след 2006 юни месец, също не трябва да ти е проблем.

Помисли и за Е63...

Не жали кеш, купи си хубав Мерц (той си личи и без да е излъскан до бляск) ,.. и ще му се радваш


  • 3

#3 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,647 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Posted 08 March 2014 - 00:50

И аз съм за големия мотор :) Е500, Е55, Е63, ще се усмихваш повече докато караш, живота ти ще стане една идея по-хубав :) Вярно 7г-троника е по-слаб, но и 5 литровия атмосферен осмак М113 не е някаква невиждана и нечувана мощ.


  • 0
Follow your own star...

#4 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,339 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Posted 08 March 2014 - 00:54

щом парата не е фактор, БЕЗ колебание скачай на V8.

Мощност още от 600 оборота, звук...

имах клиент който остави едно Е500 за тунинг, което покарах малко, въпреки че беше стария 306 коня, много , МНОГО ме накефи, след външния пакет го закарах в ем-комплекта и му махнаха средното гърне, оставиха го само на крайни гърнета-звука стана музика...

Беше 5 степенна.


  • 0

#5 Боко

Боко

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 21 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    05' W211 E320
    95' W202 C220

Posted 08 March 2014 - 10:28

Още един глас за V8  :hailandkill


  • 0

#6 Bobi_IP

Bobi_IP

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 8 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:строителен инженер
  • Автомобил:
    PUG 406 V6,PUG 607 V6

Posted 08 March 2014 - 12:52

Мдаа, значи ще се търси V8 с 306 коня и 5 степенния автомат(щом съществува такъв екземпляр). Вариант е да търся и след фейса, с новия мотор. 

Момчета и аз искам едно E63, но не съм дорасъл достатъчно за такъв автомобил  :unsure  

А 320 толкова ли е слаб за това купе?

Никой нищо не каза за иновативните спирачки!?


  • 0

#7 drjivago

drjivago

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,881 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Вече бивш s212, e200 cdi
Garage View Garage

Posted 08 March 2014 - 13:27

Не, че е слаб. Просто 500 си е класика за марката :). Ако можеш задължително търси фейса и не те интересуват спирачки. Даже, ако имаш късмет и от последната година на производство 2008-2009. Там е сменен интерфейса на навито (както е при 221) и разни други дреболии. :)

Пп: То е писано доста, но все пак. Спирачките са си екстра, но просто е твърде вероятно да се бръкнеш с едни 3-4к за смяна на модула. (Ако някой преди теб не го е направил, но тогава едва ли ще ти продаде колата :))
Пп2: има и доста противоречиви мнения като надежност за мотора 320. И то предимно от някои партиди. Трябва да си провериш по-обстойно кои номера на двигатели са рискови.

Edited by drjivago, 08 March 2014 - 13:33 .

  • 1

#8 daniels

daniels

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 66 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:софия
  • Автомобил:
    W211 E63AMG

Posted 08 March 2014 - 18:51

Колега, щом 20/100 разход  и парите не са ти  проблем  не гледай друго освен Е63.

Като поддръжка е идентичен с 500, като изключим по-скъпите накладки (все нещо трябва да ги спира тия 514 коня).

А разликата във вървенето е коренно различна.


  • 0

#9 Bobi_IP

Bobi_IP

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 8 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:строителен инженер
  • Автомобил:
    PUG 406 V6,PUG 607 V6

Posted 08 March 2014 - 20:35

Aз тръгнах от 320 , а сега вече се замислям за E63  :rolleyes

Поддръжката му според мен е доста над тази на E500(все пак мотора е колкото 2хЕ320 :)...но пък щом хора с опит казват, че разликата не е толкова голяма се замислям.

Пак ли трябва да търся автомобил след фейса? 

Ако някой може да ми каже колко излиза обслужването на такъв автомобил ще съм много благодарен. 

Също така при оглед на какво да обърна внимание.


  • 0

#10 daniels

daniels

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 66 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:софия
  • Автомобил:
    W211 E63AMG

Posted 08 March 2014 - 21:12

Смятай сам.
въздушни филтри 80 лв оригинални.
маслен филтър 45 лв оригинален.
филтър купе 80 оригинален, 45 на кнехт.
9 литра масло мобил 0w40

Смяна на масло и филтър на скорости и пистов ремък и ролки в мерцедес
около 1000лв

Edited by daniels, 08 March 2014 - 21:51 .

  • 1

#11 Bobi_IP

Bobi_IP

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 8 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:строителен инженер
  • Автомобил:
    PUG 406 V6,PUG 607 V6

Posted 08 March 2014 - 21:48

Това наистина изглежда супер евтино...почвам сериозно да се замислям.

Благодарско!


  • 0

#12 daniels

daniels

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 66 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:софия
  • Автомобил:
    W211 E63AMG

Posted 08 March 2014 - 21:57

Както казах по скъпи са спирачките.
задни накладки 450 оригинални
предни 850 оригинални
преден спирачен диск 1бр 2600лв.
  • 0

#13 Bobi_IP

Bobi_IP

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 8 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:строителен инженер
  • Автомобил:
    PUG 406 V6,PUG 607 V6

Posted 09 March 2014 - 00:01

Изглежда нормално за такъв тип автомобил.

Нищо изненадващо :)

 Какъв е диаметърът на диска? Колко бутален е апаратът, че ми стана интересно?


  • 0

#14 daniels

daniels

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 66 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:софия
  • Автомобил:
    W211 E63AMG

Posted 09 March 2014 - 09:11

Предния диск е 390mm с 6 бутален апарат

задния е 330 с 4 бутален апарат


  • 0

#15 Bobi_IP

Bobi_IP

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 8 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:строителен инженер
  • Автомобил:
    PUG 406 V6,PUG 607 V6

Posted 16 March 2014 - 23:09

Тези дни карах  една E500, стария мотор с 306к.с. Честно казано очаквах повече. Не че не върви, но наистина не е нищо особено. Може би и 4matic-a допринася за това,  Е320 в такъв случай със сигурност отпада. 

Възможно е колата да е била с някакъв проблем. Въпреки че не изписваше никакви грешки. Хареса ми управлението и возията. Комфортна е, но е малко по тясна от Пежото, което имах(607).

Мисля да се ориентирам към по-горния клас- именно S класата. 


  • 0




3 user(s) are reading this topic

0 members, 3 guests, 0 anonymous users