Защо не ми отчете "резервата"?W210 Е300D
Започната от aalexieff, 02 мар 2014 - 09:41:18
25 мнения по тази тема
#16
Публикувано 04 март 2014 - 14:21
Ами за да имаме точна диагноза трябва със сигурност да знаем кое от двете неща се е случило:
1. Свършил е бензина и не е светнала лампата - ако е този случай аз залагам на сонда, която се е затлачила с боклуци от резервоара, случвало ми се е и на мен и на много други хора.
2. Бензин е имало, но е изгаснала - за този вариант нагоре имаше много предположения за помпи, боклюци, о-пръстени, запушени горивопроводи, филтри и т.н.
Мен ако питаш - едно профилактично почистване на резервоара няма да навреди, дори и да не е от това проблема. И после да се следи по-изкъсо дали пак ще го направи същото.
1. Свършил е бензина и не е светнала лампата - ако е този случай аз залагам на сонда, която се е затлачила с боклуци от резервоара, случвало ми се е и на мен и на много други хора.
2. Бензин е имало, но е изгаснала - за този вариант нагоре имаше много предположения за помпи, боклюци, о-пръстени, запушени горивопроводи, филтри и т.н.
Мен ако питаш - едно профилактично почистване на резервоара няма да навреди, дори и да не е от това проблема. И после да се следи по-изкъсо дали пак ще го направи същото.
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#17
Публикувано 11 март 2014 - 19:05
Оказа се затлачен груб филтър ( номер 26 на схемата), гориво е имало и за това не е отчела резервата. Аз не го отворих на пътя, ГРЕШКА моя, смених горивния а него не го отворих. Ключе 10, издухване на боклуците, и ....колата е без проблем.
Майсторът каза: "Упражнение за луди няма да правим, нито ще харчим пари, те боклуците са се качили в грубия филтър, ти имаш нафта в резервоара!", когато му поисках да видим сондата в резервоара и дали има боклуци в него. Като го извади, нафтата в него си стоеше без да капе.
С поздрав:
Прикачени файлове
Този пост е редактиран от aalexieff: 11 март 2014 - 19:20
W210 E300 D 1996
W124 and E300
W124 and E300
#18
Публикувано 11 март 2014 - 20:05
Грубия филтър само се чисти,нали,или може да се сменя?Ако майстора има нужния ключ не е лошо да се погледне цедката на сондата в резервоара,защото тая мръсотия идва от някъде.Аз на две дизелови и една бензинова коли имах проблеми със запушване на сондата.На цди-то настоявах профилактично да се отвори,провери и почисти въпреки,че майстора се дърпаше.Естествено цедката беше чиста,но пък аз се успокоих...
#19
Публикувано 11 март 2014 - 21:22
Грубия филтър само се чисти,нали,или може да се сменя?
Може да се сменя. Моя го смених преди 15-20000 км. , беше разкъсан, най-вероятно не е бил сменян никога. Сега го продухаха с въздух, цялата процедура около 5 минути и .....икономия на средства.
W210 E300 D 1996
W124 and E300
W124 and E300
#20
Публикувано 12 март 2014 - 07:10
Саше,щом грубия филтър е така запушен представи си какво има в резервоара.
Цедката на сондата или е отстранена или е изгнила.
Сондата може да се свали без да се демонтира резервоара има отвор на пода.
Рано или късно тинята ще се върне в сондата и пак ядове.
Този пост е редактиран от niki7111: 12 март 2014 - 07:10
#21
Публикувано 12 март 2014 - 11:02
Саше,щом грубия филтър е така запушен представи си какво има в резервоара.
Цедката на сондата или е отстранена или е изгнила.
Сондата може да се свали без да се демонтира резервоара има отвор на пода.
Рано или късно тинята ще се върне в сондата и пак ядове.
Това имах предвид и аз.Ако има нужния шестограм,като остане под резервата,на канел се вади лесно.Има малко омазване,но ако се подготвите предварително с леген и парцали се свежда до минимум.
#22
Публикувано 13 март 2014 - 17:09
Сондата може да се свали без да се демонтира резервоара има отвор на пода.
Рано или късно тинята ще се върне в сондата и пак ядове.
Ники, ще го направя, но сега ми трябва колата. Петък Пловдив, събота София и неделя обратно. Ще отворя пак грубия филтър и ще видя дали е замърсен, ако е, отваряне на сондата, но си мисля, че и да не е замърсен пак ще я отворя Резервоара е 68 литра, защо ли се съмнявах, в колата е имало около 10 литра при аварията.
С поздрав
P.S. и весело прекарване в Девин, мислех да дойда, планувах нещата, но ....близък приятел прави юбилей 50 години и на 15-16 март съм в Царско село, малко повечко ми идват разходите март!
Този пост е редактиран от aalexieff: 13 март 2014 - 17:10
W210 E300 D 1996
W124 and E300
W124 and E300
#23
Публикувано 16 март 2014 - 17:36
Здравейте!Съгласен съм с вас,но не разбрах как след сипването на допълнително гориво запалва.То като е затлачен филтъра колкото и да сипеш няма как да запали,а пък и при мен стана същото дори аз сипах по-малко от 4л и като ме дръпнаха и запали.Но аз смятам да отворя и моя филтър да видя какво има вътре и ще пиша.
#24
Публикувано 17 март 2014 - 13:47
Здравейте пак!Днес реших да си отворя горивният филтър/този за грубото прецеждане на горивото/ и за моя изненада беше като нов.Последно е почистван или сменян в Италия и това е сигурно.Значи при мен случката с изгасването на около 7л може да е различна.Следващата стъпка е почистването на резервоара.
#25
Публикувано 17 март 2014 - 14:34
Следващата стъпка е почистването на резервоара.
Защо да си правиш упражнения, умазвания? Щом ти е чист грубият филтър за мен е безсмислено.
W210 E300 D 1996
W124 and E300
W124 and E300
#26
Публикувано 17 март 2014 - 16:30
Да,но аз също гасна на 7л и все си мисля да не стане "филма" на повече литри както при теб на 10л
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни