Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Защо не ми отчете "резервата"?W210 Е300D


  • Please log in to reply
25 мнения по тази тема

#16 Илия Горанов

Илия Горанов

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 7499 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK200 Kompressor
    163hp, 2001, dark blue
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 04 март 2014 - 14:21

Ами за да имаме точна диагноза трябва със сигурност да знаем кое от двете неща се е случило:

1. Свършил е бензина и не е светнала лампата - ако е този случай аз залагам на сонда, която се е затлачила с боклуци от резервоара, случвало ми се е и на мен и на много други хора.

2. Бензин е имало, но е изгаснала - за този вариант нагоре имаше много предположения за помпи, боклюци, о-пръстени, запушени горивопроводи, филтри и т.н.

Мен ако питаш - едно профилактично почистване на резервоара няма да навреди, дори и да не е от това проблема. И после да се следи по-изкъсо дали пак ще го направи същото.
  • 0

Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
Бабини деветиниclk.babailiica.comнаргиле


#17 aalexieff

aalexieff

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 692 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Павликени
  • Автомобил:
    W124 2.5 D 1987 продаден
    W210 E300 D 1996 продаден
    Mitsubishi Colt IV 1.3 1995 продаден
    Mitsubishi Colt VI 1.5 2005
    Renault Clio III 2007
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 март 2014 - 19:05

Оказа се затлачен груб филтър ( номер 26 на схемата), гориво е имало и за това не е отчела резервата. Аз не го отворих на пътя, ГРЕШКА моя, смених горивния а него не го отворих. Ключе 10, издухване на боклуците, и ....колата е без проблем. 

   Майсторът каза: "Упражнение за луди няма да правим, нито ще харчим пари, те боклуците са се качили в грубия филтър, ти имаш нафта в резервоара!", когато му поисках да видим сондата в резервоара и дали има боклуци в него. Като го извади, нафтата в него си стоеше без да капе.

   С поздрав:

Прикачени файлове


Този пост е редактиран от aalexieff: 11 март 2014 - 19:20

  • 0
W210 E300 D 1996
W124 and E300

#18 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 11 март 2014 - 20:05

Грубия филтър само се чисти,нали,или може да се сменя?Ако майстора има нужния ключ не е лошо да се погледне цедката на сондата в резервоара,защото тая мръсотия идва от някъде.Аз на две дизелови и една бензинова коли имах проблеми със запушване на сондата.На цди-то настоявах профилактично да се отвори,провери и почисти въпреки,че майстора се дърпаше.Естествено цедката беше чиста,но пък аз се успокоих...


  • 0

#19 aalexieff

aalexieff

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 692 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Павликени
  • Автомобил:
    W124 2.5 D 1987 продаден
    W210 E300 D 1996 продаден
    Mitsubishi Colt IV 1.3 1995 продаден
    Mitsubishi Colt VI 1.5 2005
    Renault Clio III 2007
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 март 2014 - 21:22

 

 

Грубия филтър само се чисти,нали,или може да се сменя?

Може да се сменя. Моя го смених преди 15-20000 км. , беше разкъсан, най-вероятно не е бил сменян никога. Сега го продухаха с въздух, цялата процедура около 5 минути и .....икономия на средства.


  • 0
W210 E300 D 1996
W124 and E300

#20 niki7111

niki7111

    BBQ chef

  • Замразено членство
  • 1012 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:софия
  • Автомобил:
    c180 S202 97.-продадена
    Seat Leon 04г.- продадена
    Audi A3 01.-продадена
    E320 4matic 00г.-ex.
    Hyundai Tucson 4х4 05г.
    Hyundai Santa Fe 4x4 V6-new
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 март 2014 - 07:10

Саше,щом  грубия филтър е така запушен представи си какво има в резервоара.

Цедката на сондата или е отстранена или е изгнила.

Сондата може да се свали без да се демонтира резервоара има отвор на пода.

Рано или късно тинята ще се върне в сондата и пак ядове.


Този пост е редактиран от niki7111: 12 март 2014 - 07:10

  • 0
Публикувано изображениеПубликувано изображение

#21 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 12 март 2014 - 11:02

Саше,щом  грубия филтър е така запушен представи си какво има в резервоара.

Цедката на сондата или е отстранена или е изгнила.

Сондата може да се свали без да се демонтира резервоара има отвор на пода.

Рано или късно тинята ще се върне в сондата и пак ядове.

Това имах предвид и аз.Ако има нужния шестограм,като остане под резервата,на канел се вади лесно.Има малко омазване,но ако се подготвите предварително с леген и парцали се свежда до минимум.


  • 0

#22 aalexieff

aalexieff

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 692 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Павликени
  • Автомобил:
    W124 2.5 D 1987 продаден
    W210 E300 D 1996 продаден
    Mitsubishi Colt IV 1.3 1995 продаден
    Mitsubishi Colt VI 1.5 2005
    Renault Clio III 2007
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 13 март 2014 - 17:09

 

Сондата може да се свали без да се демонтира резервоара има отвор на пода.

Рано или късно тинята ще се върне в сондата и пак ядове.

 

Ники, ще го направя, но сега ми трябва колата. Петък Пловдив, събота София и неделя обратно. Ще отворя пак грубия филтър и ще видя дали е замърсен, ако е, отваряне на сондата, но си мисля, че и да не е замърсен пак ще я отворя  :)  Резервоара е 68 литра, защо ли се съмнявах, в колата е имало около 10 литра при аварията.

С поздрав

P.S. и весело прекарване в Девин, мислех да дойда, планувах нещата, но ....близък приятел прави юбилей 50 години и на 15-16 март съм в Царско село, малко повечко ми идват разходите март!


Този пост е редактиран от aalexieff: 13 март 2014 - 17:10

  • 0
W210 E300 D 1996
W124 and E300

#23 bobi9922

bobi9922

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 37 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Железопътен транспорт
  • Автомобил:
    W210 E250D 1998g

Публикувано 16 март 2014 - 17:36

Здравейте!Съгласен съм с вас,но не разбрах как след сипването на допълнително гориво запалва.То като е затлачен филтъра колкото и да сипеш няма как да запали,а пък и при мен стана същото дори аз сипах по-малко от 4л и като ме дръпнаха и запали.Но аз смятам да отворя и моя филтър да видя какво има вътре и ще пиша.


  • 0

#24 bobi9922

bobi9922

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 37 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Железопътен транспорт
  • Автомобил:
    W210 E250D 1998g

Публикувано 17 март 2014 - 13:47

Здравейте пак!Днес реших да си отворя горивният филтър/този за грубото прецеждане на горивото/ и за моя изненада беше като нов.Последно е почистван или сменян в Италия и това е сигурно.Значи при мен случката с изгасването на около 7л може да е различна.Следващата стъпка е почистването на резервоара.


  • 0

#25 aalexieff

aalexieff

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 692 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Павликени
  • Автомобил:
    W124 2.5 D 1987 продаден
    W210 E300 D 1996 продаден
    Mitsubishi Colt IV 1.3 1995 продаден
    Mitsubishi Colt VI 1.5 2005
    Renault Clio III 2007
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 17 март 2014 - 14:34

 

 

Следващата стъпка е почистването на резервоара.

Защо да си правиш упражнения, умазвания? Щом ти е чист грубият филтър за мен е безсмислено. 


  • 0
W210 E300 D 1996
W124 and E300

#26 bobi9922

bobi9922

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 37 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Железопътен транспорт
  • Автомобил:
    W210 E250D 1998g

Публикувано 17 март 2014 - 16:30

Да,но аз също гасна на 7л и все си мисля да не стане "филма" на повече литри както при теб на 10л


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни