Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Защо не ми отчете "резервата"?W210 Е300D


  • Please log in to reply
25 replies to this topic

#1 aalexieff

aalexieff

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 692 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Павликени
  • Автомобил:
    W124 2.5 D 1987 продаден
    W210 E300 D 1996 продаден
    Mitsubishi Colt IV 1.3 1995 продаден
    Mitsubishi Colt VI 1.5 2005
    Renault Clio III 2007
Garage View Garage

Posted 02 March 2014 - 09:41

Здравейте,

Останах на пътя като новообранец и то за ....гориво. Реших да прескоча до Велко Търново, има няма 80-90 км отиване и връщане. Поглеждам километража изминал съм 600 км, смята до към 680-690 ще ме изкара, ако ли не, то ще ми светен оранжевата лампичка на резервата и ще заредя, по пътя има бензиностанции на 15 км. Не ми светна оранжевата лампичка на резервата, посредата на пътя колата изгуби мощност и огасна. Беше ясно защо.

Средният разход е 7.904/100 км и това за 39 зарядки до горе,  за период от 2 години и 6 месеца, изминати километри 16 758. Резервоарът на колата е 68 литра, от които 8 резерва. Т.е. не ми задейства сигнализацията (като тествам колата преди запалване лампичката работи) за резерва, т.е. в резервоара има гориво. Като сметна 650 км по 9/100 излиза 58.5 литра и би трябвало в резервоара да има 10 литра гориво и заради това не светва лампичката за резерва.

Въпросите ми са:

1. Защо? - предположения.

2. От горивен филтър, монтаж? - бил проблем на дизелите на W210, монтирал се такъв от 124-ка и проблема се рашавал?

3. Възможно ли резервоарът ми да е 58 литра?

С поздрав  :buddies


  • 0
W210 E300 D 1996
W124 and E300

#2 Ivan W210

Ivan W210

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2,836 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320 4MATIC
    E 250 TD
    150hp,1999
    ОГИН БЕШЕ!!!

User's Awards

2
32
2
2

Posted 02 March 2014 - 09:51

Според мен, проблема по-скоро е в резервоара. Той е разделен на две половини и ако не прехвърли в лявата горивото...се получава случката при теб.

Или е комплекс от причини, запушен, затлачен с боклуци от 'хубавата' нафта...резервоар и в последствие филтър, а за лампата идея си нямам.


  • 0

#3 dpower

dpower

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 133 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W210-1996 Е300D
Garage View Garage

Posted 02 March 2014 - 10:34

Според мен, проблема по-скоро е в резервоара. Той е разделен на две половини и ако не прехвърли в лявата горивото...се получава случката при теб.

Или е комплекс от причини, запушен, затлачен с боклуци от 'хубавата' нафта...резервоар и в последствие филтър, а за лампата идея си нямам.

  

 

Подкрепям мнението, и аз първо бих се насочил към проблем в резервоара, след това горивен филтър и горивопроводи. Лампичката индикираща резервата  е последна и мисля тя по-скоро си е на ред. Лошо гориво в резервоара е основната причина. :)  


  • 0
Публикувано изображение

#4 mbthepower

mbthepower

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,833 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pleven D'ge
  • Автомобил:
    w140 s300 дизелак

Posted 02 March 2014 - 10:53

И аз съм имал случай със 124-ката така останах на пътя в Италия заради  мръсен филтър :) нафтата като е малко и долу на дъното има боклуци...вода...гняс..и просто няма как да премине , че да стигне до моторетката :)


  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение

W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.

#5 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,183 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

User's Awards

43
2
2

Posted 02 March 2014 - 11:26

Ако не си чистил никога резервоара,най-вероятно и никой друг да не го е правил.Като изкараш сондата ще видиш за какво става на въпрос.Обикновено се намотават едни влакнообразни гадости и те спират притока на нафта.Добре е да се погледне и поплавъка.


  • 0

#6 GLARUS

GLARUS

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 51 Posts:

Posted 02 March 2014 - 13:03

Резервоара нее разделен на никакви части 65лт. е до ръба на гърловината е 68 както си забелязал.

Скоро пипал ли си по гор.с-ма смяна филтър или нещо друго.

Провери си двата 0 пръстена на подкачващата помпа(инжектора)

или клапанчето му е задържало продухай го.

Този мотор не спира току така


  • 0

#7 aalexieff

aalexieff

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 692 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Павликени
  • Автомобил:
    W124 2.5 D 1987 продаден
    W210 E300 D 1996 продаден
    Mitsubishi Colt IV 1.3 1995 продаден
    Mitsubishi Colt VI 1.5 2005
    Renault Clio III 2007
Garage View Garage

Posted 02 March 2014 - 14:37

 

 

Ако не си чистил никога резервоара.

Не, не съм го чистил и най-веротно не е чистен, но от тези 39 зарядки само около 9 са на бензиностанция, останалите в нас с две цедки!

 

 

Скоро пипал ли си по гор.с-ма смяна филтър или нещо друго.

   Не съм пипал нищо по колата от 10.12.2011 г., когато смених масла и филтри, изминал съм 15 500 км. и тези дни ще ги сменям наново. Аз за това и пиша за да знам какво да предприема преди да ги сменя. 

   Направи ми впечатление последните няколко месеца, че има лек теч на масло, може би и нафта от към залавното место на ГНП и двигателя, може би има връзка.

Махнах кората от към двигателя, за да не събира поклуци и да имам ориентир колко капе. О-пръстените ги сменях всичките още първата зима като купих колата ( тя е белгиика 4 г. и 8 г. италианка), след като просълзиха.

   Мисля, че ще предприема почистване на резервоара, отремонтиране на теча и смяна на филтри, масла. Мислех си, че ремонта относно капането на масло може да се отложи, защото не е толкова фрапантно и може да доведе до пълнителни проблеми. 

С поздрав и БЛАГОДАРЯ


  • 0
W210 E300 D 1996
W124 and E300

#8 dimatatdi

dimatatdi

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 75 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Враца-София
  • Автомобил:
    C 250 TD elegance T-model 150hp 1997

Posted 02 March 2014 - 14:45

Teча на масло може да доведе до нов тампон на мотора...

 

Относно изгасването, и на мен ми се случи веднъж, а стрелката сочеше половината на лампата, а съм карал не малко до нулата и не е гаснала.

 

Така и не разбрах, защо се случи така. А как подкарахте колата, само доляхте нафта и запали ли?

 

Не лошо да продухата горивопроводите с компресор, може да има задръстено някъде.


  • 0
.....Mercedes Benz w202 Т C 250 TD elegance.....

Публикувано изображение



#9 aalexieff

aalexieff

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 692 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Павликени
  • Автомобил:
    W124 2.5 D 1987 продаден
    W210 E300 D 1996 продаден
    Mitsubishi Colt IV 1.3 1995 продаден
    Mitsubishi Colt VI 1.5 2005
    Renault Clio III 2007
Garage View Garage

Posted 02 March 2014 - 15:23

 

 

 А как подкарахте колата, само доляхте нафта и запали ли?

Долях около 7.5 литра, въртях, падна акумулатора, сложих друг и след две завъртания запали. Сега я карам и нямам никакви проблеми, нито в палене, нито във вървеж.


Edited by aalexieff, 02 March 2014 - 15:34 .

  • 0
W210 E300 D 1996
W124 and E300

#10 niki7111

niki7111

    BBQ chef

  • Замразено членство
  • 1,012 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:софия
  • Автомобил:
    c180 S202 97.-продадена
    Seat Leon 04г.- продадена
    Audi A3 01.-продадена
    E320 4matic 00г.-ex.
    Hyundai Tucson 4х4 05г.
    Hyundai Santa Fe 4x4 V6-new

User's Awards

101
10
3
Garage View Garage

Posted 03 March 2014 - 08:09

Долях около 7.5 литра, въртях, падна акумулатора, сложих друг и след две завъртания запали. Сега я карам и нямам никакви проблеми, нито в палене, нито във вървеж.

Саше според мен на някой завой или нанадолнище  сондата е останала без гориво и е засмукала въздух и е изгаснала.

В сондата има цедка,ако тя е запушена няма палене даже и на теглене камоли на стартер.

Контролната лампа се тества на контакт дали не е изгоряла,но поплавъка да ли ще я задейства е друга бира.

Ако контактите не са наред няма да светне може да има боклуци по контактите.

Сондата и поплавъка не са свързани.

Карай си хубавия дзвер с повечко гориво и си свиркай.

Поздрави и честит З-ТИ МАРТ.


  • 1
Публикувано изображениеПубликувано изображение

#11 Ivan W210

Ivan W210

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2,836 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320 4MATIC
    E 250 TD
    150hp,1999
    ОГИН БЕШЕ!!!

User's Awards

2
32
2
2

Posted 03 March 2014 - 09:51

Да, точно за това говорим!

Останала е без гориво...а е имала....

Сашо, след като си сипал, колко показа на стрелката, по мои сметки си сложил около 20 лв и при мен стрелката е под първата черта, точно над лампата.

 

п.п. колега Гларус, имам проблем с EPC и не мога да се логна, да ти ПОКАЖА НАГЛЕДНО, какво представлява резервоара на еди МБ...в средата ИМА гърбица, и съответно преливник....


  • 0

#12 dpower

dpower

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 133 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W210-1996 Е300D
Garage View Garage

Posted 03 March 2014 - 12:12

253353d1249713262-rough-idle-check-engin

 

Чертежа е на резервоар от Е320 и не се виждат някакви особености освен обособяването на секции с цел по-малко клатене на горивото вътре при движение в завои, може би, най-вероятно и на дизеловите изглежда така. Иска ми се да знам със сигурност дали е така? Или защо да не е!


  • 0
Публикувано изображение

#13 GLARUS

GLARUS

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 51 Posts:

Posted 03 March 2014 - 16:47

Това което е на чертежа е резервоар на Е класа със ски сак затова е разделен така на две части.

Това е отвора който е на задния подлакътник с пластмасовото капаче.

При другите модификации на Е класа резервоара е цял без това пропадане.

На комбито е отдоло  но пак е еднообемен.

Само при цедките резервоара е разделен на 2 половини защото е под купето и минава над задния мост,

и там е със 2 поплавъка и струйна подк.помпа до 2005 след това със ел.прехвърляща помпа.

Научи ги ти резерв. аз съм ги учил преди 20год.


  • 1

#14 aalexieff

aalexieff

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 692 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Павликени
  • Автомобил:
    W124 2.5 D 1987 продаден
    W210 E300 D 1996 продаден
    Mitsubishi Colt IV 1.3 1995 продаден
    Mitsubishi Colt VI 1.5 2005
    Renault Clio III 2007
Garage View Garage

Posted 03 March 2014 - 19:14

 

 

Сашо, след като си сипал, колко показа на стрелката, по мои сметки си сложил около 20 лв и при мен стрелката е под първата черта, точно над лампата.

Да, донесоха ми гориво за 20 лева, и показва малко под първата черта. Сега пали от четвърт и нямам никакви проблеми. 


  • 0
W210 E300 D 1996
W124 and E300

#15 bobi9922

bobi9922

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 37 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Железопътен транспорт
  • Автомобил:
    W210 E250D 1998g

Posted 04 March 2014 - 11:36

Здравейте!Аз също съм писал за същия случай,но на мен ми се случи на 20-тина км след светкането на лампата /около 6-7л/ . За момента нищо не съм правил,карам с повече гориво и толкова.С доста майстори съм говорил и всеки твърди - почистване на резервоара.Става дума за W210 Е250D.


  • 0




3 user(s) are reading this topic

0 members, 3 guests, 0 anonymous users