Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Е200 компресор, прекъсва на 4500 оборота само на ГАЗПроблем с газов инжекцион СТАР ГАЗ !


  • Please log in to reply
11 мнения по тази тема

#1 simeon stefa

simeon stefa

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 66 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Велико Търново
  • Автомобил:
    Мерцедес Бенц w210 Е200 компресор, 186 кс.6 скорости ръчка
    Опел Омега GL Diamant 20i
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 24 февруари 2014 - 11:42

Здравейте колеги.

 

От няколко дни имам проблем с моя автомобил на ГАЗ.

 

Проблема тръгна, първоначално като гасеше цилиндър на газ ,когато подам по-рязко газ !

Забелязах, че и на бензин когато я насмета почва да прекъсва, но не гаси цилиндър...

Оказа се повредена лула на бобината.Беше сменена с нова заедно с комплект свещи на БОШ, от Елит кар (по ВИН номера ми ги изкараха за моя модел).

 

Резултата.

На бензин се изтребва като изтребител, но на газ проблема започна да се изразява на прекъсване на 4500 оборота, все едно някой е преместил прекасвача от 6000 на 4500 оборота (това е само на ГАЗ)!

 

Да уточня уредбата е СТАР ГАЗ, модел 2003 година, монтирана 2006 година !

 

И се почна.

 

1.  Смяна на инжекторните дюзи с нови за проба...

2.  Смяна на по-бързи дюзи с нови...

3.  Отваряне на изпарителя и почистването му. Оказа се че една гумичка е износена и едно колче леко е изкривено, заради гумичката.Съответно бяха заменени с нови...

4.  За проба сменихме и изпарителя с друг с мощност до 250 кс. (за целта се правеха едни схеми да излъжем датчика на температурата, който на СТАР газ е на изпарителя на на инжекторите като на повечето инжекциони)...отново без резултат...

5.  Отваряне на едното филтърче и почистването му (сменено беше с ново преди 2-3 хил км, но го проверихме и него)...

6. Смениха се някои маркучи, които се сториха на майстора понацепени...

7. Разменяхме бубините (защото само от едната газовата уредба мерила някакви данни)...

8. Сменихме свещите с нови на НЖК за проба...

9. Днес последно от сондата на газовата бутилка извадихме някаква съчма, в която се съмняваха, че може да прави проблема....

 

Всяка една от горе изброените манипулации, беше следвана от тест на автомобила с вързан компютър на газта в реално време и настройки...Като данни в реално време, налягането в изпарителя леко падало, а би трябвало да се вдига, още повече че е мотора е компресорен...

 

И като крайно заключение за момента е :

 

След като е изгоряла лулата на бубината, компютъра на газовия инжекцион се е ошашкал и си е върнал заводските настройки.Като съмнението е че след или на 4500 оборота компютъра е дохранвал двигателя и с бензин за по-добра работа и повече мощност (20 такта ГАЗ и 1 такт бензин-примерно).

 Обаче, понеже газовата уредба била много стара (2006 год. монтаж) и нямало никъде такъв софтуер, който да е отворен и да прави пълни настройки на тази уредба.Само в Карлово където бил официалния представител на СТАР и СИМ газ за България евентуално !

 

Така звъним там.

Някаква лелка ме пита от нас ли е купувана уредбата.Казвам НЕ.

Тя ми дава някакъв номер да се обадя в сервиза на ИВАН.

Звъня аз на Иван.

Почвам да му обяснявам подробно случая.Той ме прекъсва и ми казва, че те ремонт на компютри не правели, ако искам нов можели да ми поръчат.Не казвам аз искам диагностика на моя и евентуалното решаване на проблема.И ако може да се настрои да работи и на бензин след 4500 оборота, ако е възможно и препоръчателно.

 Човека пак ме прекъсна и започна да ми обяснява, че не може от това да е проблема (с дохранването на бензин) нещо било запушено или компа бил повреден.Тоест за нов !

Не беше много словоохотлив, няколко пъти го питах за час и ден за диагностика, както го и питах има ли тази уредба възможност за настройка с дохранване с бензин, те могат ли да го направят...но за съжаление не получих смислени отговори на въпросите си.Само повтаряше че уредбата била много стара...

 

Газаджията, който я правеше вдигна ръце от нея.Казва ми такова чудо не бил виждал.

Иначе момчето 2 дни се занимава с нея и го виждам, че тества доста неща, направи ми цялостна профилактика на уредбата, но уви не дадоха резултат...:_(

 

Днес ще отида и до друг майстор на газови в града да видим и той какво ще направи...

 

 

Ако някой е имал подобен проблем моля помагайте...

 

PS Проблема е само на ГАЗ.На бензин върви като самолет :_)


  • 0

#2 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 24 февруари 2014 - 12:37

Колега,компресорния мотор за да върви на газ иска силни компоненти...ма.ни колко коня е при него разхода на гориво е голям особенно като го сгазиш.Първо щом наляганети на изпарителя пада значи има проблем,или слаб изпарител,или клапана няма дебит,запушване по тръбата също е вриант,само за уточнение трябва всичко да е на ф8(клапан,тръба,сонда).Да каза че си пробвал друг изпарител до 250 кс но не посочваш какъв е...от опит ти казвам че дори до 300 кс да е може да се тавани при този мотор така чеважно е какъв е и се гледа през лаптопа дали истива.Ако ти си с автоматик задължително по мощни компоненти...на кикдаун става страшен дебита.
  • 1

#3 simeon stefa

simeon stefa

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 66 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Велико Търново
  • Автомобил:
    Мерцедес Бенц w210 Е200 компресор, 186 кс.6 скорости ръчка
    Опел Омега GL Diamant 20i
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 24 февруари 2014 - 18:33

Здравейте колеги.

 

Благодаря за отговора колега mitkofitnes.

 

Мерцедеса е ръчка 6 скорости.

 

Ами за ф-то на тръбите и компонентите, нямам идея дали са на 8.Но е факт, че я взех преди 5-6 месеца и до скоро си вървеше на самолет и на газ и на бензин.Затова предполагам, че компонентите и тръбите са съобразени.Още повече инжекциона е монтиран в Италия.

 

Тръбите ги проверяваха, също и клапана и филтърчето всичко е ОК.

 

Изпарителя не помня каква марка беше, някакъв свален от Ауди и рециклиран (сменени мембрани, газаджиите са си го оставили за тестов)...

 

В сряда имам уговорка с един от старите майстори в града, който прави само скъпи автомобили.

Дано намери къде е проблема...


  • 0

#4 Chavdar81

Chavdar81

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 257 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Mercedes W210 Kompressor
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 24 февруари 2014 - 19:33

Ах тея компресори с тая газ, все проблеми дават. Аз също имам проблем на газ с мойта колица, колега който кара компресор на газ,пак с оплаквания. Май не се сещам някой да е доволен. На мен на няколко места са ми казвали , че мерцедес се настройва на газ едновременно с стар диагностика и софтуера за газовия инжекцион, за да е максимално точно всичко. При мен лично една част от проблема е малък изпарител (сложили ми симпатягите изпарител за кола до 100Kw). Бавно действам по въпроса, защото ми е ограничено времето, но като го реша ще пиша да кажа до къде съм я докарал и аз.


  • 0
Публикувано изображение

#5 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 24 февруари 2014 - 20:26

правиха ли ти нови калибровки след ремонта

това дали да впръсква бензин се задава при

първоначалната настройка и не може само да се промени;

какво значи прекъсва - минава на бензин или колата се

тресе но остава на газ

ако е второто то би трябвало да влиза и в авариен режим


  • 1

#6 simeon stefa

simeon stefa

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 66 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Велико Търново
  • Автомобил:
    Мерцедес Бенц w210 Е200 компресор, 186 кс.6 скорости ръчка
    Опел Омега GL Diamant 20i
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 24 февруари 2014 - 22:01

Здравейте колеги.

 

Ами аз бях доволен...до сега.

Колата вървеше много добре и гореше малко !

 

Ами правиха ми калибровка около 10-тина пъти след всяка манипулация по автомобила.Пуска се софтуера и настройва колата на газ и бензин.Превключва от бензин на газ докато изравни стойностите.

 

След като достигне 4500 оборота започва двигателя да прекъсва, но не минава на бензин.Просто започва да се тресе прекъсва и ако го задържа педала на газта или леко подминава 4500 оборота или изключва цилиндър...

 

Ако натискам педала на газта много плавно, подминава 4500 оборота....

 

Газаджията ми каза, че нямал такъв софтуер с който да настрои компютъра на газовия да дохранва и с бензин.

На Ланди, имал, но той е някакъв официален на Ланди сервиз доколкото разбрах.Обясни ми че тези софтуери по старите, имали една бисквитка/ключ, която като я пъхнеш в лаптопа и ти давала права да бъзикаш всичко по компа...


  • 0

#7 simeon stefa

simeon stefa

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 66 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Велико Търново
  • Автомобил:
    Мерцедес Бенц w210 Е200 компресор, 186 кс.6 скорости ръчка
    Опел Омега GL Diamant 20i
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 26 февруари 2014 - 17:33

Здравейте отново.

 

И при днешния майстор газаджия, при който ходих не можа да направи нищо.

Казах му какво сме правили до момента, пробва да я закачи и каза че няма софтуер да я нагласи.И той ми каза че в Карлово били официалните представители на СТАР ГАЗ !

 

Звъннах им, обясних им случая.Казаха, че могат да ми дадат час за другата седмица сряда, но искат направо да сменят компютъра 450 лв.. !!

Не се занимавали с ремонти на компютри.Питах ги имат ли софтуер да видят моя, но те ми казаха че имали, но имали и компютър направо можели да ми го сменят в сряда....

 

Погледнах техните представители около Велико Търново.Има в Горна,Севлиево,Габрово и тн.Звънях им на техните дилъри, но никой от тях няма софтуер на СТАР ГАЗ те били представители на СИМ газ...!?!

 

Да ми препоръчате някой кадърен майстор с диагностика на СТАР ГАЗ в региона, който да не иска да ми слага нова газова, а да се опита да настрои съществуващата вече монтирана такава...


  • 0

#8 simeon stefa

simeon stefa

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 66 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Велико Търново
  • Автомобил:
    Мерцедес Бенц w210 Е200 компресор, 186 кс.6 скорости ръчка
    Опел Омега GL Diamant 20i
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 26 февруари 2014 - 18:24

В интернет намерих сервиз в София, който се занимават с монтиране и поддръжка на газови инжекционни СТАР ГАЗ !

 

Говорих с тях и ме увериха че имат диагностика за СТАР газ и ако ида там ще ми обърнат внимание без час !

 

Утре рано сутринта паля БЕНЦ-а и тръгвам към София !

 

Сервиза е :

Вескони рейсинг

 

http://veskony.com/gasys.php

 

София, ж.к. Люлин 7,
ул. Орион 84,
тел: 0898 49 09 02
Веселин Манолов

 

Дано се справят с проблема !


  • 0

#9 Chavdar81

Chavdar81

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 257 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Mercedes W210 Kompressor
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 27 февруари 2014 - 00:41

Дано има резултат колега,стискам палци !


  • 0
Публикувано изображение

#10 simeon stefa

simeon stefa

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 66 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Велико Търново
  • Автомобил:
    Мерцедес Бенц w210 Е200 компресор, 186 кс.6 скорости ръчка
    Опел Омега GL Diamant 20i
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 28 февруари 2014 - 23:01

Здравейте колеги.

 

Относно моя проблем с газовия инжекцион СТАР ГАЗ.

 

Вчера цял ден бях в София.Още от сутринта около 9:30 часа бях при газаджиите от СТАР ГАЗ в Люлин 7.

Първоначално се разочаровах като видях сервиза.Един двоен гараж в някакви бивши порутени складови помещения (навярно) до които се стига по някакъв черен път....

Момчетата в сервиза са печени.Имат оборудване на СТАР ГАЗ и СИМ ГАЗ.Изчаках около час колата преди мен.

 

 Закачиха я на СТАР ГАЗ газова диагностика.Оказа се че компютъра ми е стар и не би трябвало да работи с дюзите с които съм в момента (аз я купих с тези дюзи/инжектори, така е дошла от Италия с тях и си работеше добре до скоро).

Явно в Италия са пипали софтуера на компютъра и са го ъпгрейднали с по-нова версия за да работи с по-новите дюзи (по тяхно мнение, на майсторите).

 

 Майстора (ВЕСКО) каза, че не е виждал подобно нещо (с промяната на софгуера на компа на СТАР ГАЗ, били защитени и никой не би трябвало да може да променя данни...!? ) и ще принтира данните за тази манипулация на компютъра и графиките от тестовете на диагностиката и ще ги прати на СТАР ГАЗ със запитване.

Обеща да ми пише мейл, след като получи отговор !

 

 Откриха някакво слабо напрежение от компа към изпарителя, както и загуба на налягане в изпарителя.

Оправиха кабелите, след което разпиляха изпарителя и го рециклираха с нови мембрани и тн.(около 2-3 часа).

 

 След тези интервенции, автомобила заработи много равномерно и тихо.Появи му се много добра тяга, но проблема си остана макари не на 4500 оборота, а на 5000 оборота започна прекъсването.

 

След още няколко теста и поради напредналото време (трябваше да пътувам същия ден поради ангажименти по късно вечерта), Веско като за краен тест, сложи нов компютър.Автомобила заработи добре и не прекъсваше вече на 5000, изпълваше си оборотомера до 6000 оборота на газ !

Предложи ми да си отделя още един ден, можело да е от буксата на компютъра, да пренаредил пиновете (доколкото разбрах да ги отпои и запои наново, можело някой от тях да не прави добър контакт...), както и да извикал негов приятел от БОШ със стар диагностика и да закачели двата компютъра (на газовото и на колата), в реално време и да се потвърдяло 100 % от къде идва проблема !

 

 Като варианти ми предложи:

 

1. Нов комп. 480 лв и приключваме с тестовете и главоболията.

2. Да смени дюзи,комп и изпарител с български около 500 лв и да приключа със скъпите консумативи и сложни настройки.

3.Да ида втори път до София и да правим тестове с двата компютъра (на инж. и на авт.) и да се опита да оправи проблема.

 

Реших за момента да я оставя така.На газ се развъртя и започна да върви много и с голяма тяга.За момента не сметнах за нужно да давам 500 лв за още едни 1000 оборота (от 5 до 6 хил.) при положение че това не ми пречи на вървежа.Щях да се съобразявам на газ да не я цедя до края на оборотомера...

 

И така днес имах едно ходене до Арбанаси (тесен път със завои и доста стръмен), при едно изпреварване забелязах, че автомобила си напълни оборотомера на 6000 оборота, първоначално помислих, че нещо е обърнал на бензин, но не беше така....Започнах да го тествам се в обороти.След това цял ден го разтривах наляво, надясно, върви много сериозно от ниски от високи, изстрелва се като изтребител, без никакви прекъсвания...оправи се от само себе си...

 

Дори за награда отскочихме до гуми център БОРЯНА в гр. Дряново (на около 25-30 км от Търново) и му взех 4 летни гуми Уокохама 215/55/16 модел C-drive 2 (Comfort drive 2) скоростен индекс 97v:_)

А с тях как заспа на пътя, направо нов автомобил с нови амортисьори,гуми и ревизиран газов инжекцион :_)

 

Като цяло съм доволен от момчетата в сервиза, в който ходих в София.Разбират им на СТАР ГАЗ инжекционите !

 

И новите гуми на БЕНЦ-а:

 

1796540_10201382192508473_1087313377_n.j
1625705_10201382192828481_274953730_n.jp1620651_10201382192868482_1443131181_n.j


  • 0

#11 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 01 март 2014 - 11:10

изстрелва се като изтребител, без никакви прекъсвания...оправи се от само себе си...

Малко предположения:

 

Мони, след като е е прекъсвала преди да посетиш газ сервиза, колата е била грешна и това ги е затруднило на макс. Грешката и е убивала колата и настройките които са правили момчетата, са били трудни. 

Според мен, след правилната интервенция по изпарителя, колата спира да забива на газ, няма какво да вкарва f , бенцовият комп игнорира старите грешки, нормализира стойностите - от което е заработила правилно.

 

Дано вече не те тормози! 

 

Съветвам те да идеш и да и пуснеш една диагностика, да я почистиш и да наблюдаваш, дали и какво би вкарало грешка, която би пречила на нормалната работа за в бъдеще. Разхода също трябва да ти падне а по това да познаеш че всичко е наред! ;)


  • 2


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#12 simeon stefa

simeon stefa

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 66 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Велико Търново
  • Автомобил:
    Мерцедес Бенц w210 Е200 компресор, 186 кс.6 скорости ръчка
    Опел Омега GL Diamant 20i
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 01 март 2014 - 13:04

Мерси колега Вай Басо за съвета.

 

Другата седмица ще посетя Митко във ВТ да я погледне със СТАР диагностиката :_)

 

Предполагам, че нещо подобно се е получило, както ти предполагаш.

Поздрави :_)


  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни