
теч на маслоclk200 136hp 1997
Започната от ctoian, 21 фев 2014 - 22:25:49
8 мнения по тази тема
#1
Публикувано 21 февруари 2014 - 22:25
Здравейте, от скоро като извадя колата от гаража и забелязвам , че на пода е карало масло.Когато ходих да сменям маслото на двигателя, ми казаха, че течът е от семеринг до скоростната кутия , бил за смяна, а маслото което капе е двигателна. Аз се притеснявам данеби да е маслото на скоростната и да остане на сухо. Оставям думата на вас да изкажете мнение , благодаря предварително. А за хора сблъсквали се с подобен проблем нека споделят.
#2
Публикувано 22 февруари 2014 - 09:42
Ами то по петното ще разбереш ,то атф-а е червен ,а двигателното не е . най- вероятно ти е заминал семеринга на коляновия вал от към скоростите. Необходимо е свалянето им и подмяна на въпросния семеринг.
NO PAIN - NO GAIN!
#3
Публикувано 22 февруари 2014 - 10:22
АТФ е само за автоматични скорости,неговите май са ръчни.
Бий червените докато побелят и бий белите докато почервенеят!Батько Махно
#4
Публикувано 22 февруари 2014 - 10:49
Има и ръчни с АТФ
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#5
Публикувано 22 февруари 2014 - 18:06
Има и ръчни с АТФ
Тц,няма ! От първия ден на производство ЦЛК са с механична скоростна кутия 716.6 с масло с допуск 235.10!
Бий червените докато побелят и бий белите докато почервенеят!Батько Махно
#6
Публикувано 22 февруари 2014 - 18:59
Има ръчни скорости на мерцедес с ATF, но няма ръчни скорости на CLK 208 с ATF масло
На ръчните кутии на W124 и на Е клас (W210) в миналото съм ги сменявал именно с ATF
#7
Публикувано 22 февруари 2014 - 19:03
6 степенната
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#8
Публикувано 23 февруари 2014 - 12:31
Колега, губих масло точно по същия начин. Още по-лошо стана като минах на 0-40. Тогава за 8 хиляди километра долях 3 литра . Щото съм прост си мислех че просто го яде, защото е много рядко и защото не виждам петна отдолу. Номера беше че при мен маслото се събираше в кората, а теча се случваше основно само на дълъг път, където поддържам постоянно високи обороти.
Оказа се точно каквото са ти казали - семеринг на коляновия вал. Ще те излъжа точно колко ми изелзе смяната, но заедно с подмяна на цялото масло с Тотал 5-40 ми стъпи на 200лв (с масления филтър също), така че мисля около 80-тина лева да е било.
"My armies are all slain. My castle lies in ruins. My enemies have taken everything from me, all my wealth and power. But they could not kill me. I still walk the earth, weak but alive. They have taken everything but the beating of my undead heart.
Now they will learn of fear, these mewing babies who thought they could destroy me. I shall regain my powers, and I shall come to them in the night. And my visits shall not be kind."
Now they will learn of fear, these mewing babies who thought they could destroy me. I shall regain my powers, and I shall come to them in the night. And my visits shall not be kind."
#9
Публикувано 04 май 2014 - 18:34
Благодаря много за коментарите, за сега ще карам така ,ще се наложи и смяна на лагер на съединителя че вие като го натисна, от сервиза ми казаха че най удачно е когато се сменя семеринга на колянов вал да ми сменят и лагера да не плащам повторно за труд.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни