Здравейте,вече и аз съм горд собственик на БЕНЦ. Имам ЦЛК 230 К, фейслифт,автомат и съм много доволен. Страшен фен съм на Мерцедес . Пиша ви ако можете да ми помогнете с избора за фарове т.е. ксенон ли или лед система. Колебая се между този ксенон http://luxima.bg/XENON-H7-PREMIUM.html 4300К и тази ЛЕД с-ма http://autopro.bg/LED-sistema-N7-CREE-30W . Много ми е трудна да реша кое е по-добре за колата и кое ще дава по плътна и силна светлина. Надявам се да ми помогнете. БЛАГОДАРЯ предварително
Ксенон срещу ЛЕД система за фарове
Започната от benz111, 21 фев 2014 - 18:39:52
ксенон лед clk цлк led
50 мнения по тази тема
#1
Публикувано 21 февруари 2014 - 18:39
#2
Публикувано 21 февруари 2014 - 20:26
Здравей колега и честито за придобивката!Много безаварийни километри и добре дошъл!Изобщо не съм в час с тези системи,само четох някъде наскоро,че лед системите за фарове не светели достатъчно силно.Надявам се знаещите колеги да се отзоват на въпроса ти.
Този линк имаш предвид:http://autopro.bg/LE...ema-N7-CREE-30W
Този пост е редактиран от daimler1: 21 февруари 2014 - 20:33
#3
Публикувано 21 февруари 2014 - 20:30
2000 lumena пише, че е силата им на светене. Провери колко силно светят нормалните фарове.
#4
Публикувано 21 февруари 2014 - 22:28
ако снимката е истинска, не ми харесва, че са с вентилатор отзад.
бих заложил на ксенон
#5
Публикувано 21 февруари 2014 - 23:13
Халогените са около 1500лумена,тея ледове са 2000,ксенона на 4300келвина е 3200 лумена ,с повишаване на Келвините интензитета респективно лумените падат с 8%на 1000 Келвина.
3200lm ± 10% @ 4300K
2900lm ± 10% @ 5000K
2600lm ± 10% @ 6000K
2400lm ± 10% @ 8000K
Реши сам кое е най- добре за тебе.Мое лично мнение е ксенон с 4300келвина.
Този пост е редактиран от doich: 21 февруари 2014 - 23:24
Бий червените докато побелят и бий белите докато почервенеят!Батько Махно
#6
Публикувано 21 февруари 2014 - 23:48
LED фаровете имат нужда от още няколко години развитие, за да започнат да осветяват толкова добре, колкото ксенона.
Имаше преди няколко месеца статия в Аутобилд на тази тема. Баха съпоставили модели от едни и същи марки, примерно А8 с ксенон с/у А8 с LED.
Нито едно от сравненията не беше спечелено от диодните фарове. Осветяваха по-кофти /но не много по-кофти/, а струваха в пъти повече....
#7
Публикувано 22 февруари 2014 - 01:01
LED фаровете имат нужда от още няколко години развитие, за да започнат да осветяват толкова добре, колкото ксенона.
Имаше преди няколко месеца статия в Аутобилд на тази тема. Баха съпоставили модели от едни и същи марки, примерно А8 с ксенон с/у А8 с LED.
Нито едно от сравненията не беше спечелено от диодните фарове. Осветяваха по-кофти /но не много по-кофти/, а струваха в пъти повече....
Лед крушка от Авител прави ден и няма вентилатори и всякакви измислици .. не е система , а си е крушка с 2 год гаранция
За развитието им - да , съгласен съм Не мога да си представя просто какво тепърва ще изкарват
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#8
Публикувано 22 февруари 2014 - 09:00
Лед крушка от Авител прави ден и няма вентилатори и всякакви измислици .. не е система , а си е крушка с 2 год гаранция
За развитието им - да , съгласен съм Не мога да си представя просто какво тепърва ще изкарват
Разгледах сайта на Авител и не видях лед крушка с Н 7 цокъл.Би ли показал,цена?
#9
Публикувано 22 февруари 2014 - 15:04
Разгледах сайта на Авител и не видях лед крушка с Н 7 цокъл.Би ли показал,цена?
Moга да ти дам телефон , със сайтове не работя
Този пост е редактиран от Наско: 22 февруари 2014 - 15:05
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#10
Публикувано 22 февруари 2014 - 20:16
Лед крушка от Авител прави ден и няма вентилатори и всякакви измислици .. не е система , а си е крушка с 2 год гаранция
За развитието им - да , съгласен съм Не мога да си представя просто какво тепърва ще изкарват
Абе каквото и да направи, не може да освети повече от ксенона на този етап, иначе аз бих жертвал част от осветеността, ако мога да
вкарам някаква интересна визия на колата си с някакви лед фарове.
#11
Публикувано 22 февруари 2014 - 20:32
Абе каквото и да направи, не може да освети повече от ксенона на този етап, иначе аз бих жертвал част от осветеността, ако мога да
вкарам някаква интересна визия на колата си с някакви лед фарове.
Ще се опитам да намеря снимки на продукта и на продукта в действие , да може да коментираме
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#12
Публикувано 22 февруари 2014 - 20:38
Това в 140ката ли искаш да го набуташ?
Не!
Ще се опитам да намеря снимки на продукта и на продукта в действие , да може да коментираме
Няма какво да коментираме - аз ти казах, че имаше подробно сравнение м/у ксенонови системи и LED системи в Аутобилд. Не говоря за някакви афтърмаркети, а за стандартно поставяни такива в БМВ, АУди и т.н.
Със сигурност на Ауди LED фаровете са по-добри от тези на Авител, и пак не светеха толкова добре, колкото ксенона.
Този пост е редактиран от shotgun600: 22 февруари 2014 - 20:38
#13
Публикувано 23 февруари 2014 - 10:48
Ще се опитам да намеря снимки на продукта и на продукта в действие , да може да коментираме
Интересното е както казваш,ако има само лед крушка без да е необходимо да се поставят всякакви системи и без да се притесняваш дали ще ти изгорят фаровете или ще заслепяваш насрещните.
#14
Публикувано 23 февруари 2014 - 13:42
Не им е коректно сравнението тук - сравняват тотално различни коли.
В Аутобилд сравняваха еднакви модели - Х6 ксенон с/у Х6 с LED, A8 с ксенон с/у А8 с LED и т.н.
Диодните фарове никъде не успяха да бият ксенона по осветеност на пътя, а ценово да не говорим....
#15
Публикувано 23 февруари 2014 - 15:18
Много благодаря на всички за мненията и съветите
Also tagged with one or more of these keywords: ксенон лед clk цлк, led
Модели →
S-класа →
Общи теми за S-класа →
S class W220 (2004 facelift)- леко подсилване на амбиентните светлини в кракатаЛеко подсилване на четирите LED светлинки в краката. Започната от dv8, 04 сеп 2015 W220, LED, интериор, осветление |
|
4 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 4 гости, 0 анонимни