Но фаровете са различни!!!!!!!!!
... нищо че изглеждат на пръв поглед еднакви, няма нищо общо м/у тях.
140 също има с фабричен ксенон и фаровете не са различни
Posted 24 February 2014 - 23:31
Но фаровете са различни!!!!!!!!!
... нищо че изглеждат на пръв поглед еднакви, няма нищо общо м/у тях.
140 също има с фабричен ксенон и фаровете не са различни
Posted 24 February 2014 - 23:37
На запад за да излезе с ксенон доколкото знам трябва да е от завода така
което е наложило промени по фаровете / точно какви не знам / и за това фаровете с фабричен ксенон имат различна маркировка / заводска / ? Както и пръскалките на фаровете били задължителни за колите с фабричен ксенон ?
Edited by Наско, 24 February 2014 - 23:38 .
Posted 25 February 2014 - 09:10
Както и пръскалките на фаровете били задължителни за колите с фабричен ксенон ?
Да, защото ксенона не нагрява, съответно при студени условия ако фарът е заледен, няма да се размрази и няма да се вижда ясно светлината, което пък е опасно иии от там и задължителните пръскалки
Posted 25 February 2014 - 11:18
Да, защото ксенона не нагрява, съответно при студени условия ако фарът е заледен, няма да се размрази и няма да се вижда ясно светлината, което пък е опасно иии от там и задължителните пръскалки
Да допълня само, че пръскалките са задължителни, но след година 2000 (примерно). За колите, произведени с ксенон преди това важат изискванията към момента на производство.
Posted 25 February 2014 - 12:59
Да, защото ксенона не нагрява, съответно при студени условия ако фарът е заледен, няма да се размрази и няма да се вижда ясно светлината, което пък е опасно иии от там и задължителните пръскалки
Не е тази причината ,а това че когато се замърсят стъклата ,светлината на ксенона се пречупва и започва да заслепяват.Поради тази причина и стъклото не е разделено на фасети.
Edited by doich, 25 February 2014 - 13:00 .
Бий червените докато побелят и бий белите докато почервенеят!Батько Махно
Posted 25 February 2014 - 17:41
Posted 25 February 2014 - 17:49
Това пък определено не става за осветяване. Става за ползване вместо day lights на фаровете за мъгла, ама не и за да си светиш с него.
Posted 25 February 2014 - 18:00
Това пък определено не става за осветяване. Става за ползване вместо day lights на фаровете за мъгла, ама не и за да си светиш с него.
Ще видим и ще се чуе...
Posted 25 February 2014 - 20:14
Успех
Само една молба...
Кажи като ги сложиш и бъди честен след колко време са се прецакали и са почнали да мигат
Posted 25 February 2014 - 20:21
Преди 3 години закупих от Германия такива крушки с диоди. Пълен боклук. Въобще не светеха както трябва. Лично на мен не ми харесаха. А и нямаха никакво полезно действие. Гледаш фара и все едно вътре има църковни свещички. Дано тези са по-различни, ама ме съмнява.
Поздрави
Posted 26 February 2014 - 09:09
ето една снимка https://fbcdn-sphoto...055925341_o.jpg няма как тези китайски крушки да светят добре,тъй като виж как е устроен фара по групи и колко диоди има и тези диоди са много мощни
Posted 26 February 2014 - 09:56
Мен лично ме зариби това първо,че ги има,защото не бях чувал за тях и второ че са със 120 диода,което не е малко и са по-скъпи от другите предлагани такива.Навремето си бях купил голям фенер варта с халогенна крушка и 6 батерии ЕР-20.Към 70лв струваше на едро.В комплект беше с тези батерии.Голяма светлина,голямо чудо.След като се изхабиха батериите със следващите такива,така и не постигна бялата и мощна светлина от преди.Имаме една виличка на балкана и миналата година баща ми купил от пазара за там комбиниран диоден фенер,който се самозарежда за 6.50 лв.Като го видях подходих скептично,викам си за кво го е купил тоя боклук!Да ама като светна направо грейна,ползвах го много дълго време и след няколко ходения,като му отслабна светлината му извадих зарядното и оп в контакта и така...Викам си мама им китайска кви неща правят!Така,че от време на време има попадения.Относно тези крушки съм си навил да пробвам и 50 лв. не могат да ме спрат.Междувременно ще разпитам,защото имам познати в тези среди за някой вносител тук при мен и ако може да ги пробвам преди да купя и те така...Идеята е да не слагам ксенон,не че не ми светят фаровете и с халогенките,ама ще пробвам,поне да знам кого да псувам .
Posted 26 February 2014 - 10:02
Добре колега като ги пробваш кажи дали стават
Posted 28 February 2014 - 12:30
Тук има една дребна подробност - халогенната крушка свети с различна яркост при различно напрежение, докато диодите не. На теория диод може и да 220 волта да си свети, стига правилно да му се ограничи количеството ток. Освен това повечето диоди, за да имат приемливо дълъг живот се управляват с електроника. На тия крушки няма никаква електроника - само диоди. И не на последно място - има различни видове диоди и различни технологии за производство. Стандартните диоди в "балонче" са различни от SMD диодите, които се ползват на тези крушки, които си показал. Освен това имат и различни лещи (самите диоди) което дава огромна разлика в светенето им. Така или иначе при всички положения тези диоди са с относително много малка мощност....Навремето си бях купил голям фенер варта с халогенна крушка и 6 батерии ЕР-20...
...баща ми купил от пазара за там комбиниран диоден фенер...
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
Posted 01 March 2014 - 09:11
Много благодаря за ясния и изчерпателен отговор
Модели →
S-класа →
Общи теми за S-класа →
![]() S class W220 (2004 facelift)- леко подсилване на амбиентните светлини в кракатаЛеко подсилване на четирите LED светлинки в краката. Started by dv8, 04 Sep 2015 ![]() |
|
![]() |
0 members, 2 guests, 0 anonymous users