Колеги имам проблем с ксенона на моята Цедка.Не знам дали е с оригиналният ксенон модела е 2003 след феиса с лупи.Значи постоянно мига като светкавици най-често в движение при неравности.Никога не е спирал да не свети просто си премигва доста начесто.Не знам дали може някой кабел да се притиска от вибрации на мотора или и аз не знам,но със сигурност не е изгорял не е спирал до сега да работи.Някакви идеи ?

Ксенон
Започната от Boche, 21 фев 2014 - 07:56:50
14 мнения по тази тема
#1
Публикувано 21 февруари 2014 - 07:56
#2
Публикувано 23 февруари 2014 - 09:27
И при мен единият фар премигва от време на време, точно по същият начин, който си описал. Даже пробвах да изкарам крушката и пак да я поставя, но нямаше промяна.
#3
Публикувано 23 февруари 2014 - 10:51
Рано или късно ще спре да свети.Трябва да се смени.Даже и двете.
#4
Публикувано 25 февруари 2014 - 00:07
Колеги имам проблем с ксенона на моята Цедка.Не знам дали е с оригиналният ксенон модела е 2003 след феиса с лупи.Значи постоянно мига като светкавици най-често в движение при неравности.Никога не е спирал да не свети просто си премигва доста начесто.Не знам дали може някой кабел да се притиска от вибрации на мотора или и аз не знам,но със сигурност не е изгорял не е спирал до сега да работи.Някакви идеи ?
И при мен единият фар премигва от време на време, точно по същият начин, който си описал. Даже пробвах да изкарам крушката и пак да я поставя, но нямаше промяна.
Само не ми казвайте че проблемният фар е десен. Защото вече не ми се мисли колко пути свалях бронята за най-различни експерименти. Значи проблема е в Ballast-а. Смених най-малко 3 такива, докато не намерих и електротехник да ги прави. Но разбира се и това не беше добро решение, тъй като изгаряха на всеки два дни(в най-добрия случай). Докато не се реших на китайски Ballast. Ще ви обясня накратко и какво направих: 1. Намерих токовите проводници за запалване само на къси светлини (ще ме извините само че в момента не помня с точност кои са, но някой ако има нужда мога и да погледна), на които вързах китайския Ballast. 2. Пробих капачето на фара през което прекарах кабела за крушката. И 3. Оставих стария НЕРАБОТЕЩ Ballast поради факта, че служи за много други функции освен за запалване на фара една от които е автоматичното регулиране на фаровете.
Другото което трябва да добавя е че вашите баласти все още са здрави, но пред изгаряне. Надявам се тази информация да ви послужи и се извинявам ако информацията се повтаря в някой друг пост (за което не сам сигурен).
Парите не могат да купят щастие, но е много по-удобно да плачеш в Mercedes, отколкото на велосипед
Money can't buy happiness, but it's a lot more comfortable to cry in a Mercedes than on a bicycle
Il denaro non puo comprare la felicita, ma e molto piu confortevole a piangere in una Mercedes che su una bicicletta
#5
Публикувано 25 февруари 2014 - 00:18
Всъщност забравил сам да добавя че за смяна на Ballast-a е достатачно да разглобите само предната част на подкалника (става дума само за десния фар), за ляв фар се налага да сваляте и бронята поради факта че под него се намира казанчето с вода за чистачките.
Парите не могат да купят щастие, но е много по-удобно да плачеш в Mercedes, отколкото на велосипед
Money can't buy happiness, but it's a lot more comfortable to cry in a Mercedes than on a bicycle
Il denaro non puo comprare la felicita, ma e molto piu confortevole a piangere in una Mercedes che su una bicicletta
#6
Публикувано 25 февруари 2014 - 09:13
Ами да, за десния става дума. Точно и мен това ме опасяваше, да не е баласта
#7
Публикувано 25 февруари 2014 - 10:27
Имах Опел Вектра и на нея й прмигваше ксенона. Оказа се баласт. Пробвах с нови крушки, но резултат нямаше. Но ме посъветваха да сменя и двата.
#8
Публикувано 27 февруари 2014 - 00:04
Значи някой "майстори" казват че проблемът да гори Ballast-a тръгвал от SAM модула. Само че не могли да намерят къде точно е проблема в модула докато не изгори самия модул. На мен хич не ми се искаше да слагам китайски понеже исках всичко да си е оригиналното, но уви не ми издържаха повече нервите поради факта че не се задържаха много(а дори и много-малко) време здрави. А и все пак струват доста пари. Пък да чаках да изгори модула щеше да ми струва още много изобщо ако изгори някога . И все пак с много мъка пробих фара
. Така че ако имате подобен проблем според мен не си заслужава да се бъркате постоянно дълбоко в джоба.
Парите не могат да купят щастие, но е много по-удобно да плачеш в Mercedes, отколкото на велосипед
Money can't buy happiness, but it's a lot more comfortable to cry in a Mercedes than on a bicycle
Il denaro non puo comprare la felicita, ma e molto piu confortevole a piangere in una Mercedes che su una bicicletta
#9
Публикувано 05 март 2014 - 07:13
Колеги вчера ми пратиха баласт същия като стария сваляхме брони вадихме фар сменихме го всичко Ок.Свалихме колата всичко си бачкаше наред излязох от сервиза минах 500-600 метра и крушката направо умря дадох 200 лв. за втора употреба читав,а с него още по зле стана работата.С моят премигваше само постоянно,а с този новият направо спира крушката и трябва да изгася фаровете и да ги запаля на ново и светва и това светене за 5-10 мин.Днес ще отида в сервиза да свалят тоя новия да ми връщат парите(понеже така се разбрахме с майстора да пробвам 2-3 дни и ако има някакъв проблем да го върнем).Слагам си старият баласт и искам да знам тънкостите по поставянето на ксенон система която ще закупя от някой сайт.Какво точно трябва да направя трябва ли да преправям нещо по кабели за фара разбрах,че трябва да се разпробива за да минат кабелите на ксенона,но как се свързва точно при старата ми кола единия край на ксенона който купих си имаше вход за крушката за да реагира запалването от копчето тук така ли е ? Или трябва да преправям нещо по кабелите ?Не ми се занимава да свалям 100 пъти брони и да си правя различни експерименти докато го оправя ръгам направо един китайски и квото ще да става.Вчера майстора звъня на хора в Мерцедес за да му кажат цена на запалката на ксенона оригинална и му казаха 930 лева що за лудост е това ....
#10
Публикувано 05 март 2014 - 08:15
Колега, направи всичко възможно да си запазиш оригиналния ксенон. Твоя майстор има ли Стар Диагноза? Ако има, кажи му да влезне в EZS-a в инжинерното меню и да провери дали е кодирана колата, че има ксенон? Някой път си ги губят тези кодировки и стават подобно проблеми.
#11
Публикувано 05 март 2014 - 10:14
Колега това стар диагноза ще рече диагностика на колата с компютър ли?Значи не знам колко е оригинален ксенона понеже като взех колата и едната крушка на дясната лупа беше ксенонова а на лявата беше обикновена бяла за това съм се навил май да си взема китайски тъкмо да издокарам еднаква светлината понеже до колкото четох за да докараме еднаква светлина трябва Да си купя направо 2 крушки.И ако се измъчвам още с тези запалки не знам кога ще му излезе края откъм цена на този ксенон да не да ми излезе златен в крайна сметка.Все пак по запознатите които са си слагали китайски нека споделят как стават нещата да не и там да трябва да се вкарвам в големи филми
Поздрави Боби

Поздрави Боби
#12
Публикувано 06 март 2014 - 16:49
Здравей Боби! Разбира се както "Grozdanov" е писал най-добрия вариант е да си запазиш оригиналния ксенон. В моя случай тази информация не беше налична и затова предприех най-мъчителния вриант да пробия фара и поставя неоригинален в случая китайски Ballast. Пробвай с посочения от него начин и ако все пак няма решение на проблема и се решиш и ти да разпробиеш фара прилагам малко снимков материал за това как да процедираш.
Primer za Zahranwane.jpg 214,33K
17 Брой сваляния
Не намерих снимка с фара да ти посоча точно от каде да вземеш захранване за Ballast-а, но и сам можеш да го проследиш тъй като ще ти се наложи пак да сваляш фара. Отваряш капачето на фара и намираш двата проводника които са и по дебели от останалите "ако не се бъркам единият е жълт другият черен". След което аз самият запоих два проводника от вътрешната страна на оригиналната букса на фара които в последствие изведох отвън чрез пробиване. След което вързах Ballast-a и се наложи второ разпробиване за конектора на крушката.
Това са примерни материали които трябва да ползваш
Ballast.jpg 8,57K
16 Брой сваляния
d2s-d2r-connector-for-after-market-ballast.jpg 28,68K
16 Брой сваляния
И разбира се оставих оригиналният Ballast за което сам писал по-горе в темата.
Ок. Намерих снимка и на фара. В посочената букса се намират и двата кабела за захранването. Съответно трябва да разбереш коя е "+" и коя "-". Дори и да ги размениш няма да изгори нищо, но все пак Ballast-a работи само в едната посока.
Passenger_Rear_Sm.jpg 76,79K
17 Брой сваляния
Този пост е редактиран от nikitas: 06 март 2014 - 17:40
Парите не могат да купят щастие, но е много по-удобно да плачеш в Mercedes, отколкото на велосипед
Money can't buy happiness, but it's a lot more comfortable to cry in a Mercedes than on a bicycle
Il denaro non puo comprare la felicita, ma e molto piu confortevole a piangere in una Mercedes che su una bicicletta
#13
Публикувано 07 март 2014 - 14:41
Благодаря за информацията колега,но проблема се оказа съвсем прост сичко е било от скапаната крушка... И така взех си втора запалка като проблема изобщо не е бил в нея та ми остана моята стара здрава.На някой ако му потрябва запалка да свирка ще му я дам на народна цена
Пустия компютър показа,че повредата е от запалката голяма игра беше с тая броня и за нищо просто е трябвало да проверим и крушката ама кой да се сети да я погледне нея

Пустия компютър показа,че повредата е от запалката голяма игра беше с тая броня и за нищо просто е трябвало да проверим и крушката ама кой да се сети да я погледне нея

Този пост е редактиран от Borkata_Cdi: 07 март 2014 - 14:42
#14
Публикувано 07 март 2014 - 21:31
Ok! НП. Щом така си решил. И аз сменях крушки, не само едната и двете заедно, но резултата беше за много кратко време.
Парите не могат да купят щастие, но е много по-удобно да плачеш в Mercedes, отколкото на велосипед
Money can't buy happiness, but it's a lot more comfortable to cry in a Mercedes than on a bicycle
Il denaro non puo comprare la felicita, ma e molto piu confortevole a piangere in una Mercedes che su una bicicletta
#15
Публикувано 26 юни 2014 - 13:22
Здравейте , и аз както повечето имам проблеми с фаровете на колата , днес правих тестове и замервания.
В резолатат : независимо от положението на копчето за фаровете "Включени" или "Авто" до фаровете стига напрежение в нормални граници за около 2-3мин... след което изгася левия фар а на мултицетът започва едно лавиране на напрежение от порядака 9-14V около 10-15сек... и след това остава на 0V . Tова се повтаря на всяко пускане на фаровете. десният фар спря да работи преди седмица не стига напрежение до него а бушоните са здрави.
какъв би могъл да е проблема ,според вас.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни