Здравейте. Днес като сменях акумулатора съм обърнал клемите, но не знаех и чистачките и парното се включиха и нещо започна МНОООГО да пуши от парното. Според вас в какво може да е проблема, какво може да е станало ?? Според мен някои кабели са се оголили, но не мога да видя. Барах навсякъде, но никъде не беше топло .
Проблем с W220 (S430)
Започната от pecataa, 18 фев 2014 - 22:00:38
7 мнения по тази тема
#1
Публикувано 18 февруари 2014 - 22:00
#2
Публикувано 18 февруари 2014 - 22:54
Като за начало откачи акумулатора и не го слагай докато не намериш причината за пушека,много вероятно е да е изгоряло моторчето на парното или да има изгорели кабели докато не се отвори неможе да се каже.
#3
Публикувано 20 февруари 2014 - 21:23
Според мен ... Без да те плаша но ти казвам директно изгорял си модули-компютър нещо ... Един път на мен ми даваха ток, че акумулатора беше дал фира и не изчаках да дръпне и завъртях и даде фира един модул... та немога да си представя какво е станало като си обърнал полюсите!
#4
Публикувано 21 февруари 2014 - 10:32
От същата грешка на w 211 бяха изгорели, заден сам, преден сам, таванен модул, регулатори на напрежение 2 бр. и чак клапан за горивото + други дребни. Втора ръка частите струваха близо 2800лв + нов клапан за гориво, та прхвърли 3000 само за части.
Дано не е същото и при тебе, но се приготви за ядове.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#6
Публикувано 21 февруари 2014 - 20:30
Оуу, дано не, дано не! Всичко зависи от това колко е държан с обърнати клеми. Не ми се щеше да му го пиша, но като прочетох че е имало пушек и реших да го подготвя. Ако е рекъл Господ да мине безполезнено, ще е по-щастлив.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#7
Публикувано 22 февруари 2014 - 12:42
за 4 дни все трябва да има някакво развитие въпроса?
#8
Публикувано 22 февруари 2014 - 12:45
Щом е имало пушек, значи е държано така достатъчно дълго, че да се загреят яко жиците и да се стопят, което ще рече, че има поражения.
Ако само за секунда-две объркаш клемите, може и нищо да не стане, ама в случая явно е поседяло така по-дългичко.
Аз се чудя как изобщо е набутал минусовата клема в/у дебелия плюс на акумулатора...
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни