Колеги,моля кажете къде се намира помпата за пръскалките на чистачките.Любопитен съм също има ли някаква особеност при разглобяването на самите пръскалки.Интервенцията се налага защото едвам църцорят и не могат дори да ми намокрят стъклото.Самите дюзи ги прочистих с телче,но the same shit.Така че моля за помощ.
помпа на пръскалките на предното стъклоw140
Started by vonvladimir, 13 Feb 2014 - 18:36:07
8 replies to this topic
#1
Posted 13 February 2014 - 18:36
#2
Posted 13 February 2014 - 19:00
И аз го имам този проблем и не открих проблем по трасето и в пръскалките - явно е в помпичката.
По спомен, трябва да махнеш предната броня, за да откриеш достъп до казанчето - помпата е монтирана на него, а то се намира под преден пасажерски фар.
Бронята се маха много лесно - 4 болта. 2 ти се откриват като отвориш предния капак, а другите два са под двете капачета на бронята.
#3
Posted 13 February 2014 - 20:13
Другия вариант е да свалиш кората отдолу и на канал или подемник ще ти е по удобно.Като свалиш кората имаш достъп само до моторчетата.Няма нужда да сваляш целия казан.
Не хапи този,който може да те изяде.
#4
Posted 13 February 2014 - 20:39
Абе за мен махането на предната броня е доста по-мързеливия вариант, отколкото гъзенето, за да се свали кората отдолу /а и тя има 8 болта/.
Доста удобно са направили махането на бронята, в сравнение с други коли.
Я верно кажете, при положение, че всичко останало по трасето е ОК, какво може да и има на помпичката, за да надува толкова слабо?
Може ли да се ремонтира?
#5
Posted 13 February 2014 - 20:56
Някъде по трасето трябва да има един клапан който е еднопосочен.Този клапан не позволява цялата течност от маркучите да се връща в казанчето.Когато се попреебе клапана,цялата течност се връща обратно в казанчето и трябва повечко време като пръснеш докато стигне до прозорците.Може и да е от него.
Edited by alipi, 13 February 2014 - 20:58 .
Не хапи този,който може да те изяде.
#6
Posted 13 February 2014 - 21:25
Някъде по трасето трябва да има един клапан който е еднопосочен.Този клапан не позволява цялата течност от маркучите да се връща в казанчето.Когато се попреебе клапана,цялата течност се връща обратно в казанчето и трябва повечко време като пръснеш докато стигне до прозорците.Може и да е от него.
Този клапан да не е прозрачно цилиндърче?
#7
Posted 13 February 2014 - 21:35
Търси нещо подобно.
Attached Files
Edited by alipi, 13 February 2014 - 21:36 .
Не хапи този,който може да те изяде.
#8
Posted 13 February 2014 - 21:36
Някъде по трасето трябва да има един клапан който е еднопосочен.Този клапан не позволява цялата течност от маркучите да се връща в казанчето.Когато се попреебе клапана,цялата течност се връща обратно в казанчето и трябва повечко време като пръснеш докато стигне до прозорците.Може и да е от него.
Интересно, значи и при мен може да е това, защото отнема време да пръсне вода на стъклото, а като започне да пръска струята е слаба и постепенно се усилва.
Къде се намира този клапан?
Търси нещо подобно.
Такова нещо не съм виждал при мен...
#9
Posted 17 February 2014 - 19:52
Ураа.Днес ги оправих.Оказа се много по-елементарно.Просто щуцерите на пръскалките бяха излезли от от главният маркуч.Благодаря на всички отзовали се!!!
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users