Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

помпа на пръскалките на предното стъклоw140


  • Please log in to reply
8 replies to this topic

#1 vonvladimir

vonvladimir

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 18 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    W140 S350TD 1995
    Subaru Legacy 2.5 2000

Posted 13 February 2014 - 18:36

Колеги,моля кажете къде се намира помпата за пръскалките на чистачките.Любопитен съм също има ли някаква особеност при разглобяването на самите пръскалки.Интервенцията се налага защото едвам църцорят и не могат  дори да ми намокрят стъклото.Самите дюзи ги прочистих с телче,но the same shit.Така че моля за помощ.


  • 0

#2 shotgun600

shotgun600

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3,761 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140 600SEL

Posted 13 February 2014 - 19:00

И аз го имам този проблем и не открих проблем по трасето и в пръскалките - явно е в помпичката.

 

По спомен, трябва да махнеш предната броня, за да откриеш достъп до казанчето - помпата е монтирана на него, а то се намира под преден пасажерски фар.

Бронята се маха много лесно - 4 болта. 2 ти се откриват като отвориш предния капак, а другите два са под двете капачета на бронята.


  • 0

#3 alipi

alipi

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,185 Posts:
  • Пол:не е посочено
  • Град:селяндурин от класа

User's Awards

4
2
8
5

Posted 13 February 2014 - 20:13

Другия вариант е да свалиш кората отдолу и на канал или подемник ще ти е по удобно.Като свалиш кората имаш достъп само до моторчетата.Няма нужда да сваляш целия казан.


  • 0
Не хапи този,който може да те изяде.

#4 shotgun600

shotgun600

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3,761 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140 600SEL

Posted 13 February 2014 - 20:39

Абе за мен махането на предната броня е доста по-мързеливия вариант, отколкото гъзенето, за да се свали кората отдолу /а и тя има 8 болта/.

 

Доста удобно са направили махането на бронята, в сравнение с други коли. 

 

Я верно кажете, при положение, че всичко останало по трасето е ОК, какво може да и има на помпичката, за да надува толкова слабо? 

Може ли да се ремонтира?


  • 0

#5 alipi

alipi

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,185 Posts:
  • Пол:не е посочено
  • Град:селяндурин от класа

User's Awards

4
2
8
5

Posted 13 February 2014 - 20:56

Някъде по трасето трябва да има един клапан който е еднопосочен.Този клапан не позволява цялата течност от маркучите да се връща в казанчето.Когато се попреебе клапана,цялата течност се връща обратно в казанчето и трябва повечко време като пръснеш докато стигне до прозорците.Може и да е от него.


Edited by alipi, 13 February 2014 - 20:58 .

  • 0
Не хапи този,който може да те изяде.

#6 vonvladimir

vonvladimir

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 18 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    W140 S350TD 1995
    Subaru Legacy 2.5 2000

Posted 13 February 2014 - 21:25

Някъде по трасето трябва да има един клапан който е еднопосочен.Този клапан не позволява цялата течност от маркучите да се връща в казанчето.Когато се попреебе клапана,цялата течност се връща обратно в казанчето и трябва повечко време като пръснеш докато стигне до прозорците.Може и да е от него.

Този клапан да не е прозрачно цилиндърче?


  • 0

#7 alipi

alipi

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,185 Posts:
  • Пол:не е посочено
  • Град:селяндурин от класа

User's Awards

4
2
8
5

Posted 13 February 2014 - 21:35

Търси нещо подобно.

Attached Files


Edited by alipi, 13 February 2014 - 21:36 .

  • 0
Не хапи този,който може да те изяде.

#8 shotgun600

shotgun600

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3,761 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140 600SEL

Posted 13 February 2014 - 21:36

Някъде по трасето трябва да има един клапан който е еднопосочен.Този клапан не позволява цялата течност от маркучите да се връща в казанчето.Когато се попреебе клапана,цялата течност се връща обратно в казанчето и трябва повечко време като пръснеш докато стигне до прозорците.Може и да е от него.

 

Интересно, значи и при мен може да е това, защото отнема време да пръсне вода на стъклото, а като започне да пръска струята е слаба и постепенно се усилва.

 

Къде се намира този клапан?


Търси нещо подобно.

 

 

Такова нещо не съм виждал при мен...


  • 0

#9 vonvladimir

vonvladimir

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 18 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    W140 S350TD 1995
    Subaru Legacy 2.5 2000

Posted 17 February 2014 - 19:52

Ураа.Днес ги оправих.Оказа се много по-елементарно.Просто щуцерите на пръскалките бяха излезли от от главният маркуч.Благодаря на всички отзовали се!!!


  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users