Пали много трудно и когато го оставя да работи разхода скача до 40 на 100 и гасне и край не иска да пали.
Ако някои знае от какво може да е, да казва.
Благодаря ви предварително!
Posted 02 February 2014 - 18:25
Пали много трудно и когато го оставя да работи разхода скача до 40 на 100 и гасне и край не иска да пали.
Ако някои знае от какво може да е, да казва.
Благодаря ви предварително!
Posted 02 February 2014 - 21:16
Posted 02 February 2014 - 21:38
Да не си сипал кофти нафта...почни от най-евтиното, смени си филтъра за горивото.
Posted 02 February 2014 - 22:26
Предполагам, че като запалиш, колата стои на место и показва средният разход. Нормално е да стигне до 40/100 - това
е максимално показваният разход доколкото съм чувал. Пробвал ли си в движение как се държи?
Posted 02 February 2014 - 22:59
в движение не сам я пробвал но на 2 пъти гасне когато стигне до 40 на 100
Posted 02 February 2014 - 23:01
а и колегата както казва може и да е филтара защото в шуменския регион нафтата е много зле
Posted 03 February 2014 - 11:48
Колега, сипи гориво от някоя голяма верига...все пак там шанса да те минат е по-малък.Вземи и добавка за почистване на дизелови системи, смени филтъра и огледай маркучите за горивото.Това гаснене няма нищо общо с разхода който ти показва, 40/100 е максимума, който може да покаже на таблото, както каза Веско по-нагоре.
Posted 03 February 2014 - 13:44
аз свалих филтъра обаче до самия филтър не идва гориво
Posted 03 February 2014 - 14:17
Колата в гараж ли е или на вън?Много е вероятно някъде да имаш тапа от замръзнало гориво и за това да гасне.Изписва ли някакви грешки?Ако не моето предположение е вероятно.Вкарайте я в топъл гараж или изчакай до края на седмицата го дават да се затопли.Винаги използвай добавки,не само за студено време,а по принцип.Освен кастрол тди има много други на сносни цени които са 1л добавка за 1000л гориво.
Posted 03 February 2014 - 15:00
да колата е в гараж даже продухвах с помпа маракуча който трябва да подава гориво към филтъра и изглежда наред чува се звук в резервоара
Posted 04 February 2014 - 09:55
Преди да изгасне равномерно ли работи?Как не стига гориво до филтъра,а пък пали?Нещо около налягане то на рейката ми се върти,ама нямаш ли възможност да я закачат на диагностика и да се види от какво изгасва?
Posted 04 February 2014 - 10:49
Немеца го е измислил !
Posted 03 June 2014 - 13:53
Колега смени си всички О пръстени те са 6 броя за горивот! 1 на гор.филтър 2.3.4.5 при помпата за високо налягане и 6 е при клапана на инжекторите
Posted 03 June 2014 - 22:37
сигурно е продал колата вече
0 members, 1 guests, 0 anonymous users